HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Uniconta-logo

Uniconta

Uniconta

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Danske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Uniconta

Uniconta er en cloud-baseret ERP software, der hjælper virksomheder med at administrere deres finanser, regnskaber, logistik, lagerstyring, projektstyring og meget mere. softwaren er designet til at være en alt-i-en-løsning, der dækker alle aspekter af virksomhedsdrift, og den er fleksibel og skalerbar til at passe til forskellige virksomhedsbehov. Herunder kan i også styre de økonomiske aspekter af jeres virksomhed, som bl.a. bogføring, fakturering og budgettering. Uniconta tilbyder også en række integrerede tredjeparts-apps og API'er for at tilpasse systemet yderligere.

Hvem er Uniconta egnet til?

Dette program henvender sig til forskellige typer virksomheder i forskellige brancher, herunder detailhandel, produktion, service, non-profit og meget mere. Uniconta er designet til små og mellemstore virksomheder, men det kan også passe til større virksomheder, der har behov for en fleksibel og skalerbar ERP-løsning.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DANOEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Uniconta produktfunktioner

Regnskabsprogram

Automatisk fakturering

Ingår

Bankforbindelse

Ingår

E-fakturering

Ingår

Mobil kvitteringshåndtering

Ingår

momsangivelse

Ingår

Selvhjælp

Ingår

Årsrapport

Ingår

Årsregnskab og erklæring

Ingår

Økonomisystem

Analyseværktøjer

Ingår

Automatisk bogføring

Ingår

Automatiske betalinger

Ingår

Bogføring

Ingår

Budgettering

Ingår

Elektronisk fakturaforvaltning

Ingår

Fakturering

Ingår

Håndtering af flere virksomheder/selskaber

Ingår

Håndtering af løn

Ingår

Kan integreres

Ingår

Rapporter

Ingår

Tidsplanlægning & projektstyring

Ingår

Ordrestyringssystem

Fakturering

Ingår

Håndtering af flere lag

Ingår

Håndtering af restordrer

Ingår

Kan integreres

Ingår

Meddelelser og påmindelser

Ingår

Planlægning af ordrer

Ingår

Statistik og rapporter

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Økonomisystem