
skillaHR
RealCoders
skillaHR vises i følgende kategorier
Beskrivelse af skillaHR
skillaHR samler alle HR-opgaver ét sted og bruger AI til at gøre arbejdet smartere. Systemet analyserer medarbejderdata, giver anbefalinger til performance og udvikling, og automatiserer mange rutineopgaver som dokumenthåndtering, fravær, tidsregistrering og onboarding. Med en selvbetjeningsportal kan medarbejdere selv tjekke information, opdatere data og følge deres egne udviklingsmål, hvilket frigør tid for HR-teamet.
Hvem er skillaHR egnet til?
skillaHR er velegnet til små og mellemstore virksomheder, men kan også bruges af større organisationer med komplekse HR-behov. Systemet er især nyttigt for virksomheder, der vil bruge AI til at få indsigt i medarbejderperformance, forbedre onboarding og udvikling, samt automatisere tidskrævende HR-opgaver, så HR kan fokusere på strategisk arbejde og medarbejderoplevelse.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
skillaHR vises i følgende kategorier
skillaHR produktfunktioner
AI HR
Chat-support til medarbejdere
Compliance og politik
HR-analyse
Kærne HR
Medarbejderhåndtering
Onboarding og offboarding
Systemintegration
Passer dette
system til mig?
Gør som 19000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.