Sammenlign Danmarks bedste Supply Chain Management-systemer

Hvordan tænker man på supply chain management systemer?

Supply chain management omfatter alle processer, der har med lager og håndtering at gøre – alt fra økonomi, data og indhold til alt relateret til selve produktet. SCM, som systemet også forkortes, handler om at få processer omkring indkøb og levering styret så effektivt som muligt. Her betyder det, at du vil optimere lagerstatus og spare både tid og omkostninger omkring logistik. Det sker selvfølgelig ikke af sig selv – men for at hjælpe dig har du brug for et system, der kan hjælpe dig. Den nemmeste måde er at få hjælp fra os hos BusinessWith. Hos os finder du omkring tyve forskellige systemer indenfor supply chain management. Sammenlign og find det bedste system allerede i dag.

Hvordan skal jeg vælge et supply chain management system?

Begrebet supply chain management er stort, da det dækker alle dele af din logistik i virksomheden eller organisationen. De webbaserede systemer er meget populære i dag, da de kan tilgås, uanset hvor du er. Ikke at skulle stole på egne servere, men at placere alt i skyen, er for mange en sikker måde at vide, at de kan få adgang til informationerne uanset enhed og uanset hvor du befinder dig. Hvilken type virksomhed er du? Planlægger du at skalere op? Eller er du allerede en af ​​giganterne i din branche? Vælg et jakkesæt efter kropsstørrelse - i BusinessWiths sammenligningsservice kan du nemt se, hvilke forsyningskædestyringssystemer der passer til små virksomheder eller hvilke der passer til store virksomheder. Nogle systemer er mere velegnede til visse brancher, mens der er systemer, der kan anvendes uanset forretning. Med vores filterfunktion kan du filtrere på de funktioner og egenskaber, der er vigtige for dig. Alt for at du kan finde det bedste system. Prøv at sammenligne – og glæd dig til endelig at få det rigtige system på plads.

Trender inom supply chain management

Test systemguiden

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Systemguiden

Liste over 18 forskellige Supply chain management-system

Den første og sidste ERP har du brug for. Den vigtigste ERP -platform i skyen for små til mellemstore, voksende og multinationale virksomheder. Kør din virksomhed på en enkelt platform, få kontrol over virksomheden og træffer de rigtige operationelle og strategiske beslutninger. Netsuite er et integreret system, der indeholder finans/ERP, CRM, indkøb, projektstyring, fakturering og lagerstyring. N...Læs mere om Netsuite

AGRs kraftfulde lageroptimering er en brugervenlig og omkostningseffektiv tilføjelse til ethvert ERP-system med behovsforecasting og kravplanlægning, afvigelsesrapportering, automatisk ordreplacering, ABC-analyse, container- og lastbiloptimering og meget mere. Platformen indeholder også funktioner der hjælper jer gennem indkøbsprocessen og vedligeholdelse af lagerbeholdningen. Læs mere om AGR

Anaplan tilbyder et supply chain management system, der bidrager til en sammenhængende supply chain med store muligheder for fremragende samarbejde og resultater. Forbind de vigtigste dele af forsyningskæden, de operationelle, kommercielle og finansielle områder af virksomheden og opnå en problemfri udveksling af information, der muliggør kraftfulde funktioner og hurtige resultater. De opdaterede ...Læs mere om Anaplan Supply Chain

Apport WMS er et brugervenligt lagerstyringssystem designet til at optimere effektiviteten og nøjagtigheden i lageroperationer. Systemet understøtter alle lagerets processer, fra varemodtagelse til forsendelse og alt derimellem. God lagerstyring kan næsten eliminere fejlpluk og lagersvind, hvilket gavner både dig og dine kunder. Med Apport WMS ved medarbejderne altid, hvad der er på lager, og hv...Læs mere om Apport WMS

Blue Ridges cloud-baserede platform giver et holistisk overblik over lagerstyring og lagerforsyning, der bidrager til øget præcision i prognoser og væsentlig forbedring af bundlinjen. Platformen består af fire integrerede produktmoduler, nemlig efterspørgsel, strategi, indkøb og kapacitet. Blandt Blue Ridges muligheder er intelligent behovsplanlægning, forretningsplanlægning, lageroptimering og sc...Læs mere om Blue Ridge

BlueYonder tilbyder en supply chain management løsning, der giver brugeren mulighed for at betjene omnichannel for at levere det rigtige produkt på det rigtige tidspunkt. Ved at koble ordrebehandling og lagerdrift sammen kan systemet bidrage til en problemfri proces, hvor disse arbejder sammen med transportplanlægning. Løsningen er cloud-baseret og integrerer alle processer, fra ordre til slutkund...Læs mere om BlueYonder

Ved hjælp af Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management opbygger du en robust og bæredygtig forsyningskæde, der automatisk reagerer på udfordringer ved hjælp af fleksibel planlægning og avanceret indsigt. Løsningen tilbyder funktionalitet til produktion og butiksstyring samt planlægnings- og prognoseværktøjer.Læs mere om Dynamics 365 Supply Chain Management

elogiq er et software-økosystem der tilbyder en revolutionerende tilgang til lagerautomatisering, der giver dig en uovertruffen konkurrencefordel. Få dyb indsigt i dit lager og forsyningskæde med analyser og prognoser, der hjælper jer med at træffe datadrevne beslutninger. Læs mere om eLogiq

Byg en bæredygtig, lydhør og stabil forsyningskæde ved hjælp af IBM Supply Chain Management System. Løsningen er kraftfuld med funktioner til blockchain og AI, der kan automatisere systemet og muliggøre samarbejde mellem forskellige enheder i virksomheden. Sammenfattende er der tale om en samlet løsning bygget på moduler, der tilsammen kan styre hele hændelsesforløbet fra planlægningsfasen til bes...Læs mere om IBM supply chain

En intuitiv SCM-løsning, der kan skaleres, mens du vokser, uanset hvor du er i verden. Med IFS kan du præcist forudsige og planlægge for at forbedre lagerstyring og øge omsætningen. Optimer din forsyningskæde, så du forkorter leveringstiderne og opfylder kundernes krav.Læs mere om IFS SCM

Infor leverer en omfattende SCM-løsning, der giver dig et realtidsoverblik over dine ordrer, forsendelser og lagertilgængelighed og gør dig opmærksom på potentielle forstyrrelser eller forbedringsmuligheder. Med Infor kan du samarbejde med dine leverandører om ordrer og prognoser. Systemet integreres nemt med dine ERP- og CRM-systemer og kan hjælpe dig med at planlægge produktion og forsendelse og...Læs mere om Infor Supply Chain Management

Lexi er et webbaseret supply chain management system, der har til formål at hjælpe virksomheder med at få mest muligt ud af deres supply chains. Det brugervenlige værktøj minimerer risiko, maksimerer værdi og sikrer forsyningskædestabilitet ved at administrere avancerede data og producere skræddersyede resultater, der nemt kan bruges til forbedringer. Med datadrevne beslutninger fra Lexi kan virks...Læs mere om Lexi

Logistiqo er et webbaseret lagersystem, der også er tilgængeligt som Androidapp. Softwaren indeholder funktioner til optimeret ruteplanlægning i lageret og giver mulighed for en god oversigt over produkterne i lageret.Læs mere om Logistiqo

Optimer flowet i supply chain ved hjælp af Optimitys cloud-baserede løsning til supply chain management. Planlæg for efterspørgsel, produktion, distribution, levering og lagerstyring på én og samme platform som samtidig hjælper brugeren med at forbedre disse processer. På den måde øger du kontrollen over hele forsyningskæden samtidig med, at du styrker konkurrenceevnen og øger væksten ved hjælp af...Læs mere om Optimity

Reager hurtigt på ændringer i efterspørgsel og på markedet ved hjælp af Oracles webbaserede supply chain management system. Forbind hele forsyningskæden for at visualisere hele processen og skabe en stabil løsning, der kan håndtere komplekse problemer. Denne løsning håndterer alt fra planlægning, produktion, lagerstyring og transport og analyserer hele forsyningskæden for at identificere eventuell...Læs mere om Oracle SCM

En supply chain management platform for detailhandlere og produktionsvirksomheder, der bidrager til en effektiv proces med øget vækst. Løsningen er modulbaseret, med forskellige moduler til handel, produktsalg og drift. Ved hjælp af brugervenlige og enkle funktioner kan du maksimere marginer, optimere lagerstyring og øge salget, mens du opererer med minimale omkostninger på trods af god kvalitet.Læs mere om Relex solutions

Byg en robust og agil forsyningskæde med software fra SAP. Sikre materialeforsyning gennem planlægning, lager- og kvalitetssynlighed, og udveksle indkøbsordrer, leveringsmeddelelser, ordrebekræftelser og fakturaer med handelspartnere. Løsningen automatiserer al lagerstyring og lagerbevægelsesprocesser og har indbyggede analytiske værktøjer til at forbedre lagereffektiviteten og reducere indtægtsta...Læs mere om SAP S/4HANA

Er du klar til at omdanne din forsyningskæde? Så er det måske Slim4, du lige netop står og mangler! Software styrker din forsyningskæde og hjælper dig med at minimere overskud, reducere omkostninger og forbedre kundeoplevelsen - gennem funktioner som forecasting, lageroptimering, efterspørgselsstyring og mange flere brugbare funktioner.Læs mere om Slim4

Lynguide

Trender inom supply chain management

Som du sikkert allerede er klar over, betød corona-pandemien, at mange logistikvirksomheder måtte se deres drift efter i sømmene. Alt fra øgede omkostninger til leverancer, der ikke kom til tiden, viste svagheder i hele forsyningskæden. Hvordan fremtiden vil se ud er svært at vide, men vi ser stadig, hvordan udfordringer præger verdens logistiske strømme – med alt fra krige til katastrofer og fortsatte leveringsproblemer. Vi ved dog, at bæredygtighed er et modeord i tiden, og at mange kæmper med at gøre leveringer mere sikre.

Er du nysgerrig efter, hvad nutidens supply chain management system kan gøre for dig? Hvorfor ikke begynde at sammenligne med BusinessWith? Vi giver dig udtalelser og anmeldelser fra andre kunder, og tøv heller ikke med at turde spørge den respektive leverandør, hvordan de ser på logistiske udfordringer – og muligheder i fremtiden. Vejen til det rigtige system går via BusinessWith.

Beskrivelse af produktets egenskaber

Analyseværktøjer

Analyser, hvad der sker i forsyningskæden, og find ud af, hvilke processer der kan udvikles, og hvilke der fungerer som forventet.

API

Forbind de andre platforme i organisationen til systemet ved hjælp af API'er, som kan gøre det muligt for forskellige systemer at supplere hinanden og skabe effektive løsninger.

Forvaltning af ordrer

Administrer ordrerne i systemet for at se, hvilke ordrer der er aktive, og hvad der skal leveres til kunden.

Lagerstyring

Administrer og optimer lagerniveauer for at sænke omkostningerne i forbindelse med lagerdrift og muliggøre en mere effektiv lagerstyring.

Planlægningsværktøj

Planlæg ruter og/eller lagerpladser for at optimere transport, sænke omkostninger og CO2-udledning i forbindelse med transport.

Produktberegninger

Beregn omkostningerne i forbindelse med et produkt for at se, hvor rentabelt det er. Dette gør det lettere at træffe fremtidige beslutninger om de produkter, der findes i sortimentet.

Prognoser

Hjælper brugeren med at oprette prognoser baseret på tidligere salg. Dette kan spare tid for medarbejderne og optimere varestrømmen, da det kan mindske risikoen for at løbe tør for lager eller overkøb.

Sporing af produkter

Systemet rapporterer produktets status på lageret eller under transport og giver mulighed for at identificere hændelser, der påvirker produktets tilstand. Eksempler inkluderer advarsler om udsolgte produkter og forventet genopfyldningstid samt opdateringer om produktets placering i forsyningskæden under transport.

Styring af leverandører

Centralisér administrationen af alle leverandører ét sted og samle alle vigtige leverandøraftaler for at sikre, at organisationen er godt organiseret og har kontrol over forsyningskæden.