Sammenlign Danmarks bedste digital asset management-systemer

Hvad er et digital asset management system (DAM)?

Et digital asset management system hjælper organisationer og virksomheder med at få kontrol og let overblik over deres eget bibliotek af digitale filer, såsom videoer, fotos, lydfiler osv. Ved at have et digitalt asset management system, DAM, kan du, dine kolleger og også dine kunder få adgang til og nemmere organisere og søge blandt dine digitale filer. Systemet gør det nemt at administrere, dele og gemme de forskellige digitale filer. Takket være den høje brugervenlighed får du også et plus på kanten fra dine kunder, at du har sådan et system - et system som derfor er værd at investere i. Hos BusinessWith kan du tage del i de forskellige digitale aktiv ledelsessystemer, der er tilgængelige på det danske marked. Hjertelig velkommen til at begynde at sammenligne DAM-systemer med os for at finde det bedste til netop din virksomhed.

Hvad skal jeg kræve af et digital asset management system?

Hele ideen med DAM-systemer er, at du får kontrol over virksomhedens digitale filer, både dem der deles internt og dem der deles med kunder eller andre uden for virksomheden. Dokumenter, lydfiler, videoer, præsentationer af forskellig art - afhængigt af din organisations specifikke behov er forskellige DAM-systemer tilgængelige. Sammenlign venligst de forskellige systemer og kontrast deres funktioner, før du træffer dit valg. Tag gerne input og hjælp fra alle, der skal bruge systemet til virkelig at se, hvilke behov der er. Som med de fleste systemer er A og O brugervenlige, og at du skal føle, at filadgang er let og uden forhindringer. Sikkerhed er også et parameter, der skal tages i betragtning. Vi hos BusinessWith håber, at vores sammenligningsguide vil gøre dit valg lettere - begynd at sammenligne digital asset management-systemer med os i dag.

Guiden til det rigtige digital asset management system

Lynguide

Liste over 16 forskellige Digital asset management-system

Lynguide

Guiden til det rigtige digital asset management system

Det er ikke altid nemt at finde det rigtige system til virksomheden, og derfor har vi skabt BusinessWith. Ved hjælp af vores sammenligningsguide kan du botanisere og sammenligne blandt tusindvis af systemer, direkte på vores side. Og nu går vi ud fra, at du står over for valget om at vælge DAM-system? Så hvad skal du lede efter? Her er det, ligesom ved køb af andre systemer, vigtigt at tænke på, hvor du er i dag, men også i morgen. Skal du have et system at vokse i eller er du med hånden på hjertet samme sted selv om flere år? Det er der ikke noget galt med, men tanken her er, at du ikke skal betale for et system, der er større og mere komplekst, end du har brug for. Ingen har brug for en masse unødvendige funktioner, som aldrig vil blive brugt.

Ud over skalerbarhed, brugervenlighed (som altid er A og O),** burde et godt DAM-system gøre det nemt at finde og organisere dine filer**. Det digital asset management system skal fjerne al unødvendig behandling. Det giver ingen mening at købe ind eller installere et nyt system, hvis det ikke tager administrationstiden fra dig. Hvorfor ikke bede om demoer af forskellige systemer og derefter vurdere, hvilke fordele og ulemper du mener, de har? I vores sammenligningsguide kan du nemt filtrere på funktioner og læse mere om hvert system. Alt for at du kan finde det bedste DAM-system til din virksomhed. Begynd at sammenligne og lede efter systemer – allerede nu.

Beskrivelse af produktets egenskaber

API

Forbind DAM-programmet med de andre systemer i organisationen for at få et kraftfuldt værktøj ved hjælp af API, som gør det muligt for systemet at samarbejde med andre systemer.

Fleksibel grænseflade

DAM-systemet er tilpasset efter forskellige grænseflader til de forskellige typer mediefiler, hvilket gør det til et passende valg uanset platform. Det er en fin funktion at have, når man publicerer på forskellige kanaler for at se om mediefilerne passer til interfacet.

Indeksering og søgefunktioner

Opret et indeks til mediefiler for at gruppere dem og nemt finde dem i billedbiblioteket med søgefunktionen. Spar tid ved ikke at lede efter billederne manuelt.

Moodboard

Opret moodboards bestående af flere forskellige objekter, som kan deles med kolleger for at skabe inspiration og arbejde sammen. Et almindeligt værktøj blandt designere.

Opret arbejdsgange

Implementer en standardiseret metode ved hjælp af en arbejdsproces, som medarbejderne kan følge for at sikre kvaliteten af arbejdet og produkterne.

Skæreværktøj

Rediger billeder og videoer ved at skære dem direkte i systemet med et skæreværktøj.

Smarte tags

Ved hjælp af kunstig intelligens opretter programmet automatisk smarte tags baseret på mediefilens egenskaber, hvilket gør det nemt at søge efter den i biblioteket.

Versionshistorik

Når du redigerer billederne, gemmes historikken i billedbiblioteket, hvilket gør det muligt at gå tilbage til gamle versioner. En nyttig funktion til komplekse redigeringsprojekter, hvor det kan være nyttigt at gå tilbage til ældre versioner.