DealJourneyCRM
vs
Microsoft Dynamics

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i CRM

API-integration
CPQ-modul (Configure, Price, Quote)
CTI-integration (Click-to-Call/Telefoni)
Detailhandlere
Digital Signatur og Aftalehåndtering
Digitaliserede Salgsprocesser
Dokumentgenerering og Arkivering
Dynamiske Arbejdslister
E-mailmarkedsføringsmodul
Indbygget Påmindelsesfunktionalitet
Kalender- og Aktivitetsintegration
Kontakt- og Prospekthåndtering
Kundeemnesporing (Lead Tracking)
Lead Score
Pipeline Management
Rapportering og Salgsprognoser (Realtid)
Salgsoversigt og KPI-Dashboard
Social CRM (Sociale Medier Integration)
Uddannelse
Udsendelse af nyhedsbreve
Webbaseret Lead Capture
API-integration
CPQ-modul (Configure, Price, Quote)
CTI-integration (Click-to-Call/Telefoni)
Detailhandlere

Mysoft är...

Digital Signatur og Aftalehåndtering
Digitaliserede Salgsprocesser
Dokumentgenerering og Arkivering
Dynamiske Arbejdslister
E-mailmarkedsføringsmodul
Indbygget Påmindelsesfunktionalitet
Kalender- og Aktivitetsintegration
Kontakt- og Prospekthåndtering
Kundeemnesporing (Lead Tracking)
Lead Score
Pipeline Management
Rapportering og Salgsprognoser (Realtid)
Salgsoversigt og KPI-Dashboard
Social CRM (Sociale Medier Integration)
Uddannelse
Udsendelse af nyhedsbreve
Webbaseret Lead Capture

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

DealJourney er et intuitivt CRM system fra branchefolk med mere end 30 års erfaring med at bygge, sælge og supervisere CRM, der forstår værdien af et nemt, fleksibelt og kraftigt CRM-salgsværktøj i hverdagen. Det første CRM-system, der fokuserer på at understøtte SMB-virksomheder, som har abonnementssalg, som en del af deres produkter.

  • Kunderejse
  • Nemt, fleksibelt og intuitivt
  • SMB
  • Abonnement

Hvorfor vælge jeres system?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

DealJourney er bygget af branchefolk med samlet mere end 30 års erfaring fra CRM-verdenen. DealJourney er bygget på baggrund af de behov vi gennem årene er stødt på blandt kunder, leads og ikke mindst for os selv.

Vi forstår behovet for intuitive systemer, der er nemme at gå til, men som er så kraftige, at de skaber værdi dag 1 og samtidig fleksible nok til at vokse med kunden i takt med behov ændres eller vokser.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Desværre, endnu ingen data.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Fokuseret på de nordiske markeder, med lokale integrationer til de mest populære ERP-systemer og andre relevante værktøje og en gennemsigtig prissætning, muliggør DealJourney at SMB’er kan skalere forretningen, øge kundeloyaliteten og maksimere kundernes livstidsværdi — uden behov for store IT-teams, 100-vis af konsulenttimer og komplekse opsætninger.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Mange små og mellemstore virksomheder med abonnementsforretninger kæmper med de samme udfordringer: for mange systemer, for lidt overblik og for meget manuel håndtering.

Når man vokser, bliver det hurtigt uoverskueligt at styre kunder, opfølgninger, og fornyelser på tværs af regneark, e-mails, økonomisystemer osv.

Vi gør det nemt at:

  • Samle kundedata ét sted
    Få det fulde overblik over hver enkelt abonnent – fra første kontakt til fornyelse – uden at skulle skifte mellem systemer.

  • Forstå og reducere churn
    Få indsigt i kundernes adfærd og årsager til opsigelser, så du kan handle proaktivt og fastholde flere abonnenter.

  • Træffe datadrevne beslutninger
    Indbyggede dashboards giver et klart billede af vækst, omsætning og kundeengagement – uden behov for andre tunge rapporteringsværktøjer.

  • Integrere med dine eksisterende systemer
    Platformen integrerer problemfrit med de mest populære nordiske regnskabs- og betalingsværktøjer, så du kan arbejde effektivt og strømlinet med garanti for korrekt datagrundlag i DealJourney.

Vi fjerner kompleksiteten i at drive en abonnementsforretning, så du kan bruge mindre tid på administration – og mere tid på at skabe værdi for dine kunder.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Baseret på 1 anmeldelser

Baseret på 2 anmeldelser

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldelser

Fordele

For any business in the Nordic region relying on recurring revenue—whether it’s software, services, or a membership model—this system is built to address your core pain points directly. No more " hassle " with excelsheets, specialterms etc. Transparent & saves a lot of time - this is the new way of improving data/factoring.
Indsamlede oplysninger i forbindelse med forespørgsler
Dygtige konsulenter, der er nemme at arbejde sammen med.

Anmeldelser

Ulemper

I would like more AI functions & a FAQ, but it is more up to me to educate myself in this brilliant system.
At det er svært at ændre noget selv

DealJourneyCRM

DealJourneyCRM

Læs mere om DealJourneyCRM

Microsoft Dynamics

Microsoft

Læs mere om Microsoft Dynamics