Timelog PSA
vs
Microbizz

Timelog PSA

Microbizz
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
Fra 99kr/mnd
-
Produktfunktioner i Tidsregistreringssystem
Produktfunktioner i Projektstyringsværktøj
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
Få alle fordelene ved et samlet system til at styre din kerneforretning:
- Mindre administration
- Færre fejl og højere udfakturering
- Meget mere overblik og indsigt i din forretning
- Bedre samarbejde mellem teams
Hvorfor vælge jeres system?
Microbizz skaber værdi gennem:
- Alle moduler deler data og fungerer sammen
- Skalerbar og fleksibel platform, der vokser med jer
- Brugervenlig mobilapp for nem registrering i felten
- Reducerer administration og sparer tid
- Understøtter høj kvalitet og dokumentation
- Velegnet til field service, byggeri, service og forsyning
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Du får erfaringerne fra +20 års erfaring med at levere tidsregistrering, projektstyring og indsigt til konsulent-teams.
Med TimeLog får du den nemmeste tidsregistrering, bedste overblik over jeres ressourcer og mulighed for planlægning - og skudsikre data, der giver værdifuld indsigt i din forretning.
Vi tilbyder gratis support på telefon, mail og chat - og du bliver selvfølgelig hjulpet godt i gang af vores implementeringsteam.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Som leverandør er vi en stærk partner for jeres digitalisering:
- Løsning skræddersyet til jeres specifikke behov
- Lokal dansk support og rådgivning
- Personlig onboarding og træning af jeres team
- Løbende udvikling baseret på kundefeedback
- Fokus på langvarige relationer og værdi
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
TimeLog giver dig den nemmeste tidsregistrering og den hurtigste ressourceplanlægger på markedet. Ingen dækker så mange pris- og faktureringsmodeller som TimeLog, og uanset hvor komplekst et projekt du driver, skal du aldrig supplere systemet med udregninger i Excel-ark eller workarounds, når systemet ikke kan håndtere din forretning.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Vi positionerer os som markedsleder inden for digital opgavestyring i Danmark ved at tilbyde skræddersyede løsninger til hver enkelt kunde. Vores danskudviklede platform kombinerer dyb brancheforståelse med innovative muligheder, så I får præcis de moduler og funktioner, der passer til jeres arbejdsgange. Vi arbejder tæt sammen med vores kunder og yder lokal support for at sikre, at systemet bliver tilpasset jeres behov og skaber størst mulig værdi.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Vi fjerner den manuelle administration og mangel på indsigt de fleste virksomheder oplever, når timer, projekter, fakturering og forretningsindsigt skal knyttes sammen.
Vi sørger for, at ingen timer forsvinder eller falder ned mellem stolene. Med TimeLog glemmer du aldrig mere at fakturere alt fakturérbar tid.
Har du stået med et projekt og ikke vidst, hvor langt I var - om I var foran eller bagud? TimeLog giver dig overblik og sørger for at dit projektteams tidsregistreringer opdaterer status på projektet - så du let kan sende fakturaer videre til kunden eller opdatere ledelsen på, hvordan det går.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Giver et komplet overblik over alle opgaver, projekter og ressourcer
- Minimerer manuelt papirarbejde og administrative opgaver
- Effektiv tidsregistrering og planlægning af medarbejdere og ruter
- Høj kvalitet og sporbar dokumentation med digitale tjeklister
- Forbedrer samarbejdet mellem kontor og felten med realtidssynkronisering
- Let adgang til data via mobilapp, også offline
- Integreret fakturering og løn, der reducerer fejl
- Skalerer efter virksomhedens størrelse og behov
Anmeldelser
Fordele
Desværre, endnu ingen data.
Anmeldelser
Ulemper
Desværre, endnu ingen data.