Lime CRM
vs
Microbizz

Lime CRM

Microbizz
Desværre, endnu ingen data.
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
fra 650 k...
-
Produktfunktioner i Sagsstyringssystem
Produktfunktioner i Field service
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Fleksibilitet: Lime CRM kan tilpasses din virksomhed alt efter dine behov om størrelse og kompleksitet.
- Brancheløsninger: Vores specialiserede CRM-løsninger til udvalgte brancher bidrager til at forenkle din hverdag.
- Èn samarbejdspartner: Vi udvikler; sælger; implementerer og supporterer vores CRM-system. Med andre ord - vi hjælper dig på hele din CRM-rejse.
Hvorfor vælge jeres system?
Microbizz skaber værdi gennem:
- Alle moduler deler data og fungerer sammen
- Skalerbar og fleksibel platform, der vokser med jer
- Brugervenlig mobilapp for nem registrering i felten
- Reducerer administration og sparer tid
- Understøtter høj kvalitet og dokumentation
- Velegnet til field service, byggeri, service og forsyning
Hvorfor vælge jer som leverandør?
- Ekspertise: Det er ikke alle leverandører der har 100% fokus på CRM-løsninger, men det har Lime og derfor er vi blevet rigtig gode til det.
- Enkelt: Udvikling, salg, implementering og support - vi tager os af det hele helt uden partnere. Det betyder, at vi tager ansvar for hele processen og er med hele vejen. Det skal være enkelt at være kunde hos Lime.
- Engagement: Vi er blandt Nordens førende CRM-leverandører, men vi leverer altid vores løsning med en god potion personlighed og kærlighed.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Som leverandør er vi en stærk partner for jeres digitalisering:
- Løsning skræddersyet til jeres specifikke behov
- Lokal dansk support og rådgivning
- Personlig onboarding og træning af jeres team
- Løbende udvikling baseret på kundefeedback
- Fokus på langvarige relationer og værdi
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Vi tror på ekstraordinære kundeoplevelser og at glade kunder hjælper virksomheder med at tiltrække nye kunder. Derfor arbejder vi på at støtte virksomheder med intelligente og brugervenlige CRM-løsninger, som gør det let at tiltrække, beholde og bearbejde sine kunderelationer. Vi kalder disse virksomheder for ´kundemagneter´.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Vi positionerer os som markedsleder inden for digital opgavestyring i Danmark ved at tilbyde skræddersyede løsninger til hver enkelt kunde. Vores danskudviklede platform kombinerer dyb brancheforståelse med innovative muligheder, så I får præcis de moduler og funktioner, der passer til jeres arbejdsgange. Vi arbejder tæt sammen med vores kunder og yder lokal support for at sikre, at systemet bliver tilpasset jeres behov og skaber størst mulig værdi.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Leder du efter en CRM- eller en Helpdesk-løsning? Ejendomsregister? Visuel salgsstyring? Eller en smart løsning til …...? Vi har flere brancheløsninger og add ons der dækker dine behov. Et fleksibelt CRM-system skal have præcist det du har behov for og ikke en masse unødige funktioner. Hvilke ´twist´ er du ude efter?
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Giver et komplet overblik over alle opgaver, projekter og ressourcer
- Minimerer manuelt papirarbejde og administrative opgaver
- Effektiv tidsregistrering og planlægning af medarbejdere og ruter
- Høj kvalitet og sporbar dokumentation med digitale tjeklister
- Forbedrer samarbejdet mellem kontor og felten med realtidssynkronisering
- Let adgang til data via mobilapp, også offline
- Integreret fakturering og løn, der reducerer fejl
- Skalerer efter virksomhedens størrelse og behov
Anmeldelser
Fordele
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
Desværre, endnu ingen data.