Sammenlign Danmarks bedste systemer til telefonomstilling

Hjælp med det rigtige system?

Antal medarbejdere

Systemguiden

Hvorfor anskaffe et telefonsystem?

Forestil dig, at du som kunde ringer til en virksomhed for at bestille noget eller aftale en tid, og ingen svarer. Hvor seriøst virker det firma? Ville du blive ved med at ringe, eller ville du på et tidspunkt vælge en konkurrent? En telefonomstilling - også kaldet et callcenter - sikrer, at opkald fra kunder bliver besvaret af første ledige medarbejder, hvilket betyder, at du aldrig mister en kunde eller en aftale på grund af maglende besvarelse af et opkald.

Har du planer om at investere i en telefonomstilling, er det en god idé at vælge en virtuel, cloud-baseret løsning. Den fungerer ved, at leverandøren ​​sørger for både selve omstillingen og teknologien bag og sikrer, at kommunikationen fungerer både eksternt og internt. I får med andre ord en telefontjeneste, I kan føle jer trygge ved, og som betyder, at kunderne vil opfatte jer som servicemindede og tilgængelige.

Andre fordele ved en telefonomstilling er, at den gør det nemt for dine medarbejdere at administrere, hvornår de er til rådighed, ligesom de kan indtale deres egne beskedsvar, chatte eller viderestille opkald, hvilket igen betyder, at du ikke går glip af kunder på grund af mangelende svar. Det bliver også lettere at holde telefon- eller videokonferencer, ændre kontortider mv. Ved at have sin egen mobil tilsluttet centralen, altså en mobilomstilling, er det nemt at viderestille opkald til mobilen, så man kan besvare opkald, når man ikke er på kontoret, hvilket også er en stor fordel.

Hos BusinessWith har vi oplistet de telefonomstillinger, der findes på markedet, så du og din virksomhed nemt kan finde den leverandør, der passer bedst til jer. Du kan begynde at sammenligne her på siden allerede nu.

Hvilken telefonomstilling skal jeg vælge?

Lynguide

Liste over 16 forskellige Telefonomstilling

Lynguide

Hvilken telefonomstilling skal jeg vælge?

Selvom jeres virksomhed ikke er så stor, kan det være en god investering at få et telefonsystem, der kan håndtere alle indgående opkald fra kunderne. I dag findes der løsninger, der fuldt ud kan tilpasses behovet i din virksomhed uanset størrelse. Vælg f.eks. selv hvilke medarbejdere, der skal kunne modtage opkald til hovednummeret, og få adgang til funktioner som et smart køsystem, telefonsvarer og viderestilling. Et telefonsystem gør det også muligt for alle medarbejdere selv at styre, hvornår de er tilgængelige og for at tage imod samtaler, når de er på farten (via mobilomstilling). En funktion, der giver stor frihed og betyder stor fleksibilitet internt i virksomheden. Mobilomstilling er hurtig at komme i gang med og nemt at bruge.

Er der tale om en stor virksomhed, hvor I måske har svært ved at følge med og besvare alle jeres kunders henvendelser via telefon, kan det være en smart løsning at outsource hele omstillingen. Der findes i dag løsninger, hvor leverandøren tager imod alle opkald til virksomheden døgnet rundt. Leverandøren har altså folk ansat, som svarer på vegne af din virksomhed og får adgang til jeres kalendere mhp at booke kundemøder eller kundeaftaler. .

Er du nysgerrig efter at finde ud af, hvilke leverandører der findes på markedet og sammenligne deres ydelser? BusinessWith giver dig et kort over de leverandører, der tilbyder telefonomstilling på det danske marked. Begynd at sammenligne, filtrere og læse om udbyderne - allerede i dag!

Beskrivelse af telefoncentralens funktioner

Automatiske svar / IVR

Systemet kan afspille forudindspillede beskeder og lade indringere vælge funktioner via tastetryk (f.eks. tryk 1 for support, 2 for salg), hvilket effektiviserer opkaldshåndtering.

Geografiske fastnetnumre

Mulighed for at beholde og administrere geografiske numre (f.eks. 33x, 44x, 72x) uafhængigt af fysisk lokation, hvilket sikrer kontinuitet for kunder og samarbejdspartnere.

Integration med forretningssystemer (CTI)

Systemet skal understøtte dyb integration med CRM, ERP og helpdesk-systemer, så telefoni og forretningsdata kan kobles sammen – f.eks. click-to-call og pop-up kundekort ved indgående opkald.

Kalendersynkronisering

Automatisk opdatering af medarbejderes tilgængelighedsstatus baseret på Outlook eller Google Kalender, så telefonisystemet altid viser korrekt fravær og møder.

Kø- og svarsgruppesystem (ACD)

Automatisk fordeling af indgående opkald til grupper af medarbejdere baseret på regler som turordning, mindst optaget eller kompetencebaseret routing, hvilket sikrer effektiv håndtering.

Operatøruafhængighed og nummerportabilitet

Systemet skal give frihed til at vælge teleoperatør og bevare eksisterende numre, hvilket sikrer fleksibilitet og reducerer binding til én leverandør.

Softphone-funktionalitet

Mulighed for at foretage og modtage opkald via computer eller tablet med headset, hvilket understøtter fleksible arbejdsformer og hjemmearbejde.

Svarsgrupper med avanceret køstyring

Mulighed for at definere svarsgrupper med avanceret køstyring, f.eks. ventemusik, prioritering og statistik, så indringere oplever kort ventetid og effektiv service.

Talemenu med knapvalg

Hovedmenu for indringere, hvor de via tastetryk guides til korrekt afdeling eller person, hvilket reducerer fejl og sikrer hurtig vejledning.

Viderestilling af igangværende opkald

Mulighed for at overføre aktive opkald til kollegaer enten med ”varm” overførsel (med introduktion) eller ”kold” overførsel (direkte), hvilket sikrer smidigt samtaleflow.

Voicemail med e-mail-underretning

Mulighed for at modtage stemmebeskeder, som automatisk sendes til medarbejderens e-mail som lydfil (.wav) samt transkribering, så ingen beskeder går tabt.

Åbningstider og tidsstyret opkaldsflow

Systemet skal håndtere åbningstider og automatisk styre opkald baseret på tid, ugedag og helligdage, så indringere mødes med korrekt service.