Hvordan kan tilbagevendende betalinger øge omsætningen?
Der er mange fordele ved at tilbyde tilbagevendende betalinger eller abonnementer på dit produkt eller din tjeneste. At tjenesten er uden problemer med fx gemte betalingsmetoder, eller at friperioder fleksibelt overgår til medlemskab, er to ting, der gør, at du vil mærke et større afkast. Kunder i dag er vant til at navigere online og kræver forskellige betalingsprocedurer eller -flows for at køre uden friktion. Besvær, for meget tekst, for mange kasser eller komplicerede betalingsmetoder? Eller virker det ikke engang på alle enheder? Glem det! Kunden i dag vil have det så enkelt som muligt, og tålmodighed er lig nul. Sørg derfor for at have en så "lean model" som muligt med simple udtjekninger og bekræftelser. Vær også forsigtig med målgruppen - der er også grader i teknisk viden ...
BusinessWith har i mange år nu arbejdet på at kompilere og kortlægge de bedste systemer og platforme inden for en række forskellige anvendelsesområder. Hos os finder du en simpel sammenligningsservice, hvor du hurtigt kan sammenligne løsninger mod hinanden. Dette for så at lande på det bedste valg for dig. Du er velkommen til at tage et kig på, hvad det danske marked har at byde på af tilbagevendende betalinger og abonnementsstyring – direkte her hos os.