Beskrivelse af BlueYonder
BlueYonder tilbyder en supply chain management løsning, der giver brugeren mulighed for at betjene omnichannel for at levere det rigtige produkt på det rigtige tidspunkt. Ved at koble ordrebehandling og lagerdrift sammen kan systemet bidrage til en problemfri proces, hvor disse arbejder sammen med transportplanlægning. Løsningen er cloud-baseret og integrerer alle processer, fra ordre til slutkunde, hvor forbundne kundeoplevelser kan tilbydes i butikken for at forbedre kundeoplevelsen.
Hvem er BlueYonder egnet til?
Platformen kan bruges i mange forskellige typer industrier, og er til gavn for dem, hvor der opstår kundeinteraktioner. En løsning til virksomheder af varierende størrelse med behov for at visualisere og strømline forsyningskæden.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
DK
NO
Global
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
L æs her, hvordan du opdaterer information
BlueYonder vises i følgende kategorier
BlueYonder produktfunktioner
Supply chain management-system
Analyseværktøjer
API
Forvaltning af ordrer
Lagerstyring
Planlægningsværktøj
Produktberegninger
Prognoser
Sporing af produkter
Styring af leverandører
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.