Systemguiden

Systemkategorier

For leverandørerBlogOm os

DealJourneyCRM
vs
SurferSEO

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i AI-værktøjer

Data Ingestion and Pipeline Support
Human-in-the-Loop Validation
Low-Code / No-Code Application Builder
Model Management and MLOps
Multi-Modal Handling
Result Transparency (Explainable AI)
Security and Audit Logging
Data Ingestion and Pipeline Support
Human-in-the-Loop Validation
Low-Code / No-Code Application Builder
Model Management and MLOps
Multi-Modal Handling
Result Transparency (Explainable AI)
Security and Audit Logging

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

DealJourney er et intuitivt CRM system fra branchefolk med mere end 30 års erfaring med at bygge, sælge og supervisere CRM, der forstår værdien af et nemt, fleksibelt og kraftigt CRM-salgsværktøj i hverdagen. Det første CRM-system, der fokuserer på at understøtte SMB-virksomheder, som har abonnementssalg, som en del af deres produkter.

  • Kunderejse
  • Nemt, fleksibelt og intuitivt
  • SMB
  • Abonnement

Hvorfor vælge jeres system?

Desværre, endnu ingen data.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

DealJourney er bygget af branchefolk med samlet mere end 30 års erfaring fra CRM-verdenen. DealJourney er bygget på baggrund af de behov vi gennem årene er stødt på blandt kunder, leads og ikke mindst for os selv.

Vi forstår behovet for intuitive systemer, der er nemme at gå til, men som er så kraftige, at de skaber værdi dag 1 og samtidig fleksible nok til at vokse med kunden i takt med behov ændres eller vokser.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Desværre, endnu ingen data.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Fokuseret på de nordiske markeder, med lokale integrationer til de mest populære ERP-systemer og andre relevante værktøje og en gennemsigtig prissætning, muliggør DealJourney at SMB’er kan skalere forretningen, øge kundeloyaliteten og maksimere kundernes livstidsværdi — uden behov for store IT-teams, 100-vis af konsulenttimer og komplekse opsætninger.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Desværre, endnu ingen data.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Mange små og mellemstore virksomheder med abonnementsforretninger kæmper med de samme udfordringer: for mange systemer, for lidt overblik og for meget manuel håndtering.

Når man vokser, bliver det hurtigt uoverskueligt at styre kunder, opfølgninger, og fornyelser på tværs af regneark, e-mails, økonomisystemer osv.

Vi gør det nemt at:

  • Samle kundedata ét sted
    Få det fulde overblik over hver enkelt abonnent – fra første kontakt til fornyelse – uden at skulle skifte mellem systemer.

  • Forstå og reducere churn
    Få indsigt i kundernes adfærd og årsager til opsigelser, så du kan handle proaktivt og fastholde flere abonnenter.

  • Træffe datadrevne beslutninger
    Indbyggede dashboards giver et klart billede af vækst, omsætning og kundeengagement – uden behov for andre tunge rapporteringsværktøjer.

  • Integrere med dine eksisterende systemer
    Platformen integrerer problemfrit med de mest populære nordiske regnskabs- og betalingsværktøjer, så du kan arbejde effektivt og strømlinet med garanti for korrekt datagrundlag i DealJourney.

Vi fjerner kompleksiteten i at drive en abonnementsforretning, så du kan bruge mindre tid på administration – og mere tid på at skabe værdi for dine kunder.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Fordele

Et intuitivt CRM med et meget godt forhold mellem pris og kvalitet. Teamet, især Erik, er ekstremt hjælpsomt og lærerigt, hvilket gør både onboarding og daglig brug effektiv og behagelig. Service i topklasse.
DealJourney CRM lever op til alle sine løfter. Systemet er meget overskueligt og brugervenligt og har flere fantastiske funktioner som: kundelivscyklusstyring, gode KPI- og leads-oversigter og ikke mindst en indbygget funktion til at spore abonnementer. Systemet har gode integrationer, bl.a. med Fiken, som jeg virkelig nyder godt af! Og ikke mindst er der flere integrationer på vej. Sidst, men ikke mindst, er CRM-systemet meget moderne, i modsætning til flere andre systemer, jeg har brugt. Teamet bag er et godt sammensat team, som virkelig sætter kundeservice meget højt. Man kan faktisk få fat i nogen, når man ringer, og de er altid meget hjælpsomme, hvis der er noget som helst! Det gjorde også onboarding-processen meget bedre og nemmere end tidligere systemer. Jeg sætter også pris på muligheden for at opsige systemet når som helst, hvis jeg ikke har brug for det (men jeg tvivler på, at det kommer til at ske). Alt i alt kan jeg varmt anbefale DealJourney CRM, jeg er super tilfreds med det!

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

Vi har ingen klager over løsningen, som er perfekt til vores brug.
Ikke noget som helst!

Desværre, endnu ingen data.

DealJourneyCRM

DealJourneyCRM

Læs mere om DealJourneyCRM

SurferSEO

Surfer

Læs mere om SurferSEO