Alternativ

Beskrivelse af Saldi

Saldi Regnskab er en intuitiv og let tilgængelig cloud-baseret regnskabssoftware. Systemet er ekstremt brugervenligt, selv for personer uden tidligere regnskabsmæssige erfaringer. Systemet kan automatisk bogføre dine transaktioner og generere fakturaer og betalinger, så du kan fokusere på andre opgaver i din virksomhed. Yderligere inkluderes funktioner til projektstyring og lønadministration, som kan hjælpe dig med at administrere alle aspekter af din virksomheds økonomi fra én central platform.

Hvem er Saldi egnet til?

Saldi’s regnskabssystem henvender sig til SMV’er i Danmark. Herunder en bred vifte af virksomheder benytter sig af Saldi, herunder enkeltmandsvirksomheder, freelancere, mindre iværksættere og små virksomheder.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Saldi vises i følgende kategorier

Saldi produktfunktioner

Økonomisystem

Analyseværktøjer

Automatisk bogføring

Automatiske betalinger

Bogføring

Budgettering

Elektronisk fakturaforvaltning

Fakturering

Håndtering af flere virksomheder/selskaber

Håndtering af løn

Kan integreres

Rapporter

Tidsplanlægning & projektstyring

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Økonomisystem

NetsuiteSaldi
e-conomicSaldi
dynaccountSaldi
UnicontaSaldi