Intempus
vs
Eazyproject
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
59-129 DK...
89 kr./måned
Produktfunktioner i Tidsregistreringssystem
Produktfunktioner i Tidsrapportering app
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Skræddersyet løsning: Intempus er en brugervenlig og fleksibel løsning, der kan skræddersys til netop jeres behov.
- Overholder loven: Intempus hjælper jer med at overholde gældende lovkrav og overenskomstregler, så I altid kan holde jer på den rigtige side af loven.
- Integrationer: Intempus integrerer til nordens førende leverandører af løn- og økonomisystemer, så I kan få en mere automatiserede administration hvor I sparer tid og minimerer fejl.
Hvorfor vælge jeres system?
- Brugervenlig og hurtig registrering af tid, fravær, udlæg og kørsel – via browser eller app
- Markedets mest intuitive og visuelle projektstyringssystem.
- Få det fulde overblik over projekter, økonomi og ressourcer – nemt og enkelt
- Integrationer til en lang række løn- og bogføringssystemer
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Fleksibilitet: Intempus kan tilpasses netop jeres behov – også løbende, hvis jeres virksomhed og behov ændrer sig.
- Spar tid: Vi tilbyder et af markedets nemmeste og mest automatiserede løsninger, så I sparer tid på den administrative arbejdsbyrde.
- Gør som 70.000 andre: 70.000 medarbejdere tager allerede Intempus med på arbejde hver dag.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- 12.000 tilfredse daglige brugere i Danmark
- Fokus på jer: Vi tager altid udgangspunkt i jeres behov.
- Kvalitet og tryghed: Vores erfaring er jeres garanti for kvalitet og tryghed.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Intempus er et førende tidsregistreringssystemer på markedet med ny og moderne software tilpasset netop hver enkelt virksomhed. Brugervenligheden og fleksibiliteten gør systemet ideelt til alle typer virksomheder og brancher.
Intempus har et åbent API og integrerer til landets førende systemer inden for løn og regnskab, så I nemt kan forbinde jeres tidsregistrering med den øvrige del af jeres administration.
Desuden tilbyder vi kompetent support alle ugens hverdage, hvilket giver jer tryghed og sikkerhed i jeres daglige administrationsarbejde.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Vi har udviklet og videreudviklet vores produkt gennem de sidste 23 år med fokus at skabe det bedst mulige, helstøbte projektstyringssystem til vores kunder. Vores mål er at gøre det let for jer at lykkes med det, I gør bedst.
Vores løsning er fleksibel, brugervenlig og skalerbar. Hvad end I ønsker en enkel løsning kun med tidsregistrering eller også gerne vil kunne planlægge ressourcer og fakturere, så tilpasser vi løsningen til jer.
Vi har ca. 280 private og offentlige kunder i Danmark, der har mellem 1-750 brugere. EazyProject er et perfekt match til alle virksomheder uanset størrelse og behov.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Tidsregistrering behøver ikke være en besværlig og tidskrævende proces, hverken for medarbejderen eller administratoren.
I stedet kan det foregå nemt og korrekt med en digital løsning fra Intempus.
Uanset hvilke medarbejdertyper, I har, og hvilke funktioner og integrationer, I har behov for I jeres løsning, kan vi skræddersy en løsning, der passer til jer.
Prøv systemet gratis i 14 dage eller book en demo for at få en uforpligtende snak med en vores dygtige konsulenter.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Når vores kunder vælger EazyProject, sker det ofte ud fra et eller flere af nedenstående ønsker, som de ikke får opfyldt gennem deres nuværende løsning:
- De har forskellige løsninger til at håndtere tidsregistrering, projektstyring og økonomi, og de savner fælles overblik, sammenhæng og gennemsigtighed.
- De ønsker et brugervenligt, lettilgængeligt og visuelt ressourcestyringsværktøj, der gør det nemt og hurtigt at planlægge ressourcer på tværs af afdelinger og kompetencer i virksomheden.
- De ønsker at spare tid i deres arbejdsprocesser.
- De ønsker at kunne trække alsidige, fyldestgørende rapporter i forhold til virksomhedens økonomi, ressourcer og tidsforbrug.
- De ønsker en standardløsning tilpasset deres behov, hvor de kun betaler for de moduler, de har brug for.
- De projektstyrer og administrerer i Excel – og det er ikke længere godt nok.
Anmeldelser
Fordele
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
Desværre, endnu ingen data.