HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Saldi-logo

Saldi

Saldi

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Saldi

Saldi Regnskab er en intuitiv og let tilgængelig cloud-baseret regnskabssoftware. Systemet er ekstremt brugervenligt, selv for personer uden tidligere regnskabsmæssige erfaringer. Systemet kan automatisk bogføre dine transaktioner og generere fakturaer og betalinger, så du kan fokusere på andre opgaver i din virksomhed. Yderligere inkluderes funktioner til projektstyring og lønadministration, som kan hjælpe dig med at administrere alle aspekter af din virksomheds økonomi fra én central platform.

Hvem er Saldi egnet til?

Saldi’s regnskabssystem henvender sig til SMV’er i Danmark. Herunder en bred vifte af virksomheder benytter sig af Saldi, herunder enkeltmandsvirksomheder, freelancere, mindre iværksættere og små virksomheder.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Saldi vises i følgende kategorier

Saldi produktfunktioner

Økonomisystem

Analyseværktøjer

Ingår

Automatisk bogføring

Ingår

Automatiske betalinger

Ingår

Bogføring

Ingår

Budgettering

Ingår

Elektronisk fakturaforvaltning

Ingår

Fakturering

Ingår

Håndtering af flere virksomheder/selskaber

Ingår

Håndtering af løn

Ingår

Kan integreres

Ingår

Rapporter

Ingår

Tidsplanlægning & projektstyring

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Økonomisystem