Hvordan skal jeg tænke på abonnementsstyring?
Har du kunder, der ønsker at tegne abonnementer, varer eller tjenester og betale dig løbende? Så bør du investere i en solid løsning, der virkelig kan håndtere løbende betalinger og abonnementsstyring. At tilbyde tilbagevendende betalinger betyder, at dine kunder ikke skal tænke på noget – pengene hæves automatisk med for eksempel månedlige intervaller, eller efter en anden betalingsplan. Når du bruger denne type løsninger, kan du se frem til at spare både tid og penge, når abonnementerne, eller "recurring revenues" som det hedder på engelsk, sker automatisk.
Hos BusinessWith har vi kortlagt de store aktører på markedet for at give dig mulighed for at sammenligne systemer. Tid til at komme i gang med tilbagevendende betalinger eller abonnementsstyring med glatte betalingsstrømme? Velkommen til at begynde at sammenligne de bedste løsninger lige nu.
Hvad skal jeg kræve af en tjeneste til tilbagevendende betalinger?
Når du tilbyder et produkt eller en service, som kan betales gentagne gange, er det godt at give kunden flere betalingsmuligheder. At betale en gang om måneden eller udsætte starten af betalingen er to populære muligheder. Som leverandør ønsker du et automatisk system, der sører eventuelle betalingspåmindelser eller giver dig mulighed for at afslutte abonnementet. Sørg for, at den leverandør, du til gengæld arbejder med, kan tilbyde forskellige betalingsmuligheder i løsningen – det vil øge værdien for dig og gøre processen meget gnidningsfri for begge parter. En anden smart løsning er automatisk at konvertere gratis perioder til abonnementer. Mulighederne er således mange - sørg for at evaluere hvert system for at afveje fordele og ulemper, inden du vælger. Brugervenlighed er, som med alle andre tekniske løsninger, A og O.
Lynguide
Liste over 8 forskellige Recurring revenue software
Lynguide
Hvordan kan tilbagevendende betalinger øge omsætningen?
Der er mange fordele ved at tilbyde tilbagevendende betalinger eller abonnementer på dit produkt eller din tjeneste. At tjenesten er uden problemer med fx gemte betalingsmetoder, eller at friperioder fleksibelt overgår til medlemskab, er to ting, der gør, at du vil mærke et større afkast. Kunder i dag er vant til at navigere online og kræver forskellige betalingsprocedurer eller -flows for at køre uden friktion. Besvær, for meget tekst, for mange kasser eller komplicerede betalingsmetoder? Eller virker det ikke engang på alle enheder? Glem det! Kunden i dag vil have det så enkelt som muligt, og tålmodighed er lig nul. Sørg derfor for at have en så "lean model" som muligt med simple udtjekninger og bekræftelser. Vær også forsigtig med målgruppen - der er også grader i teknisk viden ...
BusinessWith har i mange år nu arbejdet på at kompilere og kortlægge de bedste systemer og platforme inden for en række forskellige anvendelsesområder. Hos os finder du en simpel sammenligningsservice, hvor du hurtigt kan sammenligne løsninger mod hinanden. Dette for så at lande på det bedste valg for dig. Du er velkommen til at tage et kig på, hvad det danske marked har at byde på af tilbagevendende betalinger og abonnementsstyring – direkte her hos os.
Beskrivelse af produktets egenskaber
Analyseværktøjer
API
Automatiske udsendelser via e-mail
Fakturering
Forskellige betalingsmetoder
Forskellige valutaer
Selvbetjening
Styring af afgang