Vælg det rigtige eventsystem til dine arrangementer

Vil du investere mere i events, eller er eventplanlægning allerede en tilbagevendende del af din virksomhed? Uanset, og uanset om du afholder virtuelle, fysiske eller hybride events, vil vi hos BusinessWith gerne anbefale et eventsystem . Markedet tilbyder en række systemer til events, med funktioner på en række forskellige niveauer, og vi er sikre på, at der er et system, der passer rigtig godt til din virksomhed.

Oftest arrangerer en virksomhed eller en organisation flere arrangementer om året, uden at være klar over, at arrangementerne er at betragte som arrangementer. Det du kalder et foredrag, en workshop eller et seminar er netop det. Begivenhed. De små tæller, ligesom de store, og samlingen på ti deltagere kan være mindst lige så vigtig som den store forsamling på hundredvis. Med et eventsystem får du overblik og kan gøre enhver kalenderbegivenhed mindeværdig for alle tilstedeværende.

Et eventsystem giver dig et overblik over begivenheden på et overordnet niveau, og du kan følge hver begivenhed fra start til slut. I stedet for at håndtere invitationer ét sted, sponsorkontakter et andet og madplanlægning et tredje, kan du samle alt ét sted med et eventsystem. Med et system til arrangementer slipper du for post it-noter eller noter i diverse dokumenter og filer - i stedet er alt samlet ét sted, hvor alle involverede nemt kan få adgang.

Som med alle investeringer vil vi gerne anbefale, at du tænker over dine behov, inden du investerer i et specifikt system til arrangementer. Med vores systemguide kan du finde det bedste eventsystem lige til dig.

Sådan kan et eventsystem hjælpe din organisation

Lynguide

Liste over 14 forskellige Eventsystem

Lynguide

Sådan kan et eventsystem hjælpe din organisation

Eventsystemer kan være grundlæggende eller virkelig avancerede. De er, ligesom mange andre systemer, tilpasset forskellige brancher og virksomhedstyper. Vi har oplistet en række funktioner, hvor du kan blive understøttet af et arrangementssystem til effektivt at planlægge og afvikle arrangementer.

  • Rapporter. De dage, hvor du rodede med lister i Word eller andre programmer, er forbi. Eventsystemet fanger tilmeldingerne og sørger for, at ingen deltagere bliver glemt.
  • Invitationer og betaling. Du kan selvfølgelig sende mails med det sædvanlige program, eller invitere via Facebook, men via eventsystemet kan du ofte følge op på invitationerne, sælge billetter og håndtere både fakturering og eventuelle afbud i en meget effektiv måde.
  • Undersøgelser. Skal du finde ud af noget før arrangementet? Ofte er det godt at lave en mere eller mindre omfattende undersøgelse inden arrangementet, for ikke at sige bagefter, når man vil finde ud af, hvad deltagerne syntes. Så nemt at have både planlægning og opfølgning i samme system!
  • Planlægning. God planlægning af arrangementer, store som små, er afgørende. Mange arrangementssystemer tilbyder klare planlægningsmoduler, hvor flere involverede kan arbejde sammen om at skabe en mindeværdig begivenhed sammen.
    Listen indeholder kun nogle af de funktioner, som moderne eventsystemer kan tilbyde. Hvad har du brug for? Måske også sponsorere aktivering og fællesskaber eller begivenhedsapps og badges? Tænk!
    Via vores systemguide kan du finde det rigtige eventsystem lige til dig. Held og lykke, vi hilser dig hos BusinessWith.

Beskrivelse af produktets egenskaber

Administration af kundeemner og kunder

Administrér gæsternes oplysninger sømløst for at identificere potentielle kunder til fremtidige forretningsmuligheder.

betalinger

Modtag betalinger direkte via de forskellige betalingsmetoder, som systemet tilbyder.

Billetstyring

Opret personlige billetter, og administrer billetsalget direkte i systemet.

Bordpladser

Placer gæsterne ved bestemte borde eller områder for at skabe det bedst mulige miljø ved arrangementet.

Event hjemmeside

Opret et websted for arrangementet for at dele det gennem forskellige kanaler og kommunikere med gæsterne.

Event-app

Opret en applikation med funktionaliteter for check-ins ved hjælp af qr-koder eller lignende funktionaliteter, der bidrager til facilitering af arrangementet.

Interaktioner

Skab interaktion mellem gæsterne eller mellem arrangøren og gæsterne ved hjælp af funktioner som f.eks. quiz- eller andre chatfunktioner.

Inviterer og registrerer

Send invitationer eller gør det muligt for deltagere at registrere sig i systemet.

Navneskilte

Systemet kan oprette navneskabeloner til gæsterne, hvilket kan bidrage til et kommunikativt miljø under arrangementet.

Statistik og analyseværktøj

Indsaml statistik for arrangementet og analysér statistikken for at se, hvilke områder der kan forbedres i forbindelse med arrangementet.

Undersøgelser

Send undersøgelser ud til dem, der deltog i arrangementet, for at undersøge, hvordan de oplevede arrangementet, og hvordan det kan forbedres.