Beskrivelse af Shipmondo
Shipmondo har udviklet en reklamationsportal, der let kan integreres med bestillingssystemer for at automatisere returprocessen i virksomheden. Tilbyd en førsteklasses service ved returnering for at styrke kundeloyaliteten og øge virksomhedens rentabilitet. Med Shipmondo har brugeren mulighed for fleksibilitet, enten ved at anvende egne forsendelsesbetingelser eller drage fordel af Shipmondos, samtidig med at der er mulighed for at vælge og tilpasse priser for reklamationer.
Hvem er Shipmondo egnet til?
Shipmondo er ideelt for dem, der betjener både indenlandske og internationale kunder, da systemet problemfrit kan håndtere forsendelser fra udlandet. Det er en skræddersyet løsning, der passer til virksomheder af alle størrelser.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
DK
NO
FI
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Shipmondo vises i følgende kategorier
Shipmondo produktfunktioner
Klagehåndteringssystem
API
Digitale skabeloner
Mine sider
Opfølgning i realtid
Rapporter og statistikker
Udløsere
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.