Beskrivelse af SokoPro
Hos SokoPro finder I som virksomhed et intuitivt ejendomsadministrationsystem der giver jer mulighed for at administrere og optimere ejendomsdrift og -vedligeholdelse på en effektiv og strømlinet måde. Platformen hjælper jer med nemt at organisere og centralisere vigtige oplysninger om jeres ejendomme, herunder kontrakter, lejere, vedligeholdelsesopgaver og økonomiske data. Platformen giver dig også mulighed for at følge med i ejendommens status i realtid, modtage serviceanmodninger, og planlægge og tildele opgaver til dit team eller eksterne tjenesteudbydere.
Hvem er SokoPro egnet til?
Sokopro er velegnet til en bred vifte af virksomheder og organisationer, der er involveret i ejendomsdrift. Uanset størrelsen på din ejendomsportefølje, vil Sokopro give dig de nødvendige værktøjer til at effektivisere driften, øge produktiviteten og forbedre ejendomsstyringen.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
FI
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
SokoPro vises i følgende kategorier
SokoPro produktfunktioner
Ejendomssystem
API
Energiovervågning
Kontraktforvaltning
Planlægning af vedligeholdelse
Sagsbehandling
Statistik og rapporter
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.