Beskrivelse af Stibo
Indsaml, administrer og distribuer produktdata og indhold gennem hele forsyningskæden og virksomheden ved hjælp af dette cloud-baserede PIM-system fra Stibo. Systemet har kraftfulde funktionaliteter, der gør datahåndteringen enkel og fleksibel for brugeren, samtidig med at slutresultatet fører til en stigning i kunder og højere lønsomhed. Løsningen kan også vurdere rentabiliteten af PIM-systemet ved at sætte et tal på det afkast, som systemet har været involveret i og bidraget til, hvilket betyder, at brugeren kan få et godt indtryk af værdien af systemet.
Hvem er Stibo egnet til?
Stibo passer til dig, der søger øget lønsomhed i salgsprocessen, og som ønsker at lave en detaljeret beskrivelse af produkterne. Systemet er en samlet løsning, der derfor egner sig godt til store organisationer, men også kan tilpasses mindre virksomheder.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
DK
NO
FI
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Stibo vises i følgende kategorier
Stibo produktfunktioner
PIM-system
API
Data sourcing
Dokumentstyring
forvaltning af e-handel
Kvalitetskontrol
Logbog over ændringer
Målinger af ROI
Produktfilter
Statistik og rapportering
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.