Questback
vs
Winningtemp
Virksomhedsstørrelse
Antal medarbejdere
Platform
Prisoplysninger
Tilpasset...
-
Produktfunktioner
Produktfunktioner
Hvorfor vælger virksomheder jer?
Hvorfor vælge jeres system?
- Enkelt og effektivt: En feedbackpakke, der giver dig indsigt på en enkel, effektiv og overskuelig måde.
- Tilpasset løsning: Generér indsigt baseret på dine behov.
- Realtidsanalyse: Træf hurtige og datadrevne beslutninger baseret på dine resultater.
Hvorfor vælge jeres system?
Hvorfor vælge jer som leverandør?
🌟 25 års erfaring: Vi har lang erfaring og solid branchekendskab – og arbejder altid tæt sammen med vores kunder for at blive bedre og følge markedets behov.
🌟 Skræddersyet support: Vi tilpasser os dig og dine behov, så vi kan støtte dig på den måde, der passer bedst.
🌟 Lokalt nærvær: Vi er tilgængelige i Danmark men tilbyder alt på norsk.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Questback er førende på det nordiske feedbackmarked og dækker alle dine behov inden for undersøgelser. Med over 25 års erfaring i branchen og en stærk vilje til løbende at udvikle virksomheden i tæt samarbejde med kunderne og i takt med markedet, gør vi det muligt for dig at læse mellem linjerne og se, hvilke signaler der peger i samme retning.
Vores fokus er at hjælpe vores kunder med at træffe smartere beslutninger ved at lytte til deres medarbejdere og kunder – dette har ført til, at vores kunder i gennemsnit bliver hos os i 9 år. I vores kundeportefølje finder du mere end 1600 kunder – fra SMV’er til større koncerner – og vi kan tilpasse en løsning efter dine behov!
Hvordan positionerer du dig selv på markedet?
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Questback løser de udfordringer, organisationer står over for, når det handler om at forstå og forbedre oplevelsen hos både kunder og medarbejdere. At oprette en undersøgelse og få svar kan ethvert system klare. Questback er for dig, der rent faktisk vil handle på den feedback, I modtager, og få et datagrundlag for, hvor skoen trykker.
Konkrete eksempler på, hvad Questback kan bruges til:
På medarbejdersiden:
- Mindske personaleomsætningen
- Øge produktiviteten
- Mindske sygefravær
- Forbedre engagementsniveauet
- Styrke lederskabet
- Coache medarbejderne til bedre resultater
På kundesiden:
- Mindske churn/kundetab
- Øge mersalg
- Indsamle indsigt til databaserede investeringer
- Øge nysalg
- Forbedre kundeloyaliteten
- Øge krydssalg (cross-sale)
- Forbedre onboardingprocesser
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Anmeldelser
Baseret på 3 anmeldelser
Baseret på 3 anmeldelser
Anmeldelser
Fordele
Anmeldelser