
Extend Commerce WMS
Extend Commerce
Beskrivelse af Extend Commerce WMS
Extend Commerce hjælper virksomheder inden for handel og trading, herunder både varemærker, grossister og 3PL-udbydere. Nedenfor er eksempler på vigtige funktioner for vores kunder:
- Fuld kontrol over produkter, herunder strukturartikler eller BOM-produkter.
- Integration til alle kanaler som markedspladser, webshops og fysiske butikker.
- B2B webshop, der er bygget direkte mod forretningssystemet, så al forretningslogik håndteres ét sted.
- Mange salgskanaler, der driver flere egne lagre og/eller tredjeparts lagre.
- Fuld kontrol over din virksomhed med BI, hvor du kan følge op på salg osv. per produkt og egenskaber.
- Digitalt lagersystem/WMS med fuld kontrol og effektiv plukning med indbygget transportbooking.
- Optimer lagerniveauer og få kontrol over, hvornår du skal købe ind, med prognoser og bestillingspunkter.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
EN
DA
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
DK
NO
FI
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Pris fra
Listepris fra leverandøren
4 000 DKK/måned
Systemer fra samme leverandør
Hvilke andre systemer tilbyder leverandøren?
Hvorfor skal man vælge Extend Commerce?
Hvorfor vælge jeres system?
- Extend Commerce WMS støtter et bredt spektrum af logistikindstillinger og tjenester.
- Udover bulks- og standardoperationer i lageret understøttes også håndtering af yderligere tjenester og koncepter integreret i din lagerdrift.
- Da systemet er cloud-baseret, får kunderne adgang til tjenester via almindelige håndholdte enheder uden behov for at installere eller drifte systemet lokalt.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Systemet er 100% cloud-baseret og fleksibelt og kan integreres fuldt ud med et stort antal applikationer, såsom e-handelsplatforme og økonomisystemer eksempelvis e-conomic.
Dette effektiviserer og optimerer din virksomhed, da lagersaldoen altid synkroniseres mellem alle dine forskellige applikationer. Systemet er nemt at tilpasse og udvide, uanset om du håndterer dit eget lager, har konsignationslager eller benytter en tredjepartsløsning. Extend Commerce WMS støtter hele logistikprocessen.
Muligheden for at skalere op og tilpasse sig nye krav og betingelser, uanset om du har grundlæggende eller avancerede lagerbehov, gør systemet helt unikt. Hemmeligheden er en digitaliseret proces med høj effektivitet, som minimerer arbejdsbyrden i hver enkelt fase af dit daglige arbejde. En anden fordel er det ubegrænsede antal brugere, der kan arbejde i systemet, hvilket betyder, at du ikke skal bruge tid på at administrere brugerkonti.
Udvikling hver dag. Siden 1999.
I alt, hvad vi gør, er udgangspunktet, at vi ønsker at hjælpe vores kunder med at have kontrol over deres processer, skabe muligheder og kunne vokse. Siden 1999 har vi udviklet vores forretningssystem og WMS i takt med tiden og med digitalisering som drivkraft. Vores tjeneste er under konstant udvikling, og med omkring 7500 timers forbedringer af vores forretningssystem årligt har vi i dag en stabil og komplet tjeneste. Vi er i dag en veletableret aktør, og vi tør påstå, at vi er absolut førende inden for vores område.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
Extend Commerce ERP og WMS henvender sig til kunder, der efterspørger kompetente systemer med fleksibilitet i, hvordan processer håndteres. Alle dele af vores applikationer er cloud-baserede, og vores kunder får løbende nye funktioner, da der konstant investeres i systemudvikling, og der frigives ny funktionalitet 10 gange om året. Vi stræber efter, at forretningssystemer ikke skal være konsultationsintensive, og vi tilbyder næsten altid faste priser, så kunden ved, hvad det koster. Vores målgruppe er kunder med en omsætning på 10-500 MDKK.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Hvordan hjælper vi vores kunder:
- Fuld kontrol over jeres produkter, selvom I har strukturartikler eller BOM-produkter.
- Integration til alle jeres kanaler.
- Mange salgskanaler og flere lagre, men stadig kontrol over disponibelt saldo i realtid.
- Effektivisering af ordrebehandling gennem en B2B-shop for at modtage ordrer fra kunder.
- Fuld kontrol over virksomheden med BI.
- Digitalt lager med fuld kontrol og effektiv plukning med indbygget transportbooking.
- Køb ind den rette mængde på det rette tidspunkt.
- EDI-forbindelse til de store aktører inden for dagligvarehandel, f.eks. ICA & Coop.
- Effektivisering af jeres ordreproces - lad jeres kunder placere ordrer i B2B-webshoppen.
- Integration til e-conomic.
- Indkøb/forsyning samt støtte for bestillingspunkter og prognoser.
- Hold styr på bedst før-datoer og batchnummer.
- Cloud-baseret WMS/lagersystem med støtte for batchnumre og bedst før-datoer.
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Extend Commerce WMS vises i følgende kategorier
Extend Commerce WMS produktfunktioner
WMS-system
API
Automatiske køb
Filtrere produkter
Forbedring af plukkeprocessen
Optimering af lagerniveauet
Prognoser
Rapporter og statistikker
Spore produkter
Ordrestyringssystem
Direkte samtaler med kunderne
Fakturering
Håndtering af flere lag
Håndtering af restordrer
Kan integreres
Meddelelser og påmindelser
Planlægning af ordrer
Statistik og rapporter
Lagerstyringssystem
API
Automatiske køb
Filtrere produkter
Forbedring af plukkeprocessen
Optimering af lagerniveauet
Prognoser
Rapporter og statistikker
Spore produkter
Passer dette
system til mig?
Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om Extend Commerce

Extend Commerce – ERP – WMS – B2B Webshop
Bag den cloud-baserede applikation står Extend Commerce. Vi har hovedkontor i Växjö samt kontorer i Stockholm, Jönköping og København. Vi er et stærkt team på tyve personer. Extend Commerce har mere end 20 års erfaring med at levere cloud-baserede forretningssystemer og WMS til sine kunder.
Extend Commerce ejes af Confirma Software, som er leverandør af vertikale virksomhedssoftwareløsninger i hele Norden. Gruppens virksomheder har mere end 6400 kunder i hele Norden med løsninger som ERP, kassesystemer og kvalitetsstyring.