Workforce Management App
Samesystem
Beskrivelse af Workforce Management App
SameSystem leverer et kraftfuldt workforce management system, der indeholder alle de essentielle funktioner. gennem systemet får i adgang til funktioner som analyseværktøjer, håndtering af løn, håndtering af RTA, kontraktforvaltning, skemalægning og meget mere. Platformen sikrer at i som virksomhed kan spare dyrebare administrative ressourcer, og bruge dem på arbejde, der skaber værdi for virksomheden. Generelt set hjælper Samesystems platform jer med at optimere jeres arbejdsprocesser, forbedre planlægning, overvåge KPI'er og generelt øge effektiviteten og produktiviteten i jeres processer.
Hvem er Workforce Management App egnet til?
Dette system er designet ud fra behovene hos detailvirksomheder. Det vil altså sige, at hvis I opererer inden for denne branche, er dette system perfekt til jer. Dog skal det siges at SameSystem har et bredt kundegrundlag inden for forskellige brancher såsom butikskæder, supermarkeder, restauranter og tankstationer.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
NO
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
DK
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Workforce Management App vises i følgende kategorier
Workforce Management App produktfunktioner
Workforce management-system
Analyseværktøjer
Håndtering af løn
Håndtering af RTA
Kontraktforvaltning
KPI'er
Prognoser
Rapporter
Skemalægning
Strategisk planlægning
Tidsrapportering
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.