Hvilket field service-system har din virksomhed brug for?
Rådgivning, salg, vedligeholdelse eller måske et kommende byggeprojekt? Med et system til field service eller et field service-værktøj kan din virksomhed nemt følge, organisere og styre alt det arbejde, der foregår uden for kontoret – dvs. opgaverne "in the field" - ude i marken. Systemet håndterer de mange forskellige data, der er en del af en opgave, selv om man ikke sidder på kontoret. Et field service-system kan også hjælpe jer med tidsrapportering og planlægning, men hovedfokus er at sikre, at de forskellige opgaver bliver løst rettidigt og tilfredsstillende.
For at kunne vælge det rigtige system til jer, er det vigtigt at forstå din virksomheds behov. Hvis virksomheden tilbyder flere forskellige tjenester, har I brug for et værktøj, der er meget fleksibelt. Arbejder du i detailhandlen, har du muligvis brug for funktioner til håndtering af returvarer, og arbejder du i marken med f.eks installering af aircondition-anlæg, vil du under dine besøg gerne kunne dokumentere og opdatere dine forskellige arbejdstrin i et mobilt værktøj til field service.
Der findes simple field service systemer, som hjælper dig med at følge forskellige opgaver eller forskellige trin i opgaverne, mens de mere avancerede tilbyder mulighed for at arbejde målrettet med at forbedre kundetilfredsheden eller at fastholde dine bedste medarbejdere. Flere og flere field service-systemer bruger kunstig intelligens til at kunne forudse fremtidige behov og krav.
Hvilket niveau skal dit field service-system have? Stil skarpt på dine behov, og hvad du ønsker at forbedre eller have på plads for at kunne arbejde så smart som muligt – og vælg så det bedste system for dig.
Test systemguiden
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Systemguiden
Lynguide
Relaterede kategorier til Field service
BemandingssystemField servicePlanlægningsværktøjProjektstyringsværktøjRessourceplanlægningTidsregistreringssystemWork order-systemListe over 6 forskellige Field service
Vil du skabe struktur og vækst. I over 30 år har virksomheder inden for fast ejendom, energi, wholesale, maskin- og medlembranchen henvendt sig til os for at få hjælp til at vækste ved hjælp af et CRM-system. Dine processer implementeres efter bedste praksis i et skalerbart system. Vi løser resten med brugeruddannelse og støtte fra lokale eksperter. Lime CRM er baseret på enkle principper, få klik...Læs mere om Lime CRM
Vi tilbyder et alsidigt forretningssystem, som engagerer sine brugere med en enkel, men kraftfuld brugergrænseflade. Med Nilex bliver alle ansatte involveret i bestræbelserne på at levere den bedste service til kunder og brugere. Med vores sagsstyringssystem får I en lang række stærke funktioner som for eksempel en formular-editor, der gør, at I kan skræddersy jeres sagsgange til lige netop de udf...Læs mere om Nilex
Freshdesk er et system til sagsbehandling tilpasset til små og mellemstore virksomheder. Fokus er i helpdesk og kundeservice. Sagsstyringssystemet indeholder mange forskellige funktionaliteter.Læs mere om Freshdesk
Gennem Addmobiles projektstyringssystem kan virksomheder let sætte deres aktiviteter for at gøre deres operationer gennem bedre kontrol på området. Systemet hjælper virksomheder med at øge rentabiliteten gennem funktioner til styring af tilbud, forespørgsler og omkostninger.Læs mere om AddMobile
Lime Field leverede et mobilt ATBET -ordrestyringssystem, der kan integreres med deres CRM -system. Tilbyder funktioner til hele strømmen, fra kundeservice til fakturering og statistik.Læs mere om Lime field
Zetesares software tilbyder løsninger til den mobile arbejdsstyrke med fokus på at øge produktiviteten. Tidsrapportering og GPS -support er to hovedfunktioner.Læs mere om ZetesAres
Lynguide
Hvad har jeg brug for at vide om field service?
Et velfungerende system til field service vil klart forbedre arbejdet for dem, der arbejder "i marken", så de kan fokusere på at udføre deres opgaver og løse problemer for kunderne - uden at opleve problemer med den administrative del af arbejdet.
At vælge det rigtige værktøj til netop din virksomhed er ikke altid en nem opgave, da der kommer flere og flere udbydere på markedet og tilbydes flere og flere funktioner. Live GPS-sporing, automatiserede sms'er eller e-mail-advarsler og post-job-værktøjer er alle funktioner, der kan hjælpe din virksomhed med at vokse, fordi I kan forbedre kundeoplevelsen. De fleste værktøjer omfatter fakturering eller en eller anden form for betalingsløsning. I stedet for at have tingene spredt, er alt centraliseret ét sted.
Hos BusinessWith anbefaler vi, at du inddrager de medarbejdere, der arbejder i marken for at forstå, hvad deres ønsker og behov er. Hvordan er deres daglige arbejde? Hvor er der forbedringspotentialer? Hvilke problemer bør et eventuelt system til field service løse? Hvordan ser din planlægning og tidsrapportering ud i dag, og hvad kunne være være ønskeligt? Hvad er ønskerne til faktureringsdelen?
Når du ved, hvad du leder efter, er du velkommen til at sammenligne de forskellige værktøjer her på BusinessWith.