SuperOffice Service
vs
WorkPoint 365

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp
Cloudbaseret
On-premise
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

5 brugere...

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner

360 graders overblik (oneview i realtid)
Afvigelseshåndtering
Chatsupport
Digitale formularer & selvbetjening
Helpdesk sagsbehandling
Integration med ERP/CRM
Kundeservicestyring og support
Kundetilpasse & redigere rapporter
Mobiltilpasset interface
Sags- & svarskabeloner
Selvbetjeningsportal
Servicestyring
SLA og eskalering
Statistik & opfølgningsmodul
Uddelegering og tilkobling af undersager
Udløser
Udstyr
Videndatabase
Webhooks og API
360 graders overblik (oneview i realtid)
Afvigelseshåndtering
Chatsupport
Digitale formularer & selvbetjening
Helpdesk sagsbehandling
Integration med ERP/CRM
Kundeservicestyring og support
Kundetilpasse & redigere rapporter
Mobiltilpasset interface
Sags- & svarskabeloner
Selvbetjeningsportal
Servicestyring
SLA og eskalering
Statistik & opfølgningsmodul
Uddelegering og tilkobling af undersager
Udløser
Udstyr
Videndatabase
Webhooks og API

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

  • Dokumenteret korte svartider til kunder og høj kundetilfredshed.
  • Nemt at bruge og mobilt.
  • Smarte automatiserede flows og nemt at integrere med andre it-systemer.
  • Fleksibilitet til at kunne udvikle SuperOffice-løsningen efter specifikke kundebehov.
  • Skaber gennemsigtighed i organisationen.
  • Adgang til en kundeportal, der kan tilpasses, tilgængelig 24/7.

Hvorfor vælge jeres system?

Vælg WorkPoint 365 hvis:

  • I ønsker at basere flere funktioner på jeres allerede eksisterende Microsoft-strategi,
  • I ser potentiale i at automatisere arbejdsgange såsom auto-oprettelse af dokumenter, mapper og opgaver.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  • Kendskabet til- og forståelsen af ​​kundens behov og at vi tør udfordre kunden til at finde den bedste løsning. Vi har trods alt 30 års CRM-ekspertise.
  • For vi "holder vores kunder" i hånden gennem hele kunderejsen. Når vi har forstået behovet og fundet en løsning, begynder det vigtigste job; at implementere korrekt, til tiden og for at hjælpe kunden med at få mest muligt ud af systemet.
  • Vi tror på, at forretning kun lykkes, hvis du fokuserer på at skabe stærke relationer til dine kunder. Det er vi gode til. 😉

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Vælg Simplitize hvis I ønsker en leverandør som har:

  • leveret hundredevis af løsninger - store som små,
  • højeste WorkPoint-certificeringsgrad (Guld),
  • beskæftiget sig med Microsoft 365 og Power Platformen siden 2001.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

SuperOffice tilbyder en CRM-løsning, der indeholder alt, der skal til for at styre hele kunderejsen fra marketing og salg til kundeservice. Det er muligt at vælge alle dele på samme tid eller én funktion og så udvide løsningen, når der opstår nye behov. Vi bruger altid den nyeste teknologi, så vores kunder altid er længst fremme teknologisk og vi udvikler løbende systemet.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

WorkPoint 365 er et unikt produkt i forhold til skalerbarhed og tilpasningsgrad. Der findes meget få systemer på verdensplan, der fungerer som helhedsplatform i en organisation, hvor man fx knytter selskaber, kontrakter og projekter sammen i ét system. ⛓️

Det er desuden en stor fordel at WorkPoint-produktet er indlejret i Microsoft 365 som I allerede bruger. Det tager nærmest ingen tid at lære at bruge systemet. ⏭️

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • SuperOffice minimerer manuel håndtering af indkommende forespørgsler og "sager, der falder gennem sprækkerne". Ikke flere e-mails til din egen indbakke og håndtering af sager via noter, lister og Excel-ark.
  • Lettere at kortlægge kunden og på en bedre måde løse kundesager hurtigere og mere smidigt.
  • Effektiv sagsbehandling uanset hvilken kanal sagen kommer ind igennem.
  • Tydeligt ejerskab af kunden og dens sag. Tidsbesparende og eliminerer dobbeltarbejde.
  • Nem vidensdeling i teamet.
  • Øget gennemsigtighed og fleksibilitet ved intern sygdom/orlov, så kunden altid kan få samme høje serviceniveau.
  • Mål og analyser for at effektivisere kundeservicestyring og øge serviceniveauet overfor kunden.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Vi lader kundernes feedback tale for sig selv:

  • 🤳 Projektstyring hos Dansk Installations Teknik: ”Det er jo ikke nok, at det fungerer på en PC for os på kontoret. Det skal være nemt for alle at arbejde med. Simplitize introducerede os for et sagsstyringssystem baseret på WorkPoint, som gav montørerne muligheden for at arbejde i en Power App. Det passede rigtig godt til vores virksomhed og overbeviste os.”

  • 📁 Sagsstyring hos INOX Stålgrossist: ”Det er super godt, at vi kan gemme alt relevant på sagen – billeder, mails, dokumenter osv. Og når vi sidder i Outlook, er WorkPoint Express en hurtig vej til at arkivere mails direkte på sagen. Desuden har vi stor gavn af opgavestyring, som gør det nemt at skubbe sagen videre til den næste i rækken.”

  • 📩 HR hos Aarhus Teater: ”Vi valgte løsningen, fordi den er SharePoint online-baseret, og det er vi glade for. Det kommer os til gode, at den hele tiden opdateres og bliver mere og mere brugervenlig. Integrationen til Outlook med WorkPoint er også en kæmpe hjælp. Når en leder skal ansætte, indtaster vedkommende data som funktion, timetal osv., og så finder vi i HR den relevante kontrakt og fletter den med de informationer, lederen har lagt ind.”

SuperOffice Service

SuperOffice

Læs mere om SuperOffice Service

WorkPoint 365

Simplitize

Læs mere om WorkPoint 365