Beskrivelse af EVENTEasy
Uanset om du planlægger konferencer, fester eller enhver form for arrangement, er EVENTEasy det ultimative system til at håndtere hvert enkelt aspekt. Platformen er designet til at håndtere de fleste events, gennem funktoner som tilmelding via forskellige enheder, deltageroversigter, e-mail og SMS-kommunikation samt en stilfuld eventwebside. Med EVENTEasy har hver event også sin egen elektroniske journal, hvor alle data og informationer registreres. De dynamiske lister giver dig et hurtigt overblik over dine data, og sikre god intern arbejdstruktur.
Hvem er EVENTEasy egnet til?
Med EVENTEasy får du en alt-i-en løsning til begivenhedsadministration, der opfylder dine krav og gør planlægningen, kommunikationen og håndteringen af dine begivenheder enkel og problemfri. Platformen er nem at tilrættelægge og passer derfor ind hos behovende hos de fleste virksomheder.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
EVENTEasy vises i følgende kategorier
EVENTEasy produktfunktioner
Eventsystem
Administration af kundeemner og kunder
Billetstyring
Event hjemmeside
Inviterer og registrerer
Statistik og analyseværktøj
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.