Weply vs Haptik Chat
Virksomhedsstørrelse
- Mikrovirksomhed (1-10):
- Lille virksomhed (11-100):
- Mellemstor virksomhed (101-500):
- Stor virksomhed (500+):
- Mikrovirksomhed (1-10):
- Lille virksomhed (11-100):
- Mellemstor virksomhed (101-500):
- Stor virksomhed (500+):
Platform
- Cloudbaseret:Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
- On-premise:Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
- Mobilapp:
- Cloudbaseret:Data lagres på nettet og håndteres oftest af tredjepart
- On-premise:Data ejes af køberen og lagres i købers lokaler/på købers hardware
- Mobilapp:
Prisoplysninger
- Gratis prøveperiode:
- Priser fra:-
- Prismodel modul:Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
- Prismodel abonnement:Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
- Prismodel licens:En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
- Gratis prøveperiode:
- Priser fra:-
- Prismodel modul:Et det muligt at tilkoble/fjerne systemmoduler efter behov?
- Prismodel abonnement:Er der forskellige abonnementspakker, som man kan vælge imellem?
- Prismodel licens:En årlig/månedlig licensaftale, der giver adgang til systemet
Produktfunktioner
- AI-chatbot:
- API:
- Flersproget support:
- Forbindelse til Live Chat:
- Integration med sociale medier:
- Integrationsmoduler:
- Kodeløs:
- Kundeservice:
- Markedsføring:
- Naturligt sprog:
- Regelstyret chatbot:
- Salgsstøtte:
- SMS/beskeder:
- AI-chatbot:Indgår
- API:Indgår
- Flersproget support:Indgår
- Forbindelse til Live Chat:Indgår
- Integration med sociale medier:
- Integrationsmoduler:Indgår
- Kodeløs:Indgår
- Kundeservice:Indgår
- Markedsføring:
- Naturligt sprog:Indgår
- Regelstyret chatbot:Indgår
- Salgsstøtte:Indgår
- SMS/beskeder:Indgår
Anmeldelser
Samlet vurdering
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Fordele
Seriositeten hos medarbetarna och att de inte är "trycksäljare" utan försöker förstå sin uppdragsgivare och bistå på bästa sätt.
Fångar upp nya kunder. Användarvänligheten. Proffsigt bemötande, En riktigt person bakom chatten.
Ulemper
Att min kontakt Christoffer pratar skånska. Huuu:)
Gillar allt finns inget minst ;).
Der er desværre ingen anmeldelser endnu.