Beskrivelse af ADMIND OFFICE
Hos Admind Office finder du et indbygget Finans modul, der hjælper jer med at forbedre jeres daglige operationer og øge produktiviteten. Med en intuitiv og brugervenlig grænseflade kan du nemt administrere og dele dokumenter, planlægge møder og opgaver, og kommunikere med dine kolleger på tværs af hele organisationen - uanset hvor du befinder dig. systemet kan bl.a. håndtere momsafregning, afstemnings af bankkontier og fast fraktureing.
Hvem er ADMIND OFFICE egnet til?
Admind Office er en sikker, pålidelig og omkostningseffektiv løsning, der er designet til at imødekomme behovene hos både små og store virksomheder. Systemet indeholder også moduler som salg, indkøb og varelager - hvilket gør systemet godt egnet til virksomheder inden for salg forskellige brancher, herunder marketing, konsulentarbejde, design, arkitektur og andre kreative erhverv.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
ADMIND OFFICE vises i følgende kategorier
ADMIND OFFICE produktfunktioner
Økonomisystem
Analyseværktøjer
Automatisk bogføring
Automatiske betalinger
Bogføring
Budgettering
Elektronisk fakturaforvaltning
Fakturering
Kan integreres
Rapporter
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.