Sammenlign Danmarks bedste Auto dialers

Hvordan skal jeg tænke på at vælge en Auto dialer?

Tid til at få en ordentlig auto dialer, altså en automatisk opkaldsenhed, til virksomheden? En god idé – fordi en auto dialers gør telefonopkald så meget mere effektive, og det er hurtigere at få svar fra potentielle eller eksisterende kunder. Den automatiske opkaldsfunktion interagerer med en database med oplysninger om, hvem man skal ringe til, og er et værktøj, der bruges af alt fra banker til telefonsælgere. Opkalderen kan også registrere, hvornår en med dig er tilgængelig for opkald, og kan have forskellige automatiske funktioner såsom timing, hvornår næste opkald skal finde sted - til hvad der sker, når nogen ikke svarer.

Inden du begynder at bruge en auto dialer, kan det være smart at tænke over mål og strategi. Hvad er en god svarprocent for dig? Hvem skal ringes til og hvor ofte? Hvilke funktioner er vigtige for din virksomhed? Tøv ikke med at bede din potentielle leverandør om en demo, og sørg for, at de, der fungerer som agenter (telefonsælgere, opkaldere, osv.) virkelig er inkluderet i din beslutningstagning. At sammenligne før du træffer dit valg er vores anbefaling. BusinessWith viser de auto dialers, der er tilgængelige på det danske marked i dag.

Hvad er forskellen mellem predective og power auto dialer?

En predective dialer gør telefonopkald meget mere effektive, da den går gennem en liste og ringer op til de kontakter, der er tilgængelige, så snart en agent eller sælger hos dig er ledig. På den måde sparer du det manuelle arbejde og kan øge genereringen af ​​antallet af leads, for der går ingen tid til spilde. Den såkaldte "ringrate" bliver så meget høj. Power dialers fungerer på samme måde - den ringer også automatisk op. Men i modsætning til den prædiktive opkaldsfunktion er den ikke så prædiktiv. Den prædiktive opkaldsfunktion er således smartere og har algoritmer bag sig, der kan forudsige tilgængelighed, eller lægge på, når et telefonnummer ikke ser ud til at virke.

Hvilke funktioner er vigtige for dig og din virksomhed? Tag hjælp fra BusinessWith til at sammenligne forskellige auto dialers på det danske marked for at finde den bedste til din virksomhed.

Hvilken type av auto dialer er den rigtige for min virksomhed?

Lynguide

Liste over 19 forskellige Auto dialer

Adversus er en intelligent outbound software, der hjælper dig med at optimere jeres workflow. Ved at effektivisere opkald og automatisere opgaver, hjælper denne software din virksomhed med at få mest muligt udbytte af jeres outbound aktiviteter. Yderligere kan du trække brugerdefineret data ud, der viser effektivitet af kampagner og performance, som du kan bruge aktivt i fremtidige beslutninger.Læs mere om Adversus Dialer Software

Ameyo Helpdesk System forenkler virksomhedens sagsbehandling mod kunder og sikrer, at kundeservice fungerer hurtigt og effektivt. Med funktioner såsom selv -help -funktioner, multi -channel -funktionalitet og analyseværktøjer.Læs mere om Ameyo Helpdesk

Bevatels automatiske opkaldssystem giver din virksomhed mulighed for automatisk at oprette forbindelse til potentielle kunder. Kunder opretter direkte forbindelse til en agent, så snart de modtager et opkald, hvilket sparer tid og øger produktiviteten. Systemet er cloud-baseret, sikkert og fleksibelt. Løsningen tilbyder også et informationspanel med statistik over vellykkede og ubesvarede opkald, ...Læs mere om Bevatel

CallHubs automatiserede opkaldssoftware giver agenter mulighed for at bruge mere tid på at ringe til kunder. Du kan vælge mellem en power dialer og en predictive dialer alt efter kampagnens behov. Softwaren tilbyder automatisk tilbagekald og sender tekstbeskeder til kunder, der ikke svarer. Alle samtaler kan optages til træning og analyse.Læs mere om CallHub

Cloudtalk er et cloud-baseret autoopkaldsværktøj med brugervenlige funktioner, der automatiserer aktiviteterne i virksomhedens callcenter og bidrager til øget samtaletid med kunderne. Forbind agenter til nye opkald uden ventetid og skab en stabil informationskilde om kunden før opkald ved hjælp af Cloudtalks funktioner. Optag opkald til læringsformål, og brug analyseværktøjet til at se, hvordan op...Læs mere om Cloudtalk

Auto Dialer er en automatiseret opkaldsløsning til kontaktcentre, der administrerer opkald, kampagner, salg og resultater, hvilket sparer agenter for tid og energi. Systemet tilbyder også automatisk tilbagekald og genererer rapporter, så du får overblik over hele kampagnen. Kunder kan ringe tilbage 24/7 ved hjælp af Dialer360's IVR-løsning.Læs mere om Dialer360 Auto Dialer

Hos Dialfire finder du løsninger til cloud baseret dialer, der har løsninger til virksomheder af alle størrelser. Her er de rmulighed for at betale pr opkald for mindre virksomheder, og større ordninger. Dialfire operera online, og tilbyder smarte skabeloner der hjælp dig med at skabe dine egne brugerdefineret campagner uden brug af koder. Værktøjet giver også mulighed for at udtrække data i form ...Læs mere om Dialfire

Exotel er en indisk udbyder af kontaktcenterløsninger, der også tilbyder software til automatisk opkald. Ved hjælp af Exotels Auto Dialer kan kontaktlister nemt uploades fra ethvert CRM-system. Kunderne kontaktes automatisk, så fejl forårsaget af manuel opkald undgås. Løsningen sikrer, at kunderne bliver ringet op på det rigtige tidspunkt afhængigt af tidszonen.Læs mere om Exotel

Five9s automatiske opkaldssystem gør det muligt at komme i kontakt med flere kunder og øge produktiviteten. Agenter sparer tid ved at undgå fejl forårsaget af manuelt opkald. Alle data indsamlet under opkaldene kan bruges til at give feedback til agenterne. Five9 tilbyder forskellige løsninger afhængigt af den enkelte virksomheds behov.Læs mere om Five9

En smart auto dialer-løsning med elementer af AI-funktionalitet og automatisering, der strømliner virksomhedens telefonopkald og kundekontakt. Genesys tilbyder blandt andet supplerende kundeservice ud over opkald i form af chatbots og stemmeassistance, så kunderne selv kan søge efter svar. Med predective routing kan kunder matches med medarbejdere for at øge chancerne for gode relationer og forret...Læs mere om Genesys

iCallify tilbyder automatiske opkaldsløsninger, der kan øge effektiviteten af ​​dine kampagner med op til 75 %. Alle systemer er udstyret med funktioner som automatisk genopkald, opkaldsoptagelse, overvågning og rapportering. Du sparer tid ved at undgå telefonsvarer. Kunder kan ringe tilbage døgnet rundt ved hjælp af IVR-løsningen.Læs mere om iCallify

Gennem LeadDesk får i en platform der nemt kan hjælpe med at organisere og håndtere kundehenvendelser på en struktureret måde. Systemet indeholder ikke kun sagsstyring, men også en smart arbejdsdelingsfunktion, der kan hjælpe med at fordele sager og henvendelser til de rette medarbejdere baseret på forskellige kriterier som ekspertiseområder eller tilgængelighed. Platformen inkludere selvfølgelig ...Læs mere om LeadDesk

LiveAgent benytter sig af en software vids hovedfunktion er automatisk opkald. Ved automatisering af opkald spare din virksomhed både tid, og du kan let øge opkaldshastigheden og produktivitet. Softwaren forbindes let til din virksomheds CRM system og kontaktliste. Platformen indeholder også mulighed for et Kunde klager -håndteringssystem samt general kundeservice. Læs mere om LiveAgent

Newfies dialer er en skræddersyet løsning, der kan modelleres efter brugerens behov. Værktøjet kan bruges til at udføre aktiviteter for callcentre, kampagner, salg og lignende aktiviteter. Ud over at generere opkald og øge antallet af opkald i virksomheden, kan Newfies-opkaldere også udføre masseudsendelser af kampagner og beskeder for at nå ud til kunder, samt forudindspillede trykknap-beskeder t...Læs mere om Newfies-dialer

Værktøjet er en god løsning til salgsoperationer og callcentre, og understøtter preview og power, som er den mest almindelige måde at arbejde på i disse typer operationer. Kør nemt kampagner og prioriter opkald direkte i systemet for at øge Rentabiliteten og samtidig forbedre kundeservicen. i kan som virksomhed også udnytte at systemet kan fortage autoopkald og her ved øge jeres effektivitet og mi...Læs mere om Puzzel

RingCentral Engage Voice er et automatisk opkaldssystem, der gør det muligt for medarbejdere at oprette forbindelse til mange flere kunder i timen. Agenter har nem adgang til alle kundeoplysninger, så de er forberedt på hvert eneste opkald. Ved at bruge IVR-funktionen kan kunderne ringe tilbage til enhver tid og interagere med systemet i henhold til deres specifikke behov. Alle opkald kan optages ...Læs mere om RingCentral Engage Voice

Ringys klik-for-opkald-løsning sparer tid ved at eliminere manuelle opkald, hvilket giver agenter mulighed for at bruge mere tid på at tale med kunder. Softwaren giver agenter mulighed for at se kontakthistorik og tage noter, så de er parate til at foretage et salg. Hvert opkald logges og optages automatisk, og alle data kan bruges til at overvåge kvaliteten.Læs mere om Ringy

Med funktioner som on-hook waiting og stemmestyret trafik sikre du en personlig kundeoplevelse. App'en samler også intern og ekstern kommunikation på en platform, og er derfor også behjælpelig med gruppeopkald. Med Telavox app, kan din virksomhed sætte kundeoplevelsen i centrum mens i effektivisere jeres workflow.Læs mere om Telavox

Zendesk er et af verdens største helpdesk-systemer og tilbyder et komplet kundeservicesystem til virksomheder i alle størrelser. Med funktioner som færdige svarskabeloner, chatfunktion i realtid og selvhjælpsportal.Læs mere om Zendesk

Lynguide

Hvilken type av auto dialer er den rigtige for min virksomhed?

Opkald efter power dialing-konceptet passer til mindre virksomheder og gør telefonopkald fra virksomheden mere effektive. Så snart en agent med dig lægger på, ringer den automatiske opkaldsfunktion til det næste telefonnummer fra listen. Power dialeren har funktioner, såsom at du kan koble den til dit CRM eller at du kan indsætte pauser mellem opkald, så agenten også har tid til administration. Den er dog lidt enklere end den prædiktive opkaldsfunktion, som fungerer mere komplekst.

Den prædiktive opkaldsfunktion kan ringe til flere numre på samme tid og tage højde for, hvornår agenterne eller sælgerne er tilgængelige. Den kan således ved hjælp af algoritmer aflæse mønstre. Denne type** automatiske opkald er bedst egnet til større virksomheder**.

Nysgerrig efter at begynde at sammenligne for at finde det bedste auto dialer system? BusinessWith lister de forskellige værktøjer på markedet. Begynd at sammenligne nu.

Beskrivelse af produktets egenskaber

Automatisk genopblæsning

Spar masser af tid ved at lade systemet automatisk ringe op og undgå 'dead time' mellem opkaldene for at maksimere antallet af opkald og øge salget.

Dashboard - Lønoversigt

Få et fremragende overblik over de vigtigste data og oplysninger i systemet via et dashboard, der visualiserer flere faner samtidig.

IVR (interaktivt voice response)

Interactive Voice Response (IVR) er et automatiseret system, der integreres med kunder uden behov for manuelt arbejde for at indsamle information. Dette opnås typisk ved hjælp af forskellige knapvalg eller stemmekommandoer.

Kampagner

Dialeren er skræddersyet til kampagner og kan for eksempel tilpasse opkaldslister til de nuværende kampagner og være knyttet til relevante oplysninger om den pågældende kampagne.

Kontakthistorik

Vis historikken for kontakter, der allerede er blevet kontaktet, for at undgå gentagelser og i stedet opbygge stærke langsigtede relationer.

Optagelser af opkald

Lytte til eller optage samtaler med henblik på at forbedre pitch og tilgang til kunden.

Statistik og analyse

Udarbejd opkalds- , salgsstatistik, analysér, forskellige kampagner eller lignende ved hjælp af denne funktion.

Videresendelse

Overfør hurtigt opkald, og undgå at miste kunder på grund af ventetid eller ubesvarede spørgsmål.