Beskrivelse af Trace Link
Tracelink er et dansk cloud-baseret planlægningsværktøj og ERP-system til små og mellemstore virksomheder, der vil digitalisere og effektivisere deres arbejdsgange. Systemet består af mere end 30 moduler, bl.a. til ordrehåndtering, produktion, lagerstyring, tidsregistrering, kvalitetsstyring, indkøb og CRM, og kan integreres med regnskabs- og lønsystemer som e-conomic, Dataløn og Business Central. Med Tracelink kan virksomheder desuden håndtere styklister, opgavestyring og ressourcebooking, opsætte ruter, sikre sporbarhed i forsyningskæden og opnå fuldt overblik over produktionen – så de kan træffe velinformerede beslutninger og optimere deres processer."
Hvem er Trace Link egnet til?
Tracelink er særligt egnet til produktions-, håndværks- og servicevirksomheder, der har brug for sporbarhed, kvalitetssikring og enkel styring af deres processer – uden et tungt ERP-system.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
101-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Trace Link vises i følgende kategorier
Trace Link produktfunktioner
Ressourceplanlægning
Arbejdsordrer
Budget
Fakturaforvaltning
Løngrundlag
Projektstyring
Skemalægning
Tidsrapportering
Passer dette
system til mig?
Gør som 17000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.