HjemSystemguidenOm osFor leverandører
Customers 1st-logo

Customers 1st

Customers 1st

i
Jeres karakteren dækker over de fleste faktorer som for eksempel anmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

Gør som 9000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Beskrivelse af Customers 1st

Hos Custommer 1st får du en alt-i-en platform hvor du kan drive alt i din butik gennem platformen. Det indbyggede kassesystem er brugervenligt og let at bruge for både medarbejdere og kunder. I kan blandt andet håndtere salg, lagerstyring og kundeinformation gennem platformen og på den måde optimere jeres arbejde. Der er også sat fokus på kunderelationer med en række funktioner, der gør det muligt at skabe en mere personlig og engagerende kundeoplevelse, såsom digitale kvitteringer, håndtering af gavekort og kampagner/tilbud.

Hvem er Customers 1st egnet til?

Dette kassesystem henvender sig til virksomheder som har brug for et system der kan håndtere betalinger og andre administrative opgaver. Løsningen henvender sig til en bred vifte af virksomheder herunder restauranter, caféer, barer, butikker og andre servicevirksomheder. Customer 1st henvender sig både til mindre virksomheder og større virksomheder med flere lokationer og komplekse forretningsbehov. Deres løsninger er fleksible og skalerbare og kan tilpasses virksomhedens specifikke behov.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?
DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?
JANEJ

Arbejder du for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Kender du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Customers 1st vises i følgende kategorier

Customers 1st produktfunktioner

Kassesystem

(mPos) Cloud-baseret

Ingår

Bordbestilling via mobil

Ingår

Dashboard med KPI'er

Ingår

Del regningen via mobilen

Ingår

Digitale kvitteringer

Ingår

Faktura online

Ingår

Godkendt af Skattestyrelsen

Ingår

Håndtering af gavekort

Ingår

Indsamle kundeoplysninger

Ingår

Kan integreres med ERP

Ingår

Offline-tilstand

Ingår

Opbevaring af produktoplysninger

Ingår

Opgørelse/varemodtagelse

Ingår

Organisationsplan

Ingår

Salgsrapporter i realtid

Ingår

Send kampagner/tilbud

Ingår

SIE-Export

Ingår

Sikkerhed og kryptering

Ingår

Stationære systemer

Ingår

Tilbyder selvbetjening / kiosksystem

Ingår

Tilknyttet til Klarna-betaling

Ingår

Butiksdatasystem

Digitale kvitteringer

Ingår

Kampagner og rabatter

Ingår

Kundeprofiler

Ingår

Medarbejderprofiler

Ingår

Mobile betalingsmetoder

Ingår

Omnichannels

Ingår

Opbevaring og overvintring

Ingår

Registrering af ordrer og betaling af ordrer

Ingår

Salgsrapporter

Ingår

Mest almindelige sammenligninger i Kassesystem