Hvad er en telefoncentral og erhvervstelefoni?
En telefoncentral, eller en løsning til erhvervstelefoni, hjælper dig med at holde styr på indgående opkald, samtidig med at det er nemmere at opbygge en solid kundeoplevelse. Det er ikke kun virksomheder, der beskæftiger sig med salg, der kan have behov for en telefonomstilling. Der er enklere systemer, der håndterer din eksterne kommunikation, eller smarte erhvervsabonnementer med lave omkostninger til surfing med gratis opkald. Her er det vigtigt først at tænke over, hvad du skal bruge, så du ikke betaler for en masse funktioner, som du ikke har behov for.
I dag findes der en række smarte funktioner til dem, der er interesserede i at installere en mere avanceret telefoncentral. Funktioner der kan automatisere tilbagekald, sætte opkaldere i kø, parkere opkald – og sikre at den rigtige person får det rigtige opkald er nogle af de mange elementer en telefoncentral kan tilbyde. De fleste virksomheder og organisationer har brug for en form for telefoncentral til at kunne vejlede opkaldene. En simpel hilsen kan gøre meget og skabe et godt indtryk af din organisation..
Indenfor denne kategori finder du alt fra erhvervsabonnementer til mobilafbrydere, der fungerer på farten, samt løsninger, der kan integreres med dit CRM-system. Et ubesvaret opkald kan betyde tab af kunde – derfor skal man ikke undervurdere en telefoncentral. I er Velkommen til at benytte vores sammenligningsguide eller blot tage et kig i underkategorierne: telefoncentraler, erhvervstelefoni eller IP-telefoni for at finde præcis det du leder efter.
Hvem passer en telefoncentral- eller erhvervstelefoni til?
Alle virksomheder eller organisationer, der har en form for kunder eller brugere, bør have en telefoniløsning, der vejleder kunder, der ønsker at kontakte dig. Det behøver derfor ikke at være kompliceret for dem der vil i kontakt med jer. En enkelt telefonsvarer med henvisning om fx åbningstider eller med div generelle spørgsmål, kan gøre meget for kundeoplevelsen.
Test systemguiden
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Hvorfor bruger du telefoncentral eller erhvervstelefoni?
Telefoncentraler bruges til at holde styr på opkald og sikre at I ikke går glip af opkald fra kunder. Hvis ingen i din virksomhed eller organisation er tilgængelig i øjeblikket, skal dette oplyses, når kunder ringer til dig. At kunne sætte folk i kø eller styre, hvem der tager hvilket opkald, er elementer som en telefoncentralløsning kan hjælpe dig med. I dag er der mange cloud-baserede løsninger, der betyder, at du ikke behøver at installere noget på egen server.
De store fordele ved erhvervstelefoni er at kunne tilbyde god kundeservice og tilgængelighed til en fordelagtig pris. For mange er det også en stor fordel ved at kunne være mobil. Cloud-baserede løsninger giver dig mulighed for at tage imod opkald når du fx er ude i marken, eller du kan vælger at opsætte en tidsbestemt reference.
Leder du efter IP-telefoni, det vil sige at kunne foretage opkald over internettet, er der også en sammenligningsguide her på BusinessWith til dig. En stor gevinst ved IP-telefoni, er at du kan spare penge, især hvis du har medarbejdere, der arbejder i udlandet.
Ved at investere i en telefoncentral kan se frem til tilfredse kunder og en nemmere måde at håndtere indgående opkald på. Det er ikke kun de potentielle nye kunder, der får et godt førstehåndsindtryk af din virksomhed eller organisation, takket være den fine første modtagelse. Selv eksisterende kunder vil sætte pris på at blive behandlet godt, og blive henvist til en anden, hvis deres kontaktperson i virksomheden ikke er tilgængelig i øjeblikket. Med BusinessWith kan du nemt filtrere og finde den løsning, der passer til dig og det som din virksomheder søger.