Intempus
vs
Fortes ProjectFlow

Intempus

Fortes ProjectFlow
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
59-129 DK...
-
Produktfunktioner i Tidsregistreringssystem
Produktfunktioner i Ressourceplanlægning
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Skræddersyet løsning: Intempus er en brugervenlig og fleksibel løsning, der kan skræddersys til netop jeres behov.
- Overholder loven: Intempus hjælper jer med at overholde gældende lovkrav og overenskomstregler, så I altid kan holde jer på den rigtige side af loven.
- Integrationer: Intempus integrerer til nordens førende leverandører af løn- og økonomisystemer, så I kan få en mere automatiserede administration hvor I sparer tid og minimerer fejl.
Hvorfor vælge jeres system?
- Ét samlet system til porteføljestyring, projektstyring, tidsregistrering og ressourcestyring.
- Tæt integration med Microsoft 365 og AI-funktioner, der reducerer manuelt arbejde.
- Skalerbart og giver PMO’er og ledere realtidsindsigt i status, risici og økonomi.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Fleksibilitet: Intempus kan tilpasses netop jeres behov – også løbende, hvis jeres virksomhed og behov ændrer sig.
- Spar tid: Vi tilbyder et af markedets nemmeste og mest automatiserede løsninger, så I sparer tid på den administrative arbejdsbyrde.
- Gør som 70.000 andre: 70.000 medarbejdere tager allerede Intempus med på arbejde hver dag.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- 25+ års erfaring med projekt- og porteføljestyring i både offentlige og private organisationer.
- Dansk team med stærk rådgivning, implementering og support tæt på kunden.
- Dokumenteret succes hos kunder som Royal Unibrew, Københavns Kommune, DanskeSpil og Sparekassen Kronjylland.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Intempus er et førende tidsregistreringssystemer på markedet med ny og moderne software tilpasset netop hver enkelt virksomhed. Brugervenligheden og fleksibiliteten gør systemet ideelt til alle typer virksomheder og brancher.
Intempus har et åbent API og integrerer til landets førende systemer inden for løn og regnskab, så I nemt kan forbinde jeres tidsregistrering med den øvrige del af jeres administration.
Desuden tilbyder vi kompetent support alle ugens hverdage, hvilket giver jer tryghed og sikkerhed i jeres daglige administrationsarbejde.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Med ProjectFlow får I et PPM-værktøj, der skalerer med jeres organisation, forbedrer projektleverancer og understøtter digital transformation som:
- et helhedsværktøj til projekt- og porteføljestyring, der samler projekter, ressourcer og porteføljer i ét system.
- en skalerbar og fleksibel løsning, så den kan tilpasses alt fra PMO’er til komplekse organisationer med mange projekter.
En stor fordel ved ProjectFlow er, at systemet er tæt integreret med Microsoft 365, som mange allerede bruger i deres daglige arbejde. Det betyder nem ibrugtagning, høj brugervenlighed og hurtig gevinstrealisering - uden at skulle lære et nyt miljø at kende.
ProjectFlow fungerer som det naturlige bindeled mellem strategi, projekter og ressourcer, hvor I kan styre alt fra idé til gevinst.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Tidsregistrering behøver ikke være en besværlig og tidskrævende proces, hverken for medarbejderen eller administratoren.
I stedet kan det foregå nemt og korrekt med en digital løsning fra Intempus.
Uanset hvilke medarbejdertyper, I har, og hvilke funktioner og integrationer, I har behov for I jeres løsning, kan vi skræddersy en løsning, der passer til jer.
Prøv systemet gratis i 14 dage eller book en demo for at få en uforpligtende snak med en vores dygtige konsulenter.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Mange organisationer kæmper med manglende overblik, manuelle opdateringer og spredte data på tværs af projekter og porteføljer. ProjectFlow løser disse udfordringer ved at samle projektstyring, ressourcestyring, økonomi og governance i ét integreret PPM-system.
Et godt eksempel er Fjernvarme Fyn, som med ProjectFlow har fået fuldt overblik over en portefølje på over 100 energiprojekter. Tidligere var styringen baseret på Excel og Planner - nu håndteres alt fra status, risici, ressourcetræk og økonomi ét sted.
Med integration til økonomisystemet (SAP) indlæses realiseret forbrug automatisk i ProjectFlow, så budgetter og ressourcer altid er opdateret. Det har styrket beslutningsgrundlaget og skabt transparens på tværs af organisationen.
ProjectFlow hjælper også kunder med at understøtte forskellige projektmodeller – fra analyse til implementering – og gør det muligt at følge fremdrift og økonomi i realtid.
Kombinationen af dataintegration, governance og ressourceoverblik giver PMO’er og ledelsen et solidt beslutningsgrundlag og et tydeligt billede af, hvor organisationens indsats skaber mest værdi.
Læs mere om casen med Fjernvarme Fyn i vores blog: https://fortesprojectflow.dk/fjernvarme-fyns-erfaringer-med-portefoeljestyring-og-projektoekonomi-i-fortes-projectflow/
Anmeldelser
Baseret på 3 anmeldelser
Baseret på 1 anmeldelser
Anmeldelser
Fordele
Anmeldelser
Ulemper
Intempus
Intempus
Fortes ProjectFlow
Fortes Nordic A/S