Learningbank
vs
HiBob
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Platform
Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp
Prisoplysninger
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Produktfunktioner
Browser med enkeltlogon
Chatbot til onboarding
E-learning
E-signatur/ MitID
Fysisk træning og uddannelse
Indbygget quiz
Meddelelser (påmindelser)
Offboarding
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Støtte under introduktion (interaktive vejledninger)
Talentudvikling
Tjeklister
Undersøgelse på flere sprog
Video til uddannelse
Webinar-platform (videomøder)
Browser med enkeltlogon
Chatbot til onboarding
E-learning
E-signatur/ MitID
Fysisk træning og uddannelse
Indbygget quiz
Meddelelser (påmindelser)
Offboarding
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Støtte under introduktion (interaktive vejledninger)
Talentudvikling
Tjeklister
Undersøgelse på flere sprog
Video til uddannelse
Webinar-platform (videomøder)
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
Desværre, endnu ingen data.
Hvorfor vælge jeres system?
Bob gør det nemt at håndtere global HR
- Forenkle det komplicerede: Bob hjælper dig med at administrere medarbejdere globalt og håndtere ændringer.
- Forbliv agil og fleksibel: Bob kan nemt tilpasse sig din organisations skiftende behov.
- Spar tid på centrale HR-processer: Bob strømliner HR-kerneprocesserne og leverer præcise resultater på kortere tid.
- Udnyt kraftfulde dataindsigter: Få vigtige oplysninger og opdag skjulte indsigter.
- Fremme globalt fællesskab og tilhørsforhold: Få medarbejderne til at føle sig godt tilpas og blive i virksomheden.
- Fremme mangfoldighed og inklusion: Med DEI&B indlejret i sin kerne hjælper Bob med at skabe personlige oplevelser for dine medarbejdere.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Desværre, endnu ingen data.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Bob er en cloudbaseret, fleksibel software, der nemt kan ændres i takt med arbejdslivet ændres.
- Vores kunder nyder godt af vores HR-community Heartcore med HR-professionelle og kunder, der stiller spørgsmål, får hjælp og deler ideer.
- Vi tilbyder global support til Bob i 4 forskellige tidszoner; London, Israel, Australien (Melbourne og Sydney) og USA (EST og CT),
- Supportpakker til professional services, implementering, rådgivning og meget mere.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Desværre, endnu ingen data.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
- HiBob skaber en verden, hvor HR-teknologi hjælper virksomheder med at håndtere forandringer og opbygge en people first-strategi.
- HiBob er bygget op fra bunden til mellemstore virksomheder, der har brug for at styre HR-processer og medarbejdere globalt.
- Med sin intuitive og engagerende brugergrænseflade og integrationer med HR-teknologi og virksomhedsteknologi kan Bob hjælpe HR-teams i Danmark med at skabe engagerende, fleksible og funktionelle HR-processer, der hjælper deres forretning med at vokse.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Desværre, endnu ingen data.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Forenkle det komplicerede: Bob er en HCM-platform, der er bygget til at strømline HR-processer og spare tid for HR-administratorer, lette feedback og undersøgelser og gøre det nemmere at oprette rapporter til ledelsen.
- Forbliv agil og fleksibel:Med Bobs unikke konfigurationsmuligheder kan HR skabe processer, der passer til deres egen organisation. Det gør det lettere at overholde lokale regler og markedsforhold, samtidig med at man tilbyder en enestående medarbejderoplevelse.
Anmeldelser
Baseret på 8 anmeldelser
Baseret på 9 anmeldelser
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration & API
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Anmeldelser
Fordele
Desværre, endnu ingen data.
Brugervenlighed og skarpe funktioner
Hibob er en brugervenlig HR-platform, som gør det nemt at navigere og komme hurtigt i gang. Platformen er fleksibel, så du kan tilpasse og skræddersy HR-processer, så de passer til din organisations specifikke behov. En anden stor fordel er Hibobs stærke community og supportteam, som tilbyder en hurtig og hjælpsom service. Desuden er implementeringen af Hibob glat og ligetil, så nye brugere kan komme i gang med at bruge systemet uden unødvendige forhindringer.
Anmeldelser
Ulemper
Desværre, endnu ingen data.
Jeg synes, at rapportfunktionen kunne have været lidt enklere.
Mobilversionen har nogle mangler, hvilket er en udfordring for medarbejdere, der primært bruger mobiltelefoner og ikke computere. Desuden er der ikke mulighed for at vælge andre grupper end sites i shoutouts, f.eks. for at målrette kommunikationen til en bestemt gruppe som f.eks. ledere. Et andet ønske er at kunne oprette events, hvor medarbejderne kan tilmelde sig direkte i systemet, hvilket ville lette både planlægning og administration af aktiviteter.
Desværre, endnu ingen data.