Lime CRM
vs
DealJourneyCRM

Lime CRM

DealJourneyCRM
Desværre, endnu ingen data.
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
fra 650 k...
-
Produktfunktioner i CRM
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Fleksibilitet: Lime CRM kan tilpasses din virksomhed alt efter dine behov om størrelse og kompleksitet.
- Brancheløsninger: Vores specialiserede CRM-løsninger til udvalgte brancher bidrager til at forenkle din hverdag.
- Èn samarbejdspartner: Vi udvikler; sælger; implementerer og supporterer vores CRM-system. Med andre ord - vi hjælper dig på hele din CRM-rejse.
Hvorfor vælge jeres system?
DealJourney er et intuitivt CRM system fra branchefolk med mere end 30 års erfaring med at bygge, sælge og supervisere CRM, der forstår værdien af et nemt, fleksibelt og kraftigt CRM-salgsværktøj i hverdagen. Det første CRM-system, der fokuserer på at understøtte SMB-virksomheder, som har abonnementssalg, som en del af deres produkter.
- Kunderejse
- Nemt, fleksibelt og intuitivt
- SMB
- Abonnement
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Ekspertise: Det er ikke alle leverandører der har 100% fokus på CRM-løsninger, men det har Lime og derfor er vi blevet rigtig gode til det.
- Enkelt: Udvikling, salg, implementering og support - vi tager os af det hele helt uden partnere. Det betyder, at vi tager ansvar for hele processen og er med hele vejen. Det skal være enkelt at være kunde hos Lime.
- Engagement: Vi er blandt Nordens førende CRM-leverandører, men vi leverer altid vores løsning med en god potion personlighed og kærlighed.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
DealJourney er bygget af branchefolk med samlet mere end 30 års erfaring fra CRM-verdenen. DealJourney er bygget på baggrund af de behov vi gennem årene er stødt på blandt kunder, leads og ikke mindst for os selv.
Vi forstår behovet for intuitive systemer, der er nemme at gå til, men som er så kraftige, at de skaber værdi dag 1 og samtidig fleksible nok til at vokse med kunden i takt med behov ændres eller vokser.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Vi tror på ekstraordinære kundeoplevelser og at glade kunder hjælper virksomheder med at tiltrække nye kunder. Derfor arbejder vi på at støtte virksomheder med intelligente og brugervenlige CRM-løsninger, som gør det let at tiltrække, beholde og bearbejde sine kunderelationer. Vi kalder disse virksomheder for ´kundemagneter´.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Fokuseret på de nordiske markeder, med lokale integrationer til de mest populære ERP-systemer og andre relevante værktøje og en gennemsigtig prissætning, muliggør DealJourney at SMB’er kan skalere forretningen, øge kundeloyaliteten og maksimere kundernes livstidsværdi — uden behov for store IT-teams, 100-vis af konsulenttimer og komplekse opsætninger.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Leder du efter en CRM- eller en Helpdesk-løsning? Ejendomsregister? Visuel salgsstyring? Eller en smart løsning til …...? Vi har flere brancheløsninger og add ons der dækker dine behov. Et fleksibelt CRM-system skal have præcist det du har behov for og ikke en masse unødige funktioner. Hvilke ´twist´ er du ude efter?
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Mange små og mellemstore virksomheder med abonnementsforretninger kæmper med de samme udfordringer: for mange systemer, for lidt overblik og for meget manuel håndtering.
Når man vokser, bliver det hurtigt uoverskueligt at styre kunder, opfølgninger, og fornyelser på tværs af regneark, e-mails, økonomisystemer osv.
Vi gør det nemt at:
- Samle kundedata ét sted
Få det fulde overblik over hver enkelt abonnent – fra første kontakt til fornyelse – uden at skulle skifte mellem systemer.
- Forstå og reducere churn
Få indsigt i kundernes adfærd og årsager til opsigelser, så du kan handle proaktivt og fastholde flere abonnenter.
- Træffe datadrevne beslutninger
Indbyggede dashboards giver et klart billede af vækst, omsætning og kundeengagement – uden behov for andre tunge rapporteringsværktøjer.
- Integrere med dine eksisterende systemer
Platformen integrerer problemfrit med de mest populære nordiske regnskabs- og betalingsværktøjer, så du kan arbejde effektivt og strømlinet med garanti for korrekt datagrundlag i DealJourney.
Vi fjerner kompleksiteten i at drive en abonnementsforretning, så du kan bruge mindre tid på administration – og mere tid på at skabe værdi for dine kunder.
Anmeldelser
Baseret på 114 anmeldelser
Baseret på 1 anmeldelser
Anmeldelser
Fordele
Anmeldelser