Sammenlign Danmarks bedste systemer til telefonomstilling

Hvorfor anskaffe et telefonsystem?

Forestil dig, at du som kunde ringer til en virksomhed for at bestille noget eller aftale en tid, og ingen svarer. Hvor seriøst virker det firma? Ville du blive ved med at ringe, eller ville du på et tidspunkt vælge en konkurrent? En telefonomstilling - også kaldet et callcenter - sikrer, at opkald fra kunder bliver besvaret af første ledige medarbejder, hvilket betyder, at du aldrig mister en kunde eller en aftale på grund af maglende besvarelse af et opkald.

Har du planer om at investere i en telefonomstilling, er det en god idé at vælge en virtuel, cloud-baseret løsning. Den fungerer ved, at leverandøren ​​sørger for både selve omstillingen og teknologien bag og sikrer, at kommunikationen fungerer både eksternt og internt. I får med andre ord en telefontjeneste, I kan føle jer trygge ved, og som betyder, at kunderne vil opfatte jer som servicemindede og tilgængelige.

Andre fordele ved en telefonomstilling er, at den gør det nemt for dine medarbejdere at administrere, hvornår de er til rådighed, ligesom de kan indtale deres egne beskedsvar, chatte eller viderestille opkald, hvilket igen betyder, at du ikke går glip af kunder på grund af mangelende svar. Det bliver også lettere at holde telefon- eller videokonferencer, ændre kontortider mv. Ved at have sin egen mobil tilsluttet centralen, altså en mobilomstilling, er det nemt at viderestille opkald til mobilen, så man kan besvare opkald, når man ikke er på kontoret, hvilket også er en stor fordel.

Hos BusinessWith har vi oplistet de telefonomstillinger, der findes på markedet, så du og din virksomhed nemt kan finde den leverandør, der passer bedst til jer. Du kan begynde at sammenligne her på siden allerede nu.

Hvilken telefonomstilling skal jeg vælge?

Test systemguiden

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Systemguiden

Lynguide

Liste over 14 forskellige Telefonomstilling

L&E er en dansk styret virksomhed, der specialiserer sig i at levere og installere telefonsystemer til virksomheder. Blandt deres sortiment finder i flere forskellige telefonsystemer, der alle kan fås på dansk. De udbyder nogle af de mest populære systemer inden for feltet, og de har som virksomhed stor fokus på at de systemer de tilbyder alle er pålidelige, funktionærer og brugervenlige. Læs mere om L&E

Et skyudstyr, der gør det muligt at optimere kundetilfredshed og respons under indgående opkald. Effektiv låsning af samtaler mellem forskellige afdelinger er nøglen til succesrige kommunikationsfirmaer indbyrdes.Læs mere om Easy Teams

Med et fast netværksnummer oprettes et nummer for at nå alle i din virksomhed. Kommuniker effektivt med kolleger og kunder for ikke at gå glip af opkald.Læs mere om 3Växel

Med let integration af Skype, Microsoft -teams og forskellige CRM -systemer tilbyder Cellip en god samlet løsning som et mobiludstyr. Med tilpasselige funktioner får du et professionelt gear til din virksomhed.Læs mere om Cellip 365 Växel

Centerx optimerer de funktioner, som din virksomhed har brug for i telefonudvekslingen. Opkald routing- og svargrupper dirigerer dine kunder til det bedste svar.Læs mere om Centrex

Som virksomhed finde i her et cloud-baseret telefonsystem, der kan tilpasses til jeres virksomhed. Her kan I nemt vælge mellem de funktioner i har brug for. Deres løsning inkluderer en række funktioner som fx fastnetnummer, køsystem, softphone, synkronisering af kalender, og voicemail. Alt dette kan være med til at effektivisere jeres arbejde og skabe bedre kunderelationer. Flexfone's løsninger e...Læs mere om Flexfone

Med gruppenumre, talesponser og konsystemer som funktioner, tilbyder Telekompaniet en total løsning til din virksomheds telefonudveksling.Læs mere om Mobil Växel

Relatel tilbyder et cloud-baseret telefonstyrringsystem, der giver virksomheder fuld kontrol over deres telekommunikation. Her kan I på en let og enkelt måde effektivisere jeres arbejdsprocesser, ved hjælp af et fleksibelt telefonanlæg. Derudover indeholder platformen også funktioner som køsystem, viderestilling, talemenuer og meget mere. Systemet er designet til at være enkelt og problemfrit, og ...Læs mere om Relatel

Med funktioner som on-hook waiting og stemmestyret trafik sikre du en personlig kundeoplevelse. App'en samler også intern og ekstern kommunikation på en platform, og er derfor også behjælpelig med gruppeopkald. Med Telavox app, kan din virksomhed sætte kundeoplevelsen i centrum mens i effektivisere jeres workflow.Læs mere om Telavox

På en glat og brugervenlig platform håndterer Tele2 virksomhedens behov for telefonkommunikation.Læs mere om Tele2 Växel

Dette telefonsystem er ideelt for virksomheder der ønsker muligheden for at administrere deres opkald effektivt og fleksibel. Gennem dette system får i som virksomhed adgang til flere kernefunktioner som responsgrupper, kø-system, softphone-funktion, samt mange flere funktioner. Alt sammen designet til at i som virksomhed kan organisere indgående opkald, tilbyde en professionel kundeservice og in...Læs mere om TeleIT

Et tilpasset skyudstyr, der kan modtage, forbinde og distribuere opkald. En smart service, der forbinder interne og eksterne opkald i appen.Læs mere om Telenor One X

Ubesvarede opkald kan være en ubesvaret forretning for dit særlige firma. Touchpoint forenkler processen i din telefonudveksling og med yderligere funktioner kan Telias egen responstjeneste tage de opkald, du går glip af.Læs mere om Touchpoint

Hos Univom finder i som virksomhed en bred vifte af kommunikationsløsninger, herunder cloud-baserede telefonsystemer til virksomheder og organisatione. Deres forskellige systemer kombinerer fastnettelefoni med IP-telefoni og Unified Communications, som muliggør at arbejde med kommunikation på tværs af forskellige enheder og platforme. Her finder i samtlige af alle kernefunktioner der normalt indgå...Læs mere om Unicom

Lynguide

Hvilken telefonomstilling skal jeg vælge?

Selvom jeres virksomhed ikke er så stor, kan det være en god investering at få et telefonsystem, der kan håndtere alle indgående opkald fra kunderne. I dag findes der løsninger, der fuldt ud kan tilpasses behovet i din virksomhed uanset størrelse. Vælg f.eks. selv hvilke medarbejdere, der skal kunne modtage opkald til hovednummeret, og få adgang til funktioner som et smart køsystem, telefonsvarer og viderestilling. Et telefonsystem gør det også muligt for alle medarbejdere selv at styre, hvornår de er tilgængelige og for at tage imod samtaler, når de er på farten (via mobilomstilling). En funktion, der giver stor frihed og betyder stor fleksibilitet internt i virksomheden. Mobilomstilling er hurtig at komme i gang med og nemt at bruge.

Er der tale om en stor virksomhed, hvor I måske har svært ved at følge med og besvare alle jeres kunders henvendelser via telefon, kan det være en smart løsning at outsource hele omstillingen. Der findes i dag løsninger, hvor leverandøren tager imod alle opkald til virksomheden døgnet rundt. Leverandøren har altså folk ansat, som svarer på vegne af din virksomhed og får adgang til jeres kalendere mhp at booke kundemøder eller kundeaftaler. .

Er du nysgerrig efter at finde ud af, hvilke leverandører der findes på markedet og sammenligne deres ydelser? BusinessWith giver dig et kort over de leverandører, der tilbyder telefonomstilling på det danske marked. Begynd at sammenligne, filtrere og læse om udbyderne - allerede i dag!