Sammenlign Danmarks bedste Auto dialers

Hvordan skal jeg tænke på at vælge en Auto dialer?

Tid til at få en ordentlig auto dialer, altså en automatisk opkaldsenhed, til virksomheden? En god idé – fordi en auto dialers gør telefonopkald så meget mere effektive, og det er hurtigere at få svar fra potentielle eller eksisterende kunder. Den automatiske opkaldsfunktion interagerer med en database med oplysninger om, hvem man skal ringe til, og er et værktøj, der bruges af alt fra banker til telefonsælgere. Opkalderen kan også registrere, hvornår en med dig er tilgængelig for opkald, og kan have forskellige automatiske funktioner såsom timing, hvornår næste opkald skal finde sted - til hvad der sker, når nogen ikke svarer.

Inden du begynder at bruge en auto dialer, kan det være smart at tænke over mål og strategi. Hvad er en god svarprocent for dig? Hvem skal ringes til og hvor ofte? Hvilke funktioner er vigtige for din virksomhed? Tøv ikke med at bede din potentielle leverandør om en demo, og sørg for, at de, der fungerer som agenter (telefonsælgere, opkaldere, osv.) virkelig er inkluderet i din beslutningstagning. At sammenligne før du træffer dit valg er vores anbefaling. BusinessWith viser de auto dialers, der er tilgængelige på det danske marked i dag.

Hvad er forskellen mellem predective og power auto dialer?

En predective dialer gør telefonopkald meget mere effektive, da den går gennem en liste og ringer op til de kontakter, der er tilgængelige, så snart en agent eller sælger hos dig er ledig. På den måde sparer du det manuelle arbejde og kan øge genereringen af ​​antallet af leads, for der går ingen tid til spilde. Den såkaldte "ringrate" bliver så meget høj. Power dialers fungerer på samme måde - den ringer også automatisk op. Men i modsætning til den prædiktive opkaldsfunktion er den ikke så prædiktiv. Den prædiktive opkaldsfunktion er således smartere og har algoritmer bag sig, der kan forudsige tilgængelighed, eller lægge på, når et telefonnummer ikke ser ud til at virke.

Hvilke funktioner er vigtige for dig og din virksomhed? Tag hjælp fra BusinessWith til at sammenligne forskellige auto dialers på det danske marked for at finde den bedste til din virksomhed.

Hvilken type av auto dialer er den rigtige for min virksomhed?

Lynguide

Liste over 19 forskellige Auto dialer

Lynguide

Hvilken type av auto dialer er den rigtige for min virksomhed?

Opkald efter power dialing-konceptet passer til mindre virksomheder og gør telefonopkald fra virksomheden mere effektive. Så snart en agent med dig lægger på, ringer den automatiske opkaldsfunktion til det næste telefonnummer fra listen. Power dialeren har funktioner, såsom at du kan koble den til dit CRM eller at du kan indsætte pauser mellem opkald, så agenten også har tid til administration. Den er dog lidt enklere end den prædiktive opkaldsfunktion, som fungerer mere komplekst.

Den prædiktive opkaldsfunktion kan ringe til flere numre på samme tid og tage højde for, hvornår agenterne eller sælgerne er tilgængelige. Den kan således ved hjælp af algoritmer aflæse mønstre. Denne type** automatiske opkald er bedst egnet til større virksomheder**.

Nysgerrig efter at begynde at sammenligne for at finde det bedste auto dialer system? BusinessWith lister de forskellige værktøjer på markedet. Begynd at sammenligne nu.

Beskrivelse af produktets egenskaber

Automatisk genopblæsning

Spar masser af tid ved at lade systemet automatisk ringe op og undgå 'dead time' mellem opkaldene for at maksimere antallet af opkald og øge salget.

Dashboard - Lønoversigt

Få et fremragende overblik over de vigtigste data og oplysninger i systemet via et dashboard, der visualiserer flere faner samtidig.

IVR (interaktivt voice response)

Interactive Voice Response (IVR) er et automatiseret system, der integreres med kunder uden behov for manuelt arbejde for at indsamle information. Dette opnås typisk ved hjælp af forskellige knapvalg eller stemmekommandoer.

Kampagner

Dialeren er skræddersyet til kampagner og kan for eksempel tilpasse opkaldslister til de nuværende kampagner og være knyttet til relevante oplysninger om den pågældende kampagne.

Kontakthistorik

Vis historikken for kontakter, der allerede er blevet kontaktet, for at undgå gentagelser og i stedet opbygge stærke langsigtede relationer.

Optagelser af opkald

Lytte til eller optage samtaler med henblik på at forbedre pitch og tilgang til kunden.

Statistik og analyse

Udarbejd opkalds- , salgsstatistik, analysér, forskellige kampagner eller lignende ved hjælp af denne funktion.

Videresendelse

Overfør hurtigt opkald, og undgå at miste kunder på grund af ventetid eller ubesvarede spørgsmål.