Hvorfor skal jeg have en app til tidsrapportering?
Mange virksomheder og virksomheder bruger i dag et tidsrapporteringssystem, hvor medarbejderne nemt kan registrere deres tid. Det kan handle om at registrere, hvornår du starter og stopper med at arbejde, eller tidsrapportere specifikke opgaver eller projekter. Ved at indberette tid kan du som arbejdsgiver holde styr på, hvilke arbejdsopgaver eller processer der kan betale sig og du reducerer meget i din administration - og du får også at vide, hvornår medarbejderne kan have behov for at afvige fra tider, eller hvornår de udligner deres overarbejde. . Tidsrapporteringssystemer kan både bruges på en stationær computer – men også som applikation. En app gør det nemmere at registrere din tid på farten – når du vil, hvor du vil og **hvor du end er. **
Hvordan finder jeg den rigtige tidsregistreringsapp?
Morgendagens tidsrapportering staves ansøgning. For virkelig at få dine medarbejdere med, når det kommer til tidsrapportering, er en god måde at investere i en tidsrapporteringsapplikation. En app er ofte brugervenlig og noget, vi alle nu ved, hvordan de skal håndtere. Ved at have en app øger du chancerne for, at dine medarbejdere rapporterer tid, som de skal. På markedet i dag er der flere systemer, der tilbyder mobile applikationer. Hos os hos BusinessWith kan du sammenligne de tidsrapporteringssystemer, der er tilgængelige som apps - velkommen til at begynde at sammenligne nu for at finde den bedste app til din virksomhed.
Lynguide
Liste over 8 forskellige Tidsrapportering app
Intempus er et moderne, digitalt timeregistreringssystem, der hjælper alle typer virksomheder med at effektivisere deres daglige administrationsarbejde. Systemet kan skræddersyes til lige præcis jeres virksomhed, uanset branche og overenskomster, og det kan integreres til både løn- fakturerings og kvalitetssikringssystemer.Læs mere om Intempus
Timelog PSA er 100 % skræddersyet til konsulent-teams og giver dig styr på arbejdstid, projekter, ressourcer, budgetter og fakturering, så du får automatisk indsigt og kan koncentrere dig om din forretning.Læs mere om Timelog PSA
Forøg produktiviteten, reducer stress og få mere ud af din tid med QBI'er. Saml hele tiden ét sted for at spore tiden inden for virksomheden bruges glat. Få styr på, hvordan afvigelser rapporteres at identificere muligheder for at forbedre, hvad der forhindrer virksomheden i at bruge tid ordentligt. Slip forfølgelsen afLæs mere om QBIS Time
Timeplan er et komplet, skybaseret planlægningsprogram for både det lille og store firma. Vi tilbyder et brugervenligt system med en række funktioner, der letter planlægningsprocessen. Medarbejdere kan let se deres tidsplan via appen eller web.Læs mere om Timeplan
Dette sagshåndteringssystem hjælper virksomheder med at administrere deres projekter, opgaver og sager mere effektivt. Blandt de mange funktioner kan platformen b.la. hjælpe med projektstyring i form af planlægning, budgettering, fakturering og ressourceallokering. Dette betyder også at platformen er interaktiv, og giver jer mulighed for internt at samarbejde på tværs af sager - blandt andet ved b...Læs mere om EazyProject
Med SD Worx Workforce Management kan du være sikker på, at du altid har de korrekte data, og at systemet overholder lovgivning og regler.Læs mere om SD Worx Workforce Management
Timemap.dk er en førende danske platform inden for tidsregistrering og virksomhedsadministration. Deres avancerede platform tilbyder en bred vifte af funktioner, der hjælper virksomheder med at optimere arbejdsprocesser og styrke deres produktivitet. Blandt hovedfunktionerne i platformen finder i tidsregistrering, projektstyring, fakturering, og rapportering. Samlet set hjælper platformen virksomh...Læs mere om TimeMap
TimeOps er en online platform og mobilapp der hjælper jer med enkel og effektiv tidsregistrering. Uanset om du er virksomhedsejer eller medarbejder, fjerner TimeOps besværet med tidsrapportering og fakturering.Som bruger får du adgang til alle grundlæggende funktioner såsom tidsregistrering, rapportering, brugerniveau samt kalendersynkronisering. Systemet understøtter desuden både Start/Stop-trac...Læs mere om TimeOps
Lynguide
De største fordele ved tidsregistreringsapp
Den vigtigste funktion, som en tidtagningsapp skal have, er, at den skal være brugervenlig. Hvis medarbejderne ikke forstår, hvordan man bruger applikationen, falder hele ideen med at tilbyde en app flad. Noget der dog er en fordel i dagens samfund er, at de fleste af os er vant til apps. Sammenlign for ti, tyve år siden – og bemærk, hvordan vi i dag bruger apps til alt fra at bestille mad eller betale for parkering til at booke en træningspas. Apps er noget, som vi er vant til at bruge, og takket være det bliver det nemmere at få medarbejderne til at ikke udsætte tidtagning - men at gøre det med det samme, uanset om man er på farten eller ej. Andre fordele ved en app til tidsrapportering er, at du som arbejdsgiver** kan reducere din administration kraftigt** – medarbejderne klarer selv registreringen af alt fra flekstid og fravær, til start og stop ift. arbejdsdag eller projekt. Som arbejdsgiver kan du herefter tage skridt til at udtrække oplysninger for eksempelvis at oprette fakturadokumenter, ud fra hvilke timer dine medarbejdere har arbejdet.
Der findes en række forskellige apps på markedet i dag. Sammenlign gerne de forskellige funktioner, inden du beslutter dig for den, der passer dig bedst. Mange tilbyder at teste gratis - hvorfor ikke investere lidt tid i at sammenligne internt, eller nedsætte en arbejdsgruppe til at sammenligne og teste, og så finde den bedste tidsrapporteringsapp til din virksomhed? BusinessWiths sammenligningsguide gør dit valg så meget nemmere - velkommen til at begynde at sammenligne nu med det samme.
Beskrivelse af produktets egenskaber
Arbejdstidsplaner
Attestation
Fakturering
Fravær og flex-registrering
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Løngrundlag
Medarbejderkartotek
Projektrapportering
Statistik og rapporter