Tribe CRM
vs
DealJourneyCRM

Tribe CRM

DealJourneyCRM
Desværre, endnu ingen data.
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
209dkk/Month
-
Produktfunktioner i CRM
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
Tribe CRM er designet til at accelerere din forretning.
- Mere end CRM: Tribe CRM omfatter mere end en traditionel styring af kunderelationer. Systemet håndterer hele kunderejsen, fra marketing og salg til fakturering og support.
- Alt-i-en-enkelhed: Udnyt brugervenligheden af et enkelt, samlet system til nem styring af alle dine kunderelaterede processer.
- Passer til dig: Tribe CRM er designet til at passe til dine eksisterende arbejdsgange. Vi tvinger dig ikke til at ændre din måde at arbejde på, men tilpasser os til jeres forretningsprocesser.
- AI-platform: Vi tilstræber at automatisere så meget som muligt. Derved kan du fokusere mere på dine kunder og potentielle kunder. Derfor tilføjer vi løbende næste generations AI-funktioner i Tribe CRM for at gøre dig mere effektiv.
Hvorfor vælge jeres system?
DealJourney er et intuitivt CRM system fra branchefolk med mere end 30 års erfaring med at bygge, sælge og supervisere CRM, der forstår værdien af et nemt, fleksibelt og kraftigt CRM-salgsværktøj i hverdagen. Det første CRM-system, der fokuserer på at understøtte SMB-virksomheder, som har abonnementssalg, som en del af deres produkter.
- Kunderejse
- Nemt, fleksibelt og intuitivt
- SMB
- Abonnement
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Efficy har mere end 20 års erfaring i de nordiske lande. Det betyder, at Tribe CRM er specielt designet til disse markeder.
Der har givet os mere end 20.000 brugere i Norden og en tilfredshedsrate på over 9/10.
Da efficy er en hurtigt voksende CRM-leverandør i hele EU, kan vi støtte dig, når du vokser og udvider både lokalt og i hele EU.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
DealJourney er bygget af branchefolk med samlet mere end 30 års erfaring fra CRM-verdenen. DealJourney er bygget på baggrund af de behov vi gennem årene er stødt på blandt kunder, leads og ikke mindst for os selv.
Vi forstår behovet for intuitive systemer, der er nemme at gå til, men som er så kraftige, at de skaber værdi dag 1 og samtidig fleksible nok til at vokse med kunden i takt med behov ændres eller vokser.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
I dagens konkurrenceprægede landskab har nordiske virksomheder brug for mere end et standard CRM-system. Der er brug for en løsning, som fremmer væksten, forbedrer kundeloyaliteten og effektiviserer driften – og det er netop Efficy Tribe CRM.
Vi er mere end bare software, vi er din dedikerede vækstpartner. Med vores forståelse af det nordiske marked giver vi virksomheder i alle størrelser mulighed for at realisere deres fulde potentiale.
Se her, hvordan Efficy Tribe CRM kan styrke din virksomhed:
- Maksimer omsætning og kundetilfredshed: Skift fra separate systemer til en samlet platform, der håndterer hele din kunderejse. Fra målrettede marketingkampagner til personlig kundeservice – vores CRM gør dig i stand til at skaffe, fastholde og engagere kunder.
- Få et 360° overblik over dine kunder: Få adgang til alle kundedata i et samlet system og få indsigt i kundeadfærd og -præferencer. Det giver mulighed for personlig interaktion og for at forudse kundernes behov. En indsats, der giver stærke kunderelationer.
- Øg produktiviteten og samarbejdet: Optimér arbejdsgange og fjern manuelle opgaver med automatiseringsfunktionerne i Tribe CRM . Giv jeres teams mulighed for nemt at samarbejde i realtid og fokusere på let at optimere kunderelationerne.
- Tilpas og skaler: Uanset, om du er nystartet forretning eller en stor virksomhed, vokser Efficy Tribe CRM sammen med dig. Start med de vigtigste funktioner, og udvid nemt når det er relevant. Alt tilpasset specielt til den måde i arbejder på.
- Fremtidssikret CRM: Med moderne teknologi og næste generations AI-funktioner forbereder Efficy Tribe CRM dig på morgendagens erhvervslandskab.
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Fokuseret på de nordiske markeder, med lokale integrationer til de mest populære ERP-systemer og andre relevante værktøje og en gennemsigtig prissætning, muliggør DealJourney at SMB’er kan skalere forretningen, øge kundeloyaliteten og maksimere kundernes livstidsværdi — uden behov for store IT-teams, 100-vis af konsulenttimer og komplekse opsætninger.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Til marketing:
- Få et klart overblik over dine prospekter og målgrupper for at skabe effektive marketingkampagner.
- Skab leads af høj kvalitet til dit salgsteam.
Til salg:
- Håndter hele din salgsproces fra start til slut med automatiserede workflows.
- Opnå bedre resultater gennem realtids-overvågning af aftaler, pipelines og salgsprognoser.
Til kundeservice:
- Håndter kundesager effektivt, og giv kunderne hurtige svar med automatiserede arbejdsgange og AI.
- Følg let op på kundehenvendelser. Administrer disse henvendelser med fuldt overblik.
Til finans:
- Øg effektiviteten ved at give alle afdelinger adgang til de nødvendige oplysninger og dokumenter direkte i systemet.
- Opdateret finansinformationer i realtid og undgå tidskrævende manuelle processer. Vi integrerer med de vigtigste ERP-systemer i Norden for at gøre dit liv lettere.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Mange små og mellemstore virksomheder med abonnementsforretninger kæmper med de samme udfordringer: for mange systemer, for lidt overblik og for meget manuel håndtering.
Når man vokser, bliver det hurtigt uoverskueligt at styre kunder, opfølgninger, og fornyelser på tværs af regneark, e-mails, økonomisystemer osv.
Vi gør det nemt at:
- Samle kundedata ét sted
Få det fulde overblik over hver enkelt abonnent – fra første kontakt til fornyelse – uden at skulle skifte mellem systemer.
- Forstå og reducere churn
Få indsigt i kundernes adfærd og årsager til opsigelser, så du kan handle proaktivt og fastholde flere abonnenter.
- Træffe datadrevne beslutninger
Indbyggede dashboards giver et klart billede af vækst, omsætning og kundeengagement – uden behov for andre tunge rapporteringsværktøjer.
- Integrere med dine eksisterende systemer
Platformen integrerer problemfrit med de mest populære nordiske regnskabs- og betalingsværktøjer, så du kan arbejde effektivt og strømlinet med garanti for korrekt datagrundlag i DealJourney.
Vi fjerner kompleksiteten i at drive en abonnementsforretning, så du kan bruge mindre tid på administration – og mere tid på at skabe værdi for dine kunder.
Anmeldelser
Baseret på 12 anmeldelser
Baseret på 1 anmeldelser
Anmeldelser
Fordele
Anmeldelser