Intempus
vs
Fortes ProjectFlow

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

59-129 DK...

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Tidsregistreringssystem

Analyseværktøjer til optimering
App
Arbejdstidsskema
Attestering
Automatisk tidrapportering
Fakturering
Fraværs- og flekstidsregistrering
Geografisk positionering
Håndterer flere overenskomster
Indberetning til Skat
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Modul i virksomhedssystem
Ordrer
Projektregnskab og rapportering
Push meddelelser
Rapportering
Rejser og udlæg
Skabeloner til løn
Tidbank
Analyseværktøjer til optimering
App
Arbejdstidsskema
Attestering
Automatisk tidrapportering
Fakturering
Fraværs- og flekstidsregistrering
Geografisk positionering
Håndterer flere overenskomster
Indberetning til Skat
Integration med forskellige lønsystemer
Kørselsjournal
Modul i virksomhedssystem
Ordrer
Projektregnskab og rapportering
Push meddelelser
Rapportering
Rejser og udlæg
Skabeloner til løn
Tidbank

Produktfunktioner i Ressourceplanlægning

Analyser
Arbejdsordrer
Budget
Fakturaforvaltning
Kontaktregister
Løngrundlag
Projektstyring
Skemalægning
Tidsrapportering
Analyser
Arbejdsordrer
Budget
Fakturaforvaltning
Kontaktregister
Løngrundlag
Projektstyring
Skemalægning
Tidsrapportering

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

  1. Skræddersyet løsning: Intempus er en brugervenlig og fleksibel løsning, der kan skræddersys til netop jeres behov.
  2. Overholder loven: Intempus hjælper jer med at overholde gældende lovkrav og overenskomstregler, så I altid kan holde jer på den rigtige side af loven.
  3. Integrationer: Intempus integrerer til nordens førende leverandører af løn- og økonomisystemer, så I kan få en mere automatiserede administration hvor I sparer tid og minimerer fejl.

Hvorfor vælge jeres system?

  • Ét samlet system til porteføljestyring, projektstyring, tidsregistrering og ressourcestyring.
  • Tæt integration med Microsoft 365 og AI-funktioner, der reducerer manuelt arbejde.
  • Skalerbart og giver PMO’er og ledere realtidsindsigt i status, risici og økonomi.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  1. Fleksibilitet: Intempus kan tilpasses netop jeres behov – også løbende, hvis jeres virksomhed og behov ændrer sig.
  2. Spar tid: Vi tilbyder et af markedets nemmeste og mest automatiserede løsninger, så I sparer tid på den administrative arbejdsbyrde.
  3. Gør som 70.000 andre: 70.000 medarbejdere tager allerede Intempus med på arbejde hver dag.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • 25+ års erfaring med projekt- og porteføljestyring i både offentlige og private organisationer.
  • Dansk team med stærk rådgivning, implementering og support tæt på kunden.
  • Dokumenteret succes hos kunder som Royal Unibrew, Københavns Kommune, DanskeSpil og Sparekassen Kronjylland.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Intempus er et førende tidsregistreringssystemer på markedet med ny og moderne software tilpasset netop hver enkelt virksomhed. Brugervenligheden og fleksibiliteten gør systemet ideelt til alle typer virksomheder og brancher.

Intempus har et åbent API og integrerer til landets førende systemer inden for løn og regnskab, så I nemt kan forbinde jeres tidsregistrering med den øvrige del af jeres administration.

Desuden tilbyder vi kompetent support alle ugens hverdage, hvilket giver jer tryghed og sikkerhed i jeres daglige administrationsarbejde.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Med ProjectFlow får I et PPM-værktøj, der skalerer med jeres organisation, forbedrer projektleverancer og understøtter digital transformation som:

  • et helhedsværktøj til projekt- og porteføljestyring, der samler projekter, ressourcer og porteføljer i ét system.
  • en skalerbar og fleksibel løsning, så den kan tilpasses alt fra PMO’er til komplekse organisationer med mange projekter.

En stor fordel ved ProjectFlow er, at systemet er tæt integreret med Microsoft 365, som mange allerede bruger i deres daglige arbejde. Det betyder nem ibrugtagning, høj brugervenlighed og hurtig gevinstrealisering - uden at skulle lære et nyt miljø at kende.

ProjectFlow fungerer som det naturlige bindeled mellem strategi, projekter og ressourcer, hvor I kan styre alt fra idé til gevinst.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Tidsregistrering behøver ikke være en besværlig og tidskrævende proces, hverken for medarbejderen eller administratoren.

I stedet kan det foregå nemt og korrekt med en digital løsning fra Intempus.

Uanset hvilke medarbejdertyper, I har, og hvilke funktioner og integrationer, I har behov for I jeres løsning, kan vi skræddersy en løsning, der passer til jer.

Prøv systemet gratis i 14 dage eller book en demo for at få en uforpligtende snak med en vores dygtige konsulenter.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Mange organisationer kæmper med manglende overblik, manuelle opdateringer og spredte data på tværs af projekter og porteføljer. ProjectFlow løser disse udfordringer ved at samle projektstyring, ressourcestyring, økonomi og governance i ét integreret PPM-system.

Et godt eksempel er Fjernvarme Fyn, som med ProjectFlow har fået fuldt overblik over en portefølje på over 100 energiprojekter. Tidligere var styringen baseret på Excel og Planner - nu håndteres alt fra status, risici, ressourcetræk og økonomi ét sted.

Med integration til økonomisystemet (SAP) indlæses realiseret forbrug automatisk i ProjectFlow, så budgetter og ressourcer altid er opdateret. Det har styrket beslutningsgrundlaget og skabt transparens på tværs af organisationen.

ProjectFlow hjælper også kunder med at understøtte forskellige projektmodeller – fra analyse til implementering – og gør det muligt at følge fremdrift og økonomi i realtid.

Kombinationen af dataintegration, governance og ressourceoverblik giver PMO’er og ledelsen et solidt beslutningsgrundlag og et tydeligt billede af, hvor organisationens indsats skaber mest værdi.

Læs mere om casen med Fjernvarme Fyn i vores blog: https://fortesprojectflow.dk/fjernvarme-fyns-erfaringer-med-portefoeljestyring-og-projektoekonomi-i-fortes-projectflow/

Anmeldelser

Baseret på 3 anmeldelser

Baseret på 1 anmeldelser

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldelser

Fordele

Nemt system til at holde styr på arbejdstimer, fravær og projekter for alle medarbejdere. Hurtig godkendelses proces.
Ikke alene sikrer systemet at lovens krav bliver overholdt, men vigtigst er det for os, at vi sparer en del administrationstid. Det er nemt og overskueligt.
Det er nemt at navigere rundt i systemet, og det er nemt at få hjælp.

Anmeldelser

Ulemper

Faktisk så svarer systemet fint til vores behov
Der kunne godt være mulighed for vagtbytte.
Nogle rapporter er nogle gange langsomme.

Intempus

Intempus

Læs mere om Intempus

Fortes ProjectFlow

Fortes Nordic A/S

Læs mere om Fortes ProjectFlow