SugarCRM
vs
HubSpot Service Hub onboarding
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Platform
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Prisoplysninger
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Produktfunktioner
Billetter
Håndteringstid
Livechat
Prioritetsfunktion
Selvhjælp
Sentimentanalyse
Smart arbejdsdeling
Standard svar
Statistik og rapporter
Status for sagen
Telefon
Billetter
Håndteringstid
Livechat
Prioritetsfunktion
Selvhjælp
Sentimentanalyse
Smart arbejdsdeling
Standard svar
Statistik og rapporter
Status for sagen
Telefon
Anmeldelser
Fordele
Skiftet til Sugar Sell og i endnu højere grad Sugar Serve har gjort det muligt for os helt at ændre, hvordan vi bruger vores CRM. Nu har vi en database, som vi kan trække rapporter fra og allokere processer til. Serve med CJP og BPM giver mulighed for en strategisk proces med automatiserede trin, der skal følges for at nå det næste trin. Det betyder, at man ikke går glip af vigtige trin. For brugeren er det også strømlinet og brugervenligt. Det er godt gået!
Let at bruge. Det er supernemt at navigere. Brugergrænsefladen er flot. Supporten er fantastisk. Jeg kan godt lide deres dashboard.
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
De dynamiske rapporter har brug for flere muligheder for grafer. Jeg savner også detaljerede år-til-år-rapporter.
Nogle plugins fungerer ikke særlig godt. Især tredjeparts plugins. Prisen for at komme i gang er ret høj. Den kan ikke tilpasses særlig meget, men på den anden side er der mange funktioner. Nogle gange kan den hænge lidt og tage tid at indlæse. Supporten er nogle gange langsom, men de forsøger stadig at løse problemerne.
Desværre, endnu ingen data.
SugarCRM
SugarCRM
HubSpot Service Hub onboarding
Itch Marketing