Vainu
vs
SugarCRM
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Platform
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Prisoplysninger
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Produktfunktioner i Salgsstøttesystem
Dashboard - Lønoversigt
E-mailkampagner
Håndtering af kontakter og kundeemner
Kalenderintegration og påmindelser
Pipeline Management
Salgsprognoser
Statistik og rapporter
Udarbejdelse af dokumenter og aftaler
Dashboard - Lønoversigt
E-mailkampagner
Håndtering af kontakter og kundeemner
Kalenderintegration og påmindelser
Pipeline Management
Salgsprognoser
Statistik og rapporter
Udarbejdelse af dokumenter og aftaler
Anmeldelser
Baseret på 7 anmeldelser
Baseret på 13 anmeldelser
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Anmeldelser
Fordele
Det, jeg bedst kan lide, er, at Vainu gør prospektering systematisk og nem. Den brugervenlige grænseflade og data af høj kvalitet sparer tid og forbedrer resultaterne af arbejdet.
Værktøjet er nemt at bruge, intuitivt, visuelt attraktivt, og det er svært at få en komplet oversigt over en virksomhed hurtigere andre steder. At der nu også er kontaktoplysninger på nøglepersoner i virksomhederne, er selvfølgelig en stor bonus. Vi bruger Vainu til at segmentere målgrupper og arbejde dynamisk med målgruppelister, især i vores nye kundebehandling.
Skiftet til Sugar Sell og i endnu højere grad Sugar Serve har gjort det muligt for os helt at ændre, hvordan vi bruger vores CRM. Nu har vi en database, som vi kan trække rapporter fra og allokere processer til. Serve med CJP og BPM giver mulighed for en strategisk proces med automatiserede trin, der skal følges for at nå det næste trin. Det betyder, at man ikke går glip af vigtige trin. For brugeren er det også strømlinet og brugervenligt. Det er godt gået!
Let at bruge. Det er supernemt at navigere. Brugergrænsefladen er flot. Supporten er fantastisk. Jeg kan godt lide deres dashboard.
Anmeldelser
Ulemper
Nogle gange varierer datadækningen på tværs af brancher. Det har dog ikke forhindret fordelene i at blive realiseret.
Jeg kan ikke komme i tanke om noget.
De dynamiske rapporter har brug for flere muligheder for grafer. Jeg savner også detaljerede år-til-år-rapporter.
Nogle plugins fungerer ikke særlig godt. Især tredjeparts plugins. Prisen for at komme i gang er ret høj. Den kan ikke tilpasses særlig meget, men på den anden side er der mange funktioner. Nogle gange kan den hænge lidt og tage tid at indlæse. Supporten er nogle gange langsom, men de forsøger stadig at løse problemerne.

