

DealJourneyCRM
DealJourneyCRM
DealJourneyCRM vises i følgende kategorier
Beskrivelse af DealJourneyCRM
DealJourney er et CRM med skarpt fokus på kunderejsen og alt hvad det indebærer. Fra første kontakt med Lead til Pipeline overblik over din salgstragt til onboarding og opfølgninger på dine kunders kontrakter, nuværende abonnement og fremtidige potentiale og livstidsværdien af kunder, der oplever opmærksomhed, service og muligheder gennem hele deres kunderejse.
- SaaS
- Pipeline
- Lead
- Service
- KPI'er
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
NO
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
SE
DK
NO
Hvorfor skal man vælge DealJourneyCRM?
Hvorfor vælge DealJourneyCRM?
DealJourney er et intuitivt CRM system fra branchefolk med mere end 30 års erfaring med at bygge, sælge og supervisere CRM, der forstår værdien af et nemt, fleksibelt og kraftigt CRM-salgsværktøj i hverdagen. Det første CRM-system, der fokuserer på at understøtte SMB-virksomheder, som har abonnementssalg, som en del af deres produkter.
- Kunderejse
- Nemt, fleksibelt og intuitivt
- SMB
- Abonnement
Hvorfor vælge jer som leverandør?
DealJourney er bygget af branchefolk med samlet mere end 30 års erfaring fra CRM-verdenen. DealJourney er bygget på baggrund af de behov vi gennem årene er stødt på blandt kunder, leads og ikke mindst for os selv.
Vi forstår behovet for intuitive systemer, der er nemme at gå til, men som er så kraftige, at de skaber værdi dag 1 og samtidig fleksible nok til at vokse med kunden i takt med behov ændres eller vokser.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
Fokuseret på de nordiske markeder, med lokale integrationer til de mest populære ERP-systemer og andre relevante værktøje og en gennemsigtig prissætning, muliggør DealJourney at SMB’er kan skalere forretningen, øge kundeloyaliteten og maksimere kundernes livstidsværdi — uden behov for store IT-teams, 100-vis af konsulenttimer og komplekse opsætninger.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
Mange små og mellemstore virksomheder med abonnementsforretninger kæmper med de samme udfordringer: for mange systemer, for lidt overblik og for meget manuel håndtering.
Når man vokser, bliver det hurtigt uoverskueligt at styre kunder, opfølgninger, og fornyelser på tværs af regneark, e-mails, økonomisystemer osv.
Vi gør det nemt at:
- Samle kundedata ét sted
Få det fulde overblik over hver enkelt abonnent – fra første kontakt til fornyelse – uden at skulle skifte mellem systemer.
- Forstå og reducere churn
Få indsigt i kundernes adfærd og årsager til opsigelser, så du kan handle proaktivt og fastholde flere abonnenter.
- Træffe datadrevne beslutninger
Indbyggede dashboards giver et klart billede af vækst, omsætning og kundeengagement – uden behov for andre tunge rapporteringsværktøjer.
- Integrere med dine eksisterende systemer
Platformen integrerer problemfrit med de mest populære nordiske regnskabs- og betalingsværktøjer, så du kan arbejde effektivt og strømlinet med garanti for korrekt datagrundlag i DealJourney.
Vi fjerner kompleksiteten i at drive en abonnementsforretning, så du kan bruge mindre tid på administration – og mere tid på at skabe værdi for dine kunder.
Hvad mener andre om systemet?
Anmeldelser og bedømmelser af DealJourneyCRM
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Partnere•
Mikrovirksomhed (1-10)•
Godkendt person•
Norge•
December 2025
Hvad synes du bedst om?
Et intuitivt CRM med et meget godt forhold mellem pris og kvalitet. Teamet, især Erik, er ekstremt hjælpsomt og lærerigt, hvilket gør både onboarding og daglig brug effektiv og behagelig. Service i topklasse.
Hvad synes du mindst om?
Vi har ingen klager over løsningen, som er perfekt til vores brug.
Hvilke problemstillinger i jeres drift eller processer har DealJourneyCRM hjulpet med at løse?
Systemet løser manglen på overblik og struktur i vores salgsarbejde. Intuitiv opsætning, godt flow og et team, der rent faktisk følger op.
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Marketingkonsulent•
Mikrovirksomhed (1-10)•
Godkendt person•
Norge•
December 2025
Hvad synes du bedst om?
DealJourney CRM lever op til alle sine løfter. Systemet er meget overskueligt og brugervenligt og har flere fantastiske funktioner som: kundelivscyklusstyring, gode KPI- og leads-oversigter og ikke mindst en indbygget funktion til at spore abonnementer. Systemet har gode integrationer, bl.a. med Fiken, som jeg virkelig nyder godt af! Og ikke mindst er der flere integrationer på vej. Sidst, men ikke mindst, er CRM-systemet meget moderne, i modsætning til flere andre systemer, jeg har brugt. Teamet bag er et godt sammensat team, som virkelig sætter kundeservice meget højt. Man kan faktisk få fat i nogen, når man ringer, og de er altid meget hjælpsomme, hvis der er noget som helst! Det gjorde også onboarding-processen meget bedre og nemmere end tidligere systemer. Jeg sætter også pris på muligheden for at opsige systemet når som helst, hvis jeg ikke har brug for det (men jeg tvivler på, at det kommer til at ske). Alt i alt kan jeg varmt anbefale DealJourney CRM, jeg er super tilfreds med det!
Hvad synes du mindst om?
Ikke noget som helst!
Hvilke problemstillinger i jeres drift eller processer har DealJourneyCRM hjulpet med at løse?
DealJourney CRM løser alle de almindelige forretningskritiske problemer, som et CRM-system bør løse: - Godt overblik over kunde- og aktivitetsdata - Styring af pipeline - Nemmere kundeservice - Gode rapporter i realtid - Godt overblik over KPI'er - Organisering af aktiviteter og kalender - Mulighed for flere valutaer - og meget mere Men ikke mindst skiller DealJourney CRM sig ud med: - Ekstra godt overblik over abonnementer for abonnementsbaserede virksomheder - Værdifulde integrationer
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Tomorrow's crm today!
Owner•
Mikrovirksomhed (1-10)•
Godkendt person•
Danmark•
November 2025
Hvad synes du bedst om?
For any business in the Nordic region relying on recurring revenue—whether it’s software, services, or a membership model—this system is built to address your core pain points directly. No more " hassle " with excelsheets, specialterms etc. Transparent & saves a lot of time - this is the new way of improving data/factoring.
Hvad synes du mindst om?
I would like more AI functions & a FAQ, but it is more up to me to educate myself in this brilliant system.
Hvilke problemstillinger i jeres drift eller processer har DealJourneyCRM hjulpet med at løse?
As mention - the ARR hassle when it comes to different prices, periods, services & non-sub / sub products. Save time = increase your sale!
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
DealJourneyCRM vises i følgende kategorier
DealJourneyCRM produktfunktioner
CRM
API integration
CTI-integration (Click-to-Call/Telefoni)
Detailhandlere
Digital Signatur og Aftalehåndtering
Digitaliserede Salgsprocesser
Dokumentgenerering og Arkivering
Dynamiske Arbejdslister
E-mailmarkedsføringsmodul
Indbygget Påmindelsesfunktionalitet
Kalender- og Aktivitetsintegration
Kontakt- og Prospekthåndtering
Kundeemnesporing (Lead Tracking)
Lead Score
Pipe management
Rapportering og Salgsprognoser (Realtid)
Salgsoversigt og KPI-Dashboard
Uddannelse
Udsendelse af nyhedsbreve
Webbaseret Lead Capture
Passer dette
system til mig?
Gør som 20000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om DealJourneyCRM

Din Journey starter her!
DealJourney er grundlagt af Andreas Lundmark og Thomas Pierog med målet om at revolutionere CRM-markedet i Norden. I modsætning til traditionelle CRM-systemer er DealJourney bygget specifikt til virksomheder med abonnementsbaserede indtægter – uanset om det er kerneforretningen eller en del af den samlede omsætning. Track MRR og ARR, få overblik over churn, og optimer kunders livstidsværdi med værktøjer specifikt designet til dine unikke udfordringer.
"Vi ønsker at ændre den måde, mindre SaaS-virksomheder og organisationer håndterer deres kunder på. Vi tror på, at virksomheder kan opnå langt mere – undgå churn, forbedre kundeforhold, udnytte potentialet for opsalg og krydssalg, reagere hurtigt på pludselige ændringer i KPI’er og meget mere – når data bliver behandlet og vist med gennemsigtighed ét samlet sted."