Test systemguiden
Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Beskrivelse af Saldi
Saldi Regnskab er en intuitiv og let tilgængelig cloud-baseret regnskabssoftware. Systemet er ekstremt brugervenligt, selv for personer uden tidligere regnskabsmæssige erfaringer. Systemet kan automatisk bogføre dine transaktioner og generere fakturaer og betalinger, så du kan fokusere på andre opgaver i din virksomhed. Yderligere inkluderes funktioner til projektstyring og lønadministration, som kan hjælpe dig med at administrere alle aspekter af din virksomheds økonomi fra én central platform.
Hvem er Saldi egnet til?
Saldi’s regnskabssystem henvender sig til SMV’er i Danmark. Herunder en bred vifte af virksomheder benytter sig af Saldi, herunder enkeltmandsvirksomheder, freelancere, mindre iværksættere og små virksomheder.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Sprog
På hvilke sprog findes systemet?Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?Arbejder du for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer informationKender du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!