Beskrivelse af Stivr
Et dashboard-baseret værktøj til styring af forretningsprocesser, der styrer virksomhedens økonomiske drift. Med opdateringer i realtid kan alle de vigtigste økonomiske oplysninger og data følges på dashboardet. Det er også muligt at opsætte processer og rutiner, som Stivr så genkender og automatisk kommer ind i systemet i tilfælde af tilbagevendende hændelser. Tildel arbejdsopgaver og overvåg resultaterne ved hjælp af analytiske værktøjer til at identificere forbedringstiltag og skabe kontinuerligt arbejde for en mere profitabel arbejdsproces.
Hvem er Stivr egnet til?
Stivr kan bruges af virksomheder fra små til større størrelser og er en perfekt løsning til dem, der ønsker at have fuld kontrol over den økonomiske drift af forretningsprocesserne.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Stivr vises i følgende kategorier
Stivr produktfunktioner
BPM-system
Afvigelseshåndtering
Analyseværktøjer
API
Dashboard - Lønoversigt
Dokumenthåndtering
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.