WorkPoint 365
Simplitize
Beskrivelse af WorkPoint 365
Førsteklasses virksomhedsplatform med automatiseringsmotor og Outlook-integration
WorkPoint 365 udvider SharePoint til at rumme samtlige arbejdsområder i en organisation i forhold til bl.a. projekter, kontrakter, sager og QHSE.
Løft dokumenthåndteringsarbejdet til næste niveau med:
- Sikkerhed og compliance i Microsoft-platformen,
- Automatisering af opgaver og adviseringer med WorkPoint Automate,
- Skalerbarhed med WorkPoint-moduler, der danner relation mellem forskellige entiter (fx leverandører og produkter),
- Avanceret rettighedsstyring på tværs af moduler og datasæt,
- Uendelige udvidelsesmuligheder med Power Apps, Power Automate og Power BI.
Vores kunder nyder godt af at flere afdelinger samarbejder i WorkPoint 365 uden at gå på kompromis med hvilke krav der stilles til den enkelte afdeling, datakategori eller arbejdsproces.
Vil du se systemet i aktion? Book et møde for en live demo.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Pris fra
Listepris fra leverandøren
5 brugere for DKK 995,-/md. - Afhænger af antal brugere og moduler.
Hvorfor skal man vælge Simplitize?
Hvorfor vælge jeres system?
Vælg WorkPoint 365 hvis:
- I ønsker at basere flere funktioner på jeres allerede eksisterende Microsoft-strategi,
- I ser potentiale i at automatisere arbejdsgange såsom auto-oprettelse af dokumenter, mapper og opgaver.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Vælg Simplitize hvis I ønsker en leverandør som har:
- leveret hundredevis af løsninger - store som små,
- højeste WorkPoint-certificeringsgrad (Guld),
- beskæftiget sig med Microsoft 365 og Power Platformen siden 2001.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
WorkPoint 365 er et unikt produkt i forhold til skalerbarhed og tilpasningsgrad. Der findes meget få systemer på verdensplan, der fungerer som helhedsplatform i en organisation, hvor man fx knytter selskaber, kontrakter og projekter sammen i ét system. ⛓️
Det er desuden en stor fordel at WorkPoint-produktet er indlejret i Microsoft 365 som I allerede bruger. Det tager nærmest ingen tid at lære at bruge systemet. ⏭️
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Vi lader kundernes feedback tale for sig selv:
- 🤳 Projektstyring hos Dansk Installations Teknik: ”Det er jo ikke nok, at det fungerer på en PC for os på kontoret. Det skal være nemt for alle at arbejde med. Simplitize introducerede os for et sagsstyringssystem baseret på WorkPoint, som gav montørerne muligheden for at arbejde i en Power App. Det passede rigtig godt til vores virksomhed og overbeviste os.”
- 📁 Sagsstyring hos INOX Stålgrossist: ”Det er super godt, at vi kan gemme alt relevant på sagen – billeder, mails, dokumenter osv. Og når vi sidder i Outlook, er WorkPoint Express en hurtig vej til at arkivere mails direkte på sagen. Desuden har vi stor gavn af opgavestyring, som gør det nemt at skubbe sagen videre til den næste i rækken.”
- 📩 HR hos Aarhus Teater: ”Vi valgte løsningen, fordi den er SharePoint online-baseret, og det er vi glade for. Det kommer os til gode, at den hele tiden opdateres og bliver mere og mere brugervenlig. Integrationen til Outlook med WorkPoint er også en kæmpe hjælp. Når en leder skal ansætte, indtaster vedkommende data som funktion, timetal osv., og så finder vi i HR den relevante kontrakt og fletter den med de informationer, lederen har lagt ind.”
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
WorkPoint 365 vises i følgende kategorier
WorkPoint 365 produktfunktioner
Sagsstyringssystem
360 graders overblik (oneview i realtid)
Afvigelseshåndtering
Digitale formularer & selvbetjening
Helpdesk sagsbehandling
Integration med ERP/CRM
Kundeservicestyring og support
Kundetilpasse & redigere rapporter
Mobiltilpasset interface
Sags- & svarskabeloner
Selvbetjeningsportal
Servicestyring
SLA og eskalering
Statistik & opfølgningsmodul
Uddelegering og tilkobling af undersager
Udløser
Udstyr
Videndatabase
Webhooks og API
Projektstyringsværktøj
Dokumenthåndtering
Fakturaskabeloner
Kundeadgang for projektstatus
Leverandørfaktura
Materiale rapporter
Medarbejderkartotek
Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning
Skemalægning
Support til KMA
Tidsregistrering
Tilbudsværktøj
Tjekliste til egenkontrol
Dokumenthåndteringssystem
Autorisationshåndtering
Avanceret søgefunktion
Dokumentskabeloner
e-signering
Kan integreres
Kvittering for læsning
Meddelelser
Sporbare ændringer
Styring i realtid
Versionshåndtering
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om Simplitize
Make IT simple 🏄
Simplitize P/S er stiftet i 2019 med fokus på at levere holdbare og gennemførte løsninger til alle, der ønsker at optimere dokumenthåndteringsarbejdet i forhold til projekter, sager, kontrakter, HR og QHSE.
Vores 16 specialister på kontorer i Aarhus og Vedbæk besidder en bred vifte af erfaringer fra alle mulige brancher - alle sammen målrettet mod digitalisering og optimering.
Simplitize er Guldpartner ved WorkPoint 🥇
Vi er ikke i tvivl - WorkPoint 365 er det absolut bedste SharePoint-baserede dokumenthåndteringssystem på markedet.
WorkPoint 365 er ærkedansk og udvikles af producenten WorkPoint A/S i Esbjerg. Vores specialister har bygget WorkPoint-løsninger siden 2012.
Vi har opnået højeste certificeringsniveau ved WorkPoint, som understreger vores kompetenceniveau og erfaring med at forstå udfordringer og omdanne disse til værdibaserede løsninger i skyen.