Questback
vs
Grade Engage
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Platform
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Prisoplysninger
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Produktfunktioner
AI-bistand
Analyse af varmekort
API teknisk support
Automatiske udsendelser via e-mail
Feedback
Forskellige sprog
Forskningsbaserede spørgsmål
Forslag til handling
Giv ros
Kontinuerlig overvågning af pulsen
KPI'er/OMSÆTNING
Medarbejdernes netto promotor score (eNPS)
NPS-benchmarks
Realtidsdata
Synkronisering af personaledata
AI-bistand
Analyse af varmekort
API teknisk support
Automatiske udsendelser via e-mail
Feedback
Forskellige sprog
Forskningsbaserede spørgsmål
Forslag til handling
Giv ros
Kontinuerlig overvågning af pulsen
KPI'er/OMSÆTNING
Medarbejdernes netto promotor score (eNPS)
NPS-benchmarks
Realtidsdata
Synkronisering af personaledata
Anmeldelser
Baseret på 3 anmeldelser
Baseret på 3 anmeldelser
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Anmeldelser
Fordele
Fantastisk support og samarbejde med Questback!
Vi har brugt Questback i flere år til at udvikle vores tjenester og til at måle kundetilfredshed. Desuden kontrollerer vi dagligt vurderingerne for at kunne korrigere, hvis nogen ikke er tilfredse. Vi bruger det også til at udvikle vores tjenester på baggrund af kommentarer fra vores kunder. Det bedste af det hele er, at det er enkelt og ligetil.
Vi holder hele tiden øje med, hvad vores medarbejdere tænker og føler
Værktøjets brugervenlighed og det faktum, at hver leder får sine egne resultater! Det giver dem mulighed for selv at se, hvilke tendenser der er i deres team, og for at få anbefalinger til, hvad de kan gøre for at forbedre et bestemt område, f.eks. personlig udvikling eller motivation.
Anmeldelser
Ulemper
Det, jeg måske kunne ønske mig, er en lidt mere moderne brugerflade og design. Ellers er vi som sagt meget tilfredse.
Begrænsningerne i at kunne udvælge data i en given periode. Alt styres til live-rapporter eller til komplicerede modeller, der skal sendes ud.
Lidt rutineprægede filtreringsfunktioner, når man sorterer i rapporterne.
Kan ikke komme i tanke om noget
Det er først og fremmest et ledelsesværktøj, hvor du får den rigtige mængde data, men som HR kan du mangle nogle data, f.eks. den samlede procentdel af organisationen, der har svaret på en undersøgelse eller eNPS-benchmarking.