HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Ajour-logo

Ajour

Ajour

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 12000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Ajour

Som virksomhed finder i her et kassesystem der kan hjælpe jer med at effektivisere jeres daglige arbejdsgang og interaktioner med kunderne. Med Ajours kassesystem får du en alt-i-en platform, der gør det nemt at administrere din virksomhed fra et centralt sted. Gennem deres system kan I blandt andet håndtere bordservice, bookinger, gavekort, lagerstyring og meget mere. Platformen er nem og brugervenlig, og kan tilpasses jeres behov. Kassesystemet er ikke blot en kasseløsning, platformen hjælper jer med at skabe en bedre kundeoplevelse og et bedre internt overblik over jeres virksomhed.

Hvem er Ajour egnet til?

Dette kassesystem er specielt designet til restaurations - og detailbranchen. Ajour leverer løsninger der er tilpasset den enkelte virksomhed og deres branche, hvilket gør deres system nemt at tilrettelægge efter jeres behov. Systemet er godt egnet til små og mellemstore virksomheder, samt større kæder. Blandt deres kunder finder man større skandinaviske kæder restauranter og cafeer.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DANOEN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DKNO

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Ajour produktfunktioner

Kassesystem

(mPos) Cloud-baseret

Ingår

Bordbestilling via mobil

Ingår

Dashboard med KPI'er

Ingår

Del regningen via mobilen

Ingår

Digitale kvitteringer

Ingår

Faktura online

Ingår

Godkendt af Skattestyrelsen

Ingår

Håndtering af gavekort

Ingår

Indsamle kundeoplysninger

Ingår

Kan integreres med ERP

Ingår

Offline-tilstand

Ingår

Opbevaring af produktoplysninger

Ingår

Opgørelse/varemodtagelse

Ingår

Organisationsplan

Ingår

Salgsrapporter i realtid

Ingår

Send kampagner/tilbud

Ingår

SIE-Export

Ingår

Sikkerhed og kryptering

Ingår

Stationære systemer

Ingår

Tilbyder selvbetjening / kiosksystem

Ingår

Tilknyttet til Klarna-betaling

Ingår

Butiksdatasystem

Digitale kvitteringer

Ingår

Kundeprofiler

Ingår

Medarbejderprofiler

Ingår

Mobile betalingsmetoder

Ingår

Opbevaring og overvintring

Ingår

Salgsrapporter

Ingår

Kassesystem restaurant

Betal ved bordet

Ingår

Bordbestilling via mobil

Ingår

Mobile betalingsmetoder

Ingår

Online betalinger

Ingår

Organisationsplan

Ingår

Salgsrapporter

Ingår

Kassesystem butik

Digitale kvitteringer

Ingår

Kampagner og rabatter

Ingår

Kundeprofiler

Ingår

Mobile betalingsmetoder

Ingår

Personale brugere

Ingår

Registrering og betaling af ordrer

Ingår

Salgsrapporter

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Kassesystem