Lime CRM
vs
Microbizz

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

fra 650 k...

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Sagsstyringssystem

360 graders overblik (oneview i realtid)
Afvigelseshåndtering
Chatsupport
Digitale formularer & selvbetjening
Helpdesk sagsbehandling
Integration med ERP/CRM
Kundeservicestyring og support
Kundetilpasse & redigere rapporter
Mobiltilpasset interface
Sags- & svarskabeloner
Selvbetjeningsportal
Servicestyring
SLA og eskalering
Statistik & opfølgningsmodul
Uddelegering og tilkobling af undersager
Udløser
Udstyr
Videndatabase
Webhooks og API
360 graders overblik (oneview i realtid)
Afvigelseshåndtering
Chatsupport
Digitale formularer & selvbetjening
Helpdesk sagsbehandling
Integration med ERP/CRM
Kundeservicestyring og support
Kundetilpasse & redigere rapporter
Mobiltilpasset interface
Sags- & svarskabeloner
Selvbetjeningsportal
Servicestyring
SLA og eskalering
Statistik & opfølgningsmodul
Uddelegering og tilkobling af undersager
Udløser
Udstyr
Videndatabase
Webhooks og API

Produktfunktioner i Field service

Afsendelse
Artikelregister med priser
Dashboard og rentabilitetsanalyse
Digital signering
Dokumenthåndtering
GDPR-støtte
GPS-understøttelse
Integration med lønsystem/ bogføring
Kontraktforvaltning
Kundeportal - adgang til projektstatus
Registrering af projektrelaterede udgifter
Skemalægning
Spore materialeforbrug
Tidsrapportering
Tilbudsværktøj
Tjekliste
Afsendelse
Artikelregister med priser
Dashboard og rentabilitetsanalyse
Digital signering
Dokumenthåndtering
GDPR-støtte
GPS-understøttelse
Integration med lønsystem/ bogføring
Kontraktforvaltning
Kundeportal - adgang til projektstatus
Registrering af projektrelaterede udgifter
Skemalægning
Spore materialeforbrug
Tidsrapportering
Tilbudsværktøj
Tjekliste

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Fleksibilitet: Lime CRM kan tilpasses din virksomhed alt efter dine behov om størrelse og kompleksitet.
  • Brancheløsninger: Vores specialiserede CRM-løsninger til udvalgte brancher bidrager til at forenkle din hverdag.
  • Èn samarbejdspartner: Vi udvikler; sælger; implementerer og supporterer vores CRM-system. Med andre ord - vi hjælper dig på hele din CRM-rejse.

Hvorfor vælge jeres system?

Microbizz skaber værdi på følgende måder:

  • Alle moduler deler data og fungerer sammen
  • Skalerbar og fleksibel platform, der vokser med jer
  • Brugervenlig mobilapp for nem registrering i felten
  • Reducerer administration og sparer tid
  • Understøtter høj kvalitet og dokumentation
  • Velegnet til field service, byggeri, service og forsyning

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Ekspertise: Det er ikke alle leverandører der har 100% fokus på CRM-løsninger, men det har Lime og derfor er vi blevet rigtig gode til det.
  • Enkelt: Udvikling, salg, implementering og support - vi tager os af det hele helt uden partnere. Det betyder, at vi tager ansvar for hele processen og er med hele vejen. Det skal være enkelt at være kunde hos Lime.
  • Engagement: Vi er blandt Nordens førende CRM-leverandører, men vi leverer altid vores løsning med en god potion personlighed og kærlighed.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Microbizz er en stærk partner for jeres digitalisering:

  • Løsning skræddersyet til jeres specifikke behov
  • Lokal dansk support og rådgivning
  • Personlig onboarding og træning af jeres team
  • Løbende udvikling baseret på kundefeedback
  • Fokus på langvarige relationer og værdi

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Vi tror på ekstraordinære kundeoplevelser og at glade kunder hjælper virksomheder med at tiltrække nye kunder. Derfor arbejder vi på at støtte virksomheder med intelligente og brugervenlige CRM-løsninger, som gør det let at tiltrække, beholde og bearbejde sine kunderelationer. Vi kalder disse virksomheder for ´kundemagneter´.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Microbizz positionerer sig som markedsleder inden for digital opgavestyring i Danmark ved at tilbyde skræddersyede løsninger til hver enkelt kunde. Den danskudviklede platform kombinerer dyb brancheforståelse med innovative muligheder, så kunder får præcis de moduler og funktioner, der passer til deres arbejdsgange. Microbizz arbejder tæt sammen med kunderne og yder lokal support for at sikre, at systemet tilpasses behov og skaber størst mulig værdi.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Leder du efter en CRM- eller en Helpdesk-løsning? Ejendomsregister? Visuel salgsstyring? Eller en smart løsning til …...? Vi har flere brancheløsninger og add ons der dækker dine behov. Et fleksibelt CRM-system skal have præcist det du har behov for og ikke en masse unødige funktioner. Hvilke ´twist´ er du ude efter?

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • Giver et komplet overblik over alle opgaver, projekter og ressourcer
  • Minimerer manuelt papirarbejde og administrative opgaver
  • Effektiv tidsregistrering og planlægning af medarbejdere og ruter
  • Høj kvalitet og sporbar dokumentation med digitale tjeklister
  • Forbedrer samarbejdet mellem kontor og felten med realtidssynkronisering
  • Let adgang til data via mobilapp, også offline
  • Integreret fakturering og løn, der reducerer fejl
  • Skalerer efter virksomhedens størrelse og behov

Anmeldelser

Baseret på 114 anmeldelser

Baseret på 5 anmeldelser

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldelser

Fordele

Enkel og klar. Logiske flows.
Let at foretage ændringer i brugergrænsefladen. Meget hurtig og god support. Logisk struktureret.
At det ikke er et lukket system, men at man kan brugerdefinere det.
Nemt og meget bruger venligt produkt.

Anmeldelser

Ulemper

IT-sikkerhedsniveauet, men primært fordi vi sidder på en ældre Lime-løsning, som vi er ved at bevæge os væk fra.
Omkostningerne, når du vil ændre noget og bygge om. Selv oprettelsen af rapporterne kræver en masse viden for at blive korrekt.
At det næsten kan blive for teknisk, indviklet eller overskueligt, hvor man gør hvad.
Det ved jeg faktisk ikke helt

Lime CRM

Lime Technologies

Læs mere om Lime CRM

Microbizz

Microbizz

Læs mere om Microbizz

Relaterede kategorier