Systemguiden

Systemkategorier

For leverandørerBlogOm os

Microbizz
vs
WorkPoint 365

Desværre, endnu ingen data.

Virksomhedsstørrelse

Antal medarbejdere

Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)
Mikrovirksomhed (1-10)
Lille virksomhed (11-100)
Mellemstor virksomhed (101-500)
Stor virksomhed (500+)

Platform

Cloudbaseret
Mobilapp
Cloudbaseret
Mobilapp

Prisoplysninger

Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens
Gratis prøveperiode
Prismodel modul
Prismodel abonnement
Prismodel licens

Produktfunktioner i Sagsstyringssystem

360 graders overblik (oneview i realtid)
Afvigelseshåndtering
Chatsupport
Digitale formularer & selvbetjening
Helpdesk sagsbehandling
Integration med ERP/CRM
Kundeservicestyring og support
Kundetilpasse & redigere rapporter
Mobiltilpasset interface
Sags- & svarskabeloner
Selvbetjeningsportal
Servicestyring
SLA og eskalering
Statistik & opfølgningsmodul
Uddelegering og tilkobling af undersager
Udløser
Udstyr
Videndatabase
Webhooks og API
360 graders overblik (oneview i realtid)
Afvigelseshåndtering
Chatsupport
Digitale formularer & selvbetjening
Helpdesk sagsbehandling
Integration med ERP/CRM
Kundeservicestyring og support
Kundetilpasse & redigere rapporter
Mobiltilpasset interface
Sags- & svarskabeloner
Selvbetjeningsportal
Servicestyring
SLA og eskalering
Statistik & opfølgningsmodul
Uddelegering og tilkobling af undersager
Udløser
Udstyr
Videndatabase
Webhooks og API

Produktfunktioner i Projektstyringsværktøj

Dokumenthåndtering
Fakturaskabeloner
Kundeadgang for projektstatus
Leverandørfaktura
Materiale rapporter
Medarbejderkartotek
Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning
Skemalægning
Support til KMA
Tidsregistrering
Tilbudsværktøj
Tjekliste til egenkontrol
Dokumenthåndtering
Fakturaskabeloner
Kundeadgang for projektstatus
Leverandørfaktura
Materiale rapporter
Medarbejderkartotek
Resultatanalyse/ udgiftsopfølgning
Skemalægning
Support til KMA
Tidsregistrering
Tilbudsværktøj
Tjekliste til egenkontrol

Hvorfor vælger virksomheder jer?

Hvorfor vælge jeres system?

Microbizz skaber værdi på følgende måder:

  • Alle moduler deler data og fungerer sammen
  • Skalerbar og fleksibel platform, der vokser med jer
  • Brugervenlig mobilapp for nem registrering i felten
  • Reducerer administration og sparer tid
  • Understøtter høj kvalitet og dokumentation
  • Velegnet til field service, byggeri, service og forsyning

Hvorfor vælge jeres system?

Vælg WorkPoint 365 hvis:

  • I ønsker at basere flere funktioner på jeres allerede eksisterende Microsoft-strategi,
  • I ser potentiale i at automatisere arbejdsgange såsom auto-oprettelse af dokumenter, mapper og opgaver.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Microbizz er en stærk partner for jeres digitalisering:

  • Løsning skræddersyet til jeres specifikke behov
  • Lokal dansk support og rådgivning
  • Personlig onboarding og træning af jeres team
  • Løbende udvikling baseret på kundefeedback
  • Fokus på langvarige relationer og værdi

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Vælg Simplitize hvis I ønsker en leverandør som har:

  • leveret hundredevis af løsninger - store som små,
  • højeste WorkPoint-certificeringsgrad (Guld),
  • beskæftiget sig med Microsoft 365 og Power Platformen siden 2001.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

Microbizz positionerer sig som markedsleder inden for digital opgavestyring i Danmark ved at tilbyde skræddersyede løsninger til hver enkelt kunde. Den danskudviklede platform kombinerer dyb brancheforståelse med innovative muligheder, så kunder får præcis de moduler og funktioner, der passer til deres arbejdsgange. Microbizz arbejder tæt sammen med kunderne og yder lokal support for at sikre, at systemet tilpasses behov og skaber størst mulig værdi.

Hvordan positionerer du dig selv på markedet?

WorkPoint 365 er et unikt produkt i forhold til skalerbarhed og tilpasningsgrad. Der findes meget få systemer på verdensplan, der fungerer som helhedsplatform i en organisation, hvor man fx knytter selskaber, kontrakter og projekter sammen i ét system. ⛓️

Det er desuden en stor fordel at WorkPoint-produktet er indlejret i Microsoft 365 som I allerede bruger. Det tager nærmest ingen tid at lære at bruge systemet. ⏭️

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • Giver et komplet overblik over alle opgaver, projekter og ressourcer
  • Minimerer manuelt papirarbejde og administrative opgaver
  • Effektiv tidsregistrering og planlægning af medarbejdere og ruter
  • Høj kvalitet og sporbar dokumentation med digitale tjeklister
  • Forbedrer samarbejdet mellem kontor og felten med realtidssynkronisering
  • Let adgang til data via mobilapp, også offline
  • Integreret fakturering og løn, der reducerer fejl
  • Skalerer efter virksomhedens størrelse og behov

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Vi lader kundernes feedback tale for sig selv:

  • 🤳 Projektstyring hos Dansk Installations Teknik: ”Det er jo ikke nok, at det fungerer på en PC for os på kontoret. Det skal være nemt for alle at arbejde med. Simplitize introducerede os for et sagsstyringssystem baseret på WorkPoint, som gav montørerne muligheden for at arbejde i en Power App. Det passede rigtig godt til vores virksomhed og overbeviste os.”

  • 📁 Sagsstyring hos INOX Stålgrossist: ”Det er super godt, at vi kan gemme alt relevant på sagen – billeder, mails, dokumenter osv. Og når vi sidder i Outlook, er WorkPoint Express en hurtig vej til at arkivere mails direkte på sagen. Desuden har vi stor gavn af opgavestyring, som gør det nemt at skubbe sagen videre til den næste i rækken.”

  • 📩 HR hos Aarhus Teater: ”Vi valgte løsningen, fordi den er SharePoint online-baseret, og det er vi glade for. Det kommer os til gode, at den hele tiden opdateres og bliver mere og mere brugervenlig. Integrationen til Outlook med WorkPoint er også en kæmpe hjælp. Når en leder skal ansætte, indtaster vedkommende data som funktion, timetal osv., og så finder vi i HR den relevante kontrakt og fletter den med de informationer, lederen har lagt ind.”

Anmeldelser

Fordele

Det jeg sætter størst pris på ved Microbizz, er den markante forbedring af vores arbejdsgange og den høje grad af overblik, systemet giver os i den daglige drift. Brug af statusser og muligheden for at konfigurere individuelle startsider sikrer, at opgaver håndteres rettidigt og ikke går tabt, samtidig med at faktureringsprocessen bliver mere struktureret og gennemsigtig. Integrationerne til vores øvrige systemer – både økonomi og telefonløsning – fungerer stabilt og effektivt. Telefonintegrationen har gjort det væsentlig lettere for os at identificere kunden med det samme. Vi kan nu tilgå kundekortet direkte, hvilket både reducerer fejl og sparer tid. Derudover gør de mange automatiseringsmuligheder, at vi kan optimere en række rutineprocesser, hvilket frigiver ressourcer og sikrer en mere ensartet og effektiv drift. Microbizz har samlet set bidraget væsentligt til at professionalisere og strømline vores interne processer.
At det ikke er et lukket system, men at man kan brugerdefinere det.

Desværre, endnu ingen data.

Anmeldelser

Ulemper

Det jeg er mindst begejstret for, er de udfordringer der nogle gange opstår i forbindelse med releases. Fordi vores Microbizz-opsætning er meget tilpasset vores egne arbejdsgange, kan nye opdateringer af og til påvirke funktioner, som ellers normalt fungerer perfekt for os. Når det er sagt, så oplever vi også, at Microbizz er ekstremt hurtige til at rette fejlene igen. Selvom det kan være frustrerende i øjeblikket, føler vi os godt understøttet, og problemerne bliver som regel løst meget hurtigt.
At det næsten kan blive for teknisk, indviklet eller overskueligt, hvor man gør hvad.

Desværre, endnu ingen data.

Microbizz

Microbizz

Læs mere om Microbizz

WorkPoint 365

Simplitize

Læs mere om WorkPoint 365