Sammenlign Danmarks bedste abonnementsstyring

Hvordan skal jeg tænke på abonnementsstyring?

Har du kunder, der ønsker at tegne abonnementer, varer eller tjenester og betale dig løbende? Så bør du investere i en solid løsning, der virkelig kan håndtere løbende betalinger og abonnementsstyring. At tilbyde tilbagevendende betalinger betyder, at dine kunder ikke skal tænke på noget – pengene hæves automatisk med for eksempel månedlige intervaller, eller efter en anden betalingsplan. Når du bruger denne type løsninger, kan du se frem til at spare både tid og penge, når abonnementerne, eller "recurring revenues" som det hedder på engelsk, sker automatisk.

Hos BusinessWith har vi kortlagt de store aktører på markedet for at give dig mulighed for at sammenligne systemer. Tid til at komme i gang med tilbagevendende betalinger eller abonnementsstyring med glatte betalingsstrømme? Velkommen til at begynde at sammenligne de bedste løsninger lige nu.

Hvad skal jeg kræve af en tjeneste til tilbagevendende betalinger?

Når du tilbyder et produkt eller en service, som kan betales gentagne gange, er det godt at give kunden flere betalingsmuligheder. At betale en gang om måneden eller udsætte starten af ​​betalingen er to populære muligheder. Som leverandør ønsker du et automatisk system, der sører eventuelle betalingspåmindelser eller giver dig mulighed for at afslutte abonnementet. Sørg for, at den leverandør, du til gengæld arbejder med, kan tilbyde forskellige betalingsmuligheder i løsningen – det vil øge værdien for dig og gøre processen meget gnidningsfri for begge parter. En anden smart løsning er automatisk at konvertere gratis perioder til abonnementer. Mulighederne er således mange - sørg for at evaluere hvert system for at afveje fordele og ulemper, inden du vælger. Brugervenlighed er, som med alle andre tekniske løsninger, A og O.

Hvordan kan tilbagevendende betalinger øge omsætningen?

Lynguide

Liste over 8 forskellige Recurring revenue software

Brugervenlig og moderne webbaseret CRM -system, der indeholder mange af de funktioner, der er nødvendige for at have et meget godt Salesforce -automatiseringssæt.Læs mere om Pipedrive

Opdag nye kundemuligheder, og øg omsætningen fra abonnementer og betalinger ved hjælp af Chargebees abonnementsstyringsværktøj. Ved at opdage nye kunder og samtidig fastholde gamle ved hjælp af smarte og brugervenlige funktioner til prissætning, kunderelationer og markedsføring, kan organisationen vokse i et jævnt tempo, mens meget af systemet fungerer automatisk. Systemet har en række forskellige...Læs mere om Chargebee

Cloudmore er et multifunktionelt værktøj, der kan styre indkøb, salg og kunderelationer for at opnå den bedst mulige lønsomhed og skabe forståelse for organisationens drift. Systemet fungerer som en god platform for sælgere til at sælge og administrere kunder gnidningsløst og nemt, men kan også uden problemer bruges af købere. Samtidig medfølger smarte og automatiske funktioner, der reducerer manu...Læs mere om Cloudmore

Minna technologies' abonnementsstyringssystem er en cloud-baseret løsning, der nemt kan forbindes med andre systemer ved hjælp af API'er for at skabe en kraftfuld løsning. Tillad abonnenterne at administrere deres abonnement og give dem mulighed for nemt at foretage ændringer i abonnementet, hvilket giver en masse frihed til kunden. Ved opsigelse kan der også automatisk sendes et tilbud om at fast...Læs mere om Minna technologies

Med Odoo får du en moderne digital software, der giver dig mulighed for at integrere alle data i ét system. Odoo kan tilpasses med stort set alle apps, og det er deres speciale. Et af systemets mange features er Odoo Expenses der tilbyder grundig udgiftshåndtering, og fungere godt for virksomheder der skal håndtere rejseudgifter. Læs mere om Odoo

Et værktøj til abonnementsstyring, der reducerer risikoen for mistede kunder, optimerer rekrutteringen af ​​nye kunder og genvinder rentabiliteten i tilfælde af risici for større tab. Ved hjælp af automatiske og smarte funktioner til betalinger, rykkere og forsendelser samt forslag til prisjusteringer kan systemet spare brugeren for en masse tid og samtidig maksimere indtægten for organisationen. ...Læs mere om Recurly

Tilpas tilbud til kundernes behov og øg salget i virksomheden med Salesforce CPQ-værktøjer. Når en aftale er på plads, kan der skabes et kontinuerligt flow ved hjælp af automatiserede fakturaer og ordrer, hvilket minimerer manuelt arbejde på arbejdspladsen. Løsningen er tilpasset brug for omnichannels og kan dermed bruges på flere forskellige områder til salg og giver sælger vejledning ved hjælp a...Læs mere om Salesforce CPQ och fakturering

Opbyg langsigtede relationer med abonnerende kunder ved hjælp af automatiserede funktioner, der bidrager til en stabil indtægtsstrøm for din organisation. Denne webbaserede løsning til abonnementsstyring kan håndtere forskellige typer af forretningsmodeller, da den kan tilpasses eksisterende behov og er dermed et godt valg for en bruger, der søger fleksibilitet. Dette gør det også muligt for forsy...Læs mere om Zuora

Lynguide

Hvordan kan tilbagevendende betalinger øge omsætningen?

Der er mange fordele ved at tilbyde tilbagevendende betalinger eller abonnementer på dit produkt eller din tjeneste. At tjenesten er uden problemer med fx gemte betalingsmetoder, eller at friperioder fleksibelt overgår til medlemskab, er to ting, der gør, at du vil mærke et større afkast. Kunder i dag er vant til at navigere online og kræver forskellige betalingsprocedurer eller -flows for at køre uden friktion. Besvær, for meget tekst, for mange kasser eller komplicerede betalingsmetoder? Eller virker det ikke engang på alle enheder? Glem det! Kunden i dag vil have det så enkelt som muligt, og tålmodighed er lig nul. Sørg derfor for at have en så "lean model" som muligt med simple udtjekninger og bekræftelser. Vær også forsigtig med målgruppen - der er også grader i teknisk viden ...

BusinessWith har i mange år nu arbejdet på at kompilere og kortlægge de bedste systemer og platforme inden for en række forskellige anvendelsesområder. Hos os finder du en simpel sammenligningsservice, hvor du hurtigt kan sammenligne løsninger mod hinanden. Dette for så at lande på det bedste valg for dig. Du er velkommen til at tage et kig på, hvad det danske marked har at byde på af tilbagevendende betalinger og abonnementsstyring – direkte her hos os.

Beskrivelse af produktets egenskaber

Analyseværktøjer

Systemet tilbyder funktioner til at analysere indsamlede data og dermed identificere potentielle forbedringsmuligheder eller styrker.

API

API bruges som en fælles grænseflade til at forbinde systemerne og lade dem arbejde sammen for at skabe et effektivt flow af data og information.

Automatiske udsendelser via e-mail

Funktionen gør det bl.a. muligt at minde kunder om betalinger, markedsføre kampagner og rabatter og rekruttere nye kunder.

Fakturering

Gør det muligt for brugeren at fakturere kunder og abonnenter på en tilbagevendende basis.

Forskellige betalingsmetoder

Tilbyd forskellige betalingsmuligheder, f.eks. mobile betalingsmuligheder, hvilket giver en større chance for en afsluttet handel med kunden.

Forskellige valutaer

Administrer forskellige typer valutaer i systemet, hvilket gør det muligt at modtage internationale betalinger og åbner op for nye muligheder.

Selvbetjening

Giv abonnenterne mulighed for at administrere deres abonnement nemt og gennemskueligt, og giv dem adgang til hjælpere i tilfælde af problemer.

Styring af afgang

Få fuld kontrol over dit kundefrafald, og tag kontrol over situationen ved hjælp af de forbedringsmuligheder, systemet tilbyder, for at øge rentabiliteten i virksomheden.