HiBob logo

HiBob

HiBob

Alternativ

Beskrivelse af HiBob

HiBobs moderne HR-platform Bob udgør en fleksibel og samlet løsning, der varetager alle aspekter af medarbejderrejsen – fra onboarding til offboarding og alt derimellem. Takket være sit intuitive og brugervenlige design er Bob blevet førstevalget for tusindvis af moderne mellemstore og multinationale virksomheder.

Ved at digitalisere og automatisere HR Core-funktionerne skaber Bob øget fokus på mennesker, fremmer virksomhedskulturen og udvikler et stærkt medarbejderengagement. Bobs fuldt integrerede funktioner til onboarding, løn, jobpræstation, registrering af timer og fravær og meget mere gør det enklere end nogensinde at få det samlede HR-overblik.

Bob er:

  • Udviklet med fokus på medarbejdere og ledere, ikke kun HR
  • Fleksibelt og kan vokse sammen med virksomheden
  • 100 % GDPR-kompatibelt med SOC- og ISO-certificeringer
  • Anbefalet af G2 som en HR Data Analytics-løsning

Er Bob den rigtige HR-platform for jeres virksomhed?

Fleksibilitet er Bobs superkraft, hvilket især er en fordel for virksomheder, der vokser eller har planer om at ekspandere – nationalt eller globalt. Altså moderne og mellemstore virksomheder, der er klar til at tage det næste skridt i udviklingen og vil sikre, at virksomhedskulturen og medarbejderengagementet følger med og fortsat blomstrer i næste fase. Var der nogen, der sagde hybridarbejde? Bob kan let tilpasses forskellige arbejdsformer, så I kan skabe øget engagement og produktivitet i en sund virksomhedskultur, uanset om der arbejdes på stedet, hjemmefra eller begge dele. Bob er med andre ord klar til at tage alle de udfordringer op, som jeres virksomhed kan støde på under sin vækstrejse. Og Bob er klar til at støtte jeres HR-arbejde med en unik kombination af moderne teknologi og et fokus med mennesket i centrum.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

11-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan I uddanne kunden?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

EN

SV

FI

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

Global

SE

DK

FI

NO

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Hvorfor skal man vælge HiBob?

Hvorfor vælge jeres system?

Bob gør det nemt at håndtere global HR

  • Forenkle det komplicerede: Bob hjælper dig med at administrere medarbejdere globalt og håndtere ændringer.
  • Forbliv agil og fleksibel: Bob kan nemt tilpasse sig din organisations skiftende behov.
  • Spar tid på centrale HR-processer: Bob strømliner HR-kerneprocesserne og leverer præcise resultater på kortere tid.
  • Udnyt kraftfulde dataindsigter: Få vigtige oplysninger og opdag skjulte indsigter.
  • Fremme globalt fællesskab og tilhørsforhold: Få medarbejderne til at føle sig godt tilpas og blive i virksomheden.
  • Fremme mangfoldighed og inklusion: Med DEI&B indlejret i sin kerne hjælper Bob med at skabe personlige oplevelser for dine medarbejdere.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

Bob er en cloudbaseret, fleksibel software, der nemt kan ændres i takt med arbejdslivet ændres.

  • Vores kunder nyder godt af vores HR-community Heartcore med HR-professionelle og kunder, der stiller spørgsmål, får hjælp og deler ideer.
  • Vi tilbyder global support til Bob i 4 forskellige tidszoner; London, Israel, Australien (Melbourne og Sydney) og USA (EST og CT),
  • Supportpakker til professional services, implementering, rådgivning og meget mere.

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

  • HiBob skaber en verden, hvor HR-teknologi hjælper virksomheder med at håndtere forandringer og opbygge en people first-strategi.
  • HiBob er bygget op fra bunden til mellemstore virksomheder, der har brug for at styre HR-processer og medarbejdere globalt.
  • Med sin intuitive og engagerende brugergrænseflade og integrationer med HR-teknologi og virksomhedsteknologi kan Bob hjælpe HR-teams i Danmark med at skabe engagerende, fleksible og funktionelle HR-processer, der hjælper deres forretning med at vokse.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

  • Forenkle det komplicerede: Bob er en HCM-platform, der er bygget til at strømline HR-processer og spare tid for HR-administratorer, lette feedback og undersøgelser og gøre det nemmere at oprette rapporter til ledelsen.
  • Forbliv agil og fleksibel:Med Bobs unikke konfigurationsmuligheder kan HR skabe processer, der passer til deres egen organisation. Det gør det lettere at overholde lokale regler og markedsforhold, samtidig med at man tilbyder en enestående medarbejderoplevelse.

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af HiBob

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Tilfreds med HiBob

CHRO

Stor virksomhed (500+)

Godkendt person

Sverige

November 2024

Hvad synes du bedst om?

Brugervenlighed og skarpe funktioner

Hvad synes du mindst om?

Jeg synes, at rapportfunktionen kunne have været lidt enklere.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at HiBob løser?

-

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Pophouse x Hibob

HR-generalist

Mellemstor virksomhed (101-500)

Godkendt person

Sverige

November 2024

Hvad synes du bedst om?

Hibob er en brugervenlig HR-platform, som gør det nemt at navigere og komme hurtigt i gang. Platformen er fleksibel, så du kan tilpasse og skræddersy HR-processer, så de passer til din organisations specifikke behov. En anden stor fordel er Hibobs stærke community og supportteam, som tilbyder en hurtig og hjælpsom service. Desuden er implementeringen af Hibob glat og ligetil, så nye brugere kan komme i gang med at bruge systemet uden unødvendige forhindringer.

Hvad synes du mindst om?

Mobilversionen har nogle mangler, hvilket er en udfordring for medarbejdere, der primært bruger mobiltelefoner og ikke computere. Desuden er der ikke mulighed for at vælge andre grupper end sites i shoutouts, f.eks. for at målrette kommunikationen til en bestemt gruppe som f.eks. ledere. Et andet ønske er at kunne oprette events, hvor medarbejderne kan tilmelde sig direkte i systemet, hvilket ville lette både planlægning og administration af aktiviteter.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at HiBob løser?

Tilbyder en enkel og struktureret proces til målsætning og præstationsevaluering, som gør det nemt at sætte klare mål og følge op på præstationerne. Derudover har Hibob en brugervenlig undersøgelsesfunktion, der gør det muligt nemt at måle og spore tendenser i organisationen, hvilket giver værdifuld indsigt i medarbejdernes engagement og tilfredshed. Platformen gør det også nemt at følge op på forskellige begivenheder og aktiviteter, hvilket reducerer behovet for manuelt arbejde og skaber et mere effektivt overblik over HR-processerne.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Anmeldelse HiBob - kunde i 5 år

Chief People & Culture Officer

Mellemstor virksomhed (101-500)

Godkendt person

Sverige

Januar 2024

Hvad synes du bedst om?

HiBob er et fleksibelt og brugervenligt system for mig som HR/Admin. Det giver mig mulighed for at sætte processer op, der passer til os som virksomhed, og med HiBobs løbende udvikling har systemet også fulgt os godt i vores virksomheds vækst. Vi bruger især Performance-modulet på en effektiv og god måde for organisationen, og Analytics giver mig som HR-chef en enkel og overskuelig måde at følge op på forskellige KPI'er, som er vigtige for vores succes.

Hvad synes du mindst om?

Jeg synes, at systemet burde have en bedre UX for ledere, en side, hvor de kan se et samlet dashboard over deres medarbejdere, din personaleomsætning, deres to-dos, medarbejdervurderinger, der skal udføres osv. osv. UX for ledere er generelt ret dårlig endnu, og det er lidt svært at navigere for ledere.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at HiBob løser?

GDPR; Onboarding/offboarding-processer, præstationsvurderinger/målsætning - systematisk implementering, dokumentation og opfølgning af dette. Forretningskritiske KPI'er.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

HiBob produktfunktioner

HR-system

Administrer brugerrettigheder

Ansættelse

Automatiser arbejdsgangen

Bonus & provision

Certificering

Core HR

Digitaliser personalearkiver

Elektronisk underskrift

Enkeltlogon

Fraværsregistrering

HR 360 grader

HR-analytik

Håndtering af personalegoder

Karriereplanlægning

Kompensationsstyring

Kompetenceudvikling

Konsulent-bistand

Læringsstyring

Lønrevision

Lønsystem inkluderet

Medarbejdersamtaler

Præstationsstyring

Rapporter & KPI’er

Rekruttering

Sagsbehandling

Selvbetjening

Spørgeskemaundersøgelser

Tidsregistrering

Uddannelsespakke

HCM-system

Administrer brugerrettigheder

Ansættelse

Automatiser arbejdsgangen

Bonus & provision

Certificering

Core HR

Digitaliser personalearkiver

Elektronisk underskrift

Enkeltlogon

Fraværsregistrering

HR 360 grader

HR-analytik

Håndtering af personalegoder

Karriereplanlægning

Kompensationsstyring

Kompetenceudvikling

Konsulent-bistand

Læringsstyring

Lønrevision

Lønsystem inkluderet

Medarbejdersamtaler

Præstationsstyring

Rapporter & KPI’er

Rekruttering

Sagsbehandling

Selvbetjening

Spørgeskemaundersøgelser

Tidsrapportering

Uddannelsespakke

Onboardingværktøj

Browser med enkeltlogon

E-signatur/ MitID

Meddelelser (påmindelser)

Preboarding

Selvbetjeningsportal

Støtte under introduktion (interaktive vejledninger)

Tjeklister

Undersøgelse på flere sprog

Video til uddannelse

HR analytics

Analyseværktøjer

Anbefalinger

Dashboard - Lønoversigt

Indsamling af oplysninger og data

KPI'er

Nem deling af resultater

Omkostningsoverslag

Rapporter

Personalesystem

Ansættelse

e-signering

Feedback

HR Analyser

Håndtering af løn

Medarbejdersamtaler/-møder

Registrering af fravær

Registrering af udgifter

Rekruttering

Passer dette
system til mig?

Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Om HiBob

Om HiBob

HiBobs mission er at transformere den måde, organisationer arbejder på den moderne arbejdsplads med Bob HR-software.

Bob baner vejen for fremtidens arbejdsplads med sin stærke, smidige teknologi, der samler alle komplekse HR-processer i ét revolutionerende og brugervenligt værktøj, som omfatter alle medarbejdere i virksomheden.

HiBob blev grundlagt i 2015 og bruges af over 3.000 moderne, mellemstore virksomheder med over 600.000 medarbejdere på platformen.

Mest almindelige sammenligninger i HR-system

Hailey HRHiBob
HumaHiBob
SympaHiBob
CatalystOneHiBob