Tribe CRM
vs
DealJourneyCRM

Desværre, endnu ingen data.

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Priser fra

209dkk/Month

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Priser fra

-

Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i CRM

API-integration
CPQ-modul (Configure, Price, Quote)
CTI-integration (Click-to-Call/Telefoni)
Detailhandlere
Digital Signatur og Aftalehåndtering
Digitaliserede Salgsprocesser
Dokumentgenerering og Arkivering
Dynamiske Arbejdslister
E-mailmarkedsføringsmodul
Indbygget Påmindelsesfunktionalitet
Kalender- og Aktivitetsintegration
Kontakt- og Prospekthåndtering
Kundeemnesporing (Lead Tracking)
Lead Score
Pipeline Management
Rapportering og Salgsprognoser (Realtid)
Salgsoversigt og KPI-Dashboard
Social CRM (Sociale Medier Integration)
Uddannelse
Udsendelse af nyhedsbreve
Webbaseret Lead Capture
API-integration
CPQ-modul (Configure, Price, Quote)
CTI-integration (Click-to-Call/Telefoni)
Detailhandlere
Digital Signatur og Aftalehåndtering
Digitaliserede Salgsprocesser
Dokumentgenerering og Arkivering
Dynamiske Arbejdslister
E-mailmarkedsføringsmodul
Indbygget Påmindelsesfunktionalitet
Kalender- og Aktivitetsintegration
Kontakt- og Prospekthåndtering
Kundeemnesporing (Lead Tracking)
Lead Score
Pipeline Management
Rapportering og Salgsprognoser (Realtid)
Salgsoversigt og KPI-Dashboard
Social CRM (Sociale Medier Integration)
Uddannelse
Udsendelse af nyhedsbreve
Webbaseret Lead Capture

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

Tribe CRM er designet til at accelerere din forretning.

  • Mere end CRM: Tribe CRM omfatter mere end en traditionel styring af kunderelationer. Systemet håndterer hele kunderejsen, fra marketing og salg til fakturering og support.
  • Alt-i-en-enkelhed: Udnyt brugervenligheden af et enkelt, samlet system til nem styring af alle dine kunderelaterede processer.
  • Passer til dig: Tribe CRM er designet til at passe til dine eksisterende arbejdsgange. Vi tvinger dig ikke til at ændre din måde at arbejde på, men tilpasser os til jeres forretningsprocesser.
  • AI-platform: Vi tilstræber at automatisere så meget som muligt. Derved kan du fokusere mere på dine kunder og potentielle kunder. Derfor tilføjer vi løbende næste generations AI-funktioner i Tribe CRM for at gøre dig mere effektiv.

Hvorfor vælge jeres system?

DealJourney er et intuitivt CRM system fra branchefolk med mere end 30 års erfaring med at bygge, sælge og supervisere CRM, der forstår værdien af et nemt, fleksibelt og kraftigt CRM-salgsværktøj i hverdagen. Det første CRM-system, der fokuserer på at understøtte SMB-virksomheder, som har abonnementssalg, som en del af deres produkter.

  • Kunderejse
  • Nemt, fleksibelt og intuitivt
  • SMB
  • Abonnement

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Efficy har mere end 20 års erfaring i de nordiske lande. Det betyder, at Tribe CRM er specielt designet til disse markeder.

Der har givet os mere end 20.000 brugere i Norden og en tilfredshedsrate på over 9/10.

Da efficy er en hurtigt voksende CRM-leverandør i hele EU, kan vi støtte dig, når du vokser og udvider både lokalt og i hele EU.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

DealJourney er bygget af branchefolk med samlet mere end 30 års erfaring fra CRM-verdenen. DealJourney er bygget på baggrund af de behov vi gennem årene er stødt på blandt kunder, leads og ikke mindst for os selv.

Vi forstår behovet for intuitive systemer, der er nemme at gå til, men som er så kraftige, at de skaber værdi dag 1 og samtidig fleksible nok til at vokse med kunden i takt med behov ændres eller vokser.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

I dagens konkurrenceprægede landskab har nordiske virksomheder brug for mere end et standard CRM-system. Der er brug for en løsning, som fremmer væksten, forbedrer kundeloyaliteten og effektiviserer driften – og det er netop Efficy Tribe CRM.

Vi er mere end bare software, vi er din dedikerede vækstpartner. Med vores forståelse af det nordiske marked giver vi virksomheder i alle størrelser mulighed for at realisere deres fulde potentiale.

Se her, hvordan Efficy Tribe CRM kan styrke din virksomhed:

  • Maksimer omsætning og kundetilfredshed: Skift fra separate systemer til en samlet platform, der håndterer hele din kunderejse. Fra målrettede marketingkampagner til personlig kundeservice – vores CRM gør dig i stand til at skaffe, fastholde og  engagere kunder.
  • Få et 360° overblik over dine kunder: Få adgang til alle kundedata i et samlet system  og få indsigt i kundeadfærd og -præferencer. Det giver mulighed for personlig interaktion og for at forudse kundernes behov. En indsats, der giver stærke  kunderelationer.
  • Øg produktiviteten og samarbejdet: Optimér arbejdsgange og fjern manuelle opgaver med automatiseringsfunktionerne i Tribe CRM . Giv jeres teams mulighed for nemt at samarbejde i realtid og fokusere på let at optimere kunderelationerne.
  • Tilpas og skaler: Uanset, om du er nystartet forretning eller en stor virksomhed, vokser Efficy Tribe CRM sammen med dig. Start med de vigtigste funktioner, og udvid nemt når det er relevant.  Alt tilpasset specielt til den måde i arbejder på.
  • Fremtidssikret CRM: Med moderne teknologi og næste generations AI-funktioner forbereder Efficy Tribe CRM dig på morgendagens  erhvervslandskab.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Fokuseret på de nordiske markeder, med lokale integrationer til de mest populære ERP-systemer og andre relevante værktøje og en gennemsigtig prissætning, muliggør DealJourney at SMB’er kan skalere forretningen, øge kundeloyaliteten og maksimere kundernes livstidsværdi — uden behov for store IT-teams, 100-vis af konsulenttimer og komplekse opsætninger.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Til marketing:

  • Få et klart overblik over dine prospekter og målgrupper for at skabe effektive marketingkampagner.
  • Skab leads af høj kvalitet til dit salgsteam.

Til salg:

  • Håndter hele din salgsproces fra start til slut med automatiserede workflows.
  • Opnå bedre resultater gennem realtids-overvågning af aftaler, pipelines og salgsprognoser.

Til kundeservice:

  • Håndter kundesager effektivt, og giv kunderne hurtige svar med automatiserede arbejdsgange og AI.
  • Følg let op på kundehenvendelser. Administrer disse henvendelser med fuldt overblik.

Til finans:

  • Øg effektiviteten ved at give alle afdelinger adgang til de nødvendige oplysninger og dokumenter direkte i systemet.
  • Opdateret finansinformationer i realtid og undgå tidskrævende manuelle processer. Vi integrerer med de vigtigste ERP-systemer i Norden for at gøre dit liv lettere.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Mange små og mellemstore virksomheder med abonnementsforretninger kæmper med de samme udfordringer: for mange systemer, for lidt overblik og for meget manuel håndtering.

Når man vokser, bliver det hurtigt uoverskueligt at styre kunder, opfølgninger, og fornyelser på tværs af regneark, e-mails, økonomisystemer osv.

Vi gør det nemt at:

  • Samle kundedata ét sted
    Få det fulde overblik over hver enkelt abonnent – fra første kontakt til fornyelse – uden at skulle skifte mellem systemer.

  • Forstå og reducere churn
    Få indsigt i kundernes adfærd og årsager til opsigelser, så du kan handle proaktivt og fastholde flere abonnenter.

  • Træffe datadrevne beslutninger
    Indbyggede dashboards giver et klart billede af vækst, omsætning og kundeengagement – uden behov for andre tunge rapporteringsværktøjer.

  • Integrere med dine eksisterende systemer
    Platformen integrerer problemfrit med de mest populære nordiske regnskabs- og betalingsværktøjer, så du kan arbejde effektivt og strømlinet med garanti for korrekt datagrundlag i DealJourney.

Vi fjerner kompleksiteten i at drive en abonnementsforretning, så du kan bruge mindre tid på administration – og mere tid på at skabe værdi for dine kunder.

Anmeldelser

Baseret på 12 anmeldelser

Baseret på 1 anmeldelser

Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldelser

Fordele

Systemet er enkelt og nemt at konfigurerer i. Man kan nemt masse-modificerer . Brugerne kan nemt tilpasse indhold, så de kun ser hvad de har behov for og ikke ser unødigt data. Det har en god effekt på implementeringen i forhold til andre systemer, hvor brugerne ikke har de samme rettigheder. Supporten er i en top-klasse for sig. Hjælpen er hurtig og effektiv.
Systemet fungerer bredt i hele vores organisation, hvor vi sidder i forskellige afdelinger, og derved har brug for differencieret løsninger. Det kan webCRM fint hjælpe os med. Det er intuitivt og brugervenligt på alle niveauer
For any business in the Nordic region relying on recurring revenue—whether it’s software, services, or a membership model—this system is built to address your core pain points directly. No more " hassle " with excelsheets, specialterms etc. Transparent & saves a lot of time - this is the new way of improving data/factoring.

Anmeldelser

Ulemper

Man kan opleve forsinkelser og det er svært for brugerne. Det kan give mange opkald, da brugerne tror at de gør noget forkert. Oversigter og rapporter bliver hurtig helt uoverskuelig, da de ikke kan lægges i mapper og de viser ikke om de bliver brugt i en forside/dashboard. Sammenknytning af aktiviteter og møder er ikke helt Valid, da der ikke kan rapporteres korrekt, hvis der er flere aktiviteter knyttet til at møde. Ligeledes kan man ikke rapporter korrekt på ordrer der er knyttet til møde hvor ex. et ægtepar deltager med hver sin organisation og der er ordrer på begge. Der kan kun rapporteres på den ene ordre
Det er i "småtingsafdelingen". Dog kan systemet blive lidt "one size fits all", så har du brug for meget specifikke løsninger målrettet din virksomheds behov, kræver det yderligere dialog og udvikling.
I would like more AI functions & a FAQ, but it is more up to me to educate myself in this brilliant system.

Tribe CRM

Efficy

Læs mere om Tribe CRM

DealJourneyCRM

DealJourneyCRM

Læs mere om DealJourneyCRM