HiBob
HiBob
Beskrivelse af HiBob
HiBobs moderne HR-platform Bob udgør en fleksibel og samlet løsning, der varetager alle aspekter af medarbejderrejsen – fra onboarding til offboarding og alt derimellem. Takket være sit intuitive og brugervenlige design er Bob blevet førstevalget for tusindvis af moderne mellemstore og multinationale virksomheder.
Ved at digitalisere og automatisere HR Core-funktionerne skaber Bob øget fokus på mennesker, fremmer virksomhedskulturen og udvikler et stærkt medarbejderengagement. Bobs fuldt integrerede funktioner til onboarding, løn, jobpræstation, registrering af timer og fravær og meget mere gør det enklere end nogensinde at få det samlede HR-overblik.
Bob er:
- Udviklet med fokus på medarbejdere og ledere, ikke kun HR
- Fleksibelt og kan vokse sammen med virksomheden
- 100 % GDPR-kompatibelt med SOC- og ISO-certificeringer
- Anbefalet af G2 som en HR Data Analytics-løsning
Er Bob den rigtige HR-platform for jeres virksomhed?
Fleksibilitet er Bobs superkraft, hvilket især er en fordel for virksomheder, der vokser eller har planer om at ekspandere – nationalt eller globalt. Altså moderne og mellemstore virksomheder, der er klar til at tage det næste skridt i udviklingen og vil sikre, at virksomhedskulturen og medarbejderengagementet følger med og fortsat blomstrer i næste fase. Var der nogen, der sagde hybridarbejde? Bob kan let tilpasses forskellige arbejdsformer, så I kan skabe øget engagement og produktivitet i en sund virksomhedskultur, uanset om der arbejdes på stedet, hjemmefra eller begge dele. Bob er med andre ord klar til at tage alle de udfordringer op, som jeres virksomhed kan støde på under sin vækstrejse. Og Bob er klar til at støtte jeres HR-arbejde med en unik kombination af moderne teknologi og et fokus med mennesket i centrum.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
101-500+
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
SE
DK
FI
NO
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Hvorfor skal man vælge HiBob?
Hvorfor vælge jeres system?
Bob gør det nemt at håndtere global HR
- Forenkle det komplicerede: Bob hjælper dig med at administrere medarbejdere globalt og håndtere ændringer.
- Forbliv agil og fleksibel: Bob kan nemt tilpasse sig din organisations skiftende behov.
- Spar tid på centrale HR-processer: Bob strømliner HR-kerneprocesserne og leverer præcise resultater på kortere tid.
- Udnyt kraftfulde dataindsigter: Få vigtige oplysninger og opdag skjulte indsigter.
- Fremme globalt fællesskab og tilhørsforhold: Få medarbejderne til at føle sig godt tilpas og blive i virksomheden.
- Fremme mangfoldighed og inklusion: Med DEI&B indlejret i sin kerne hjælper Bob med at skabe personlige oplevelser for dine medarbejdere.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Bob er en cloudbaseret, fleksibel software, der nemt kan ændres i takt med arbejdslivet ændres.
- Vores kunder nyder godt af vores HR-community Heartcore med HR-professionelle og kunder, der stiller spørgsmål, får hjælp og deler ideer.
- Vi tilbyder global support til Bob i 4 forskellige tidszoner; London, Israel, Australien (Melbourne og Sydney) og USA (EST og CT),
- Supportpakker til professional services, implementering, rådgivning og meget mere.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
- HiBob skaber en verden, hvor HR-teknologi hjælper virksomheder med at håndtere forandringer og opbygge en people first-strategi.
- HiBob er bygget op fra bunden til mellemstore virksomheder, der har brug for at styre HR-processer og medarbejdere globalt.
- Med sin intuitive og engagerende brugergrænseflade og integrationer med HR-teknologi og virksomhedsteknologi kan Bob hjælpe HR-teams i Danmark med at skabe engagerende, fleksible og funktionelle HR-processer, der hjælper deres forretning med at vokse.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Forenkle det komplicerede: Bob er en HCM-platform, der er bygget til at strømline HR-processer og spare tid for HR-administratorer, lette feedback og undersøgelser og gøre det nemmere at oprette rapporter til ledelsen.
- Forbliv agil og fleksibel:Med Bobs unikke konfigurationsmuligheder kan HR skabe processer, der passer til deres egen organisation. Det gør det lettere at overholde lokale regler og markedsforhold, samtidig med at man tilbyder en enestående medarbejderoplevelse.
Hvad mener andre om systemet?
Anmeldelser og bedømmelser af HiBob
Nöjd med HiBob
CHRO•
Stort företag (500+)•
Godkendt person•
Sverige•
November 2024
Vad gillar du minst?
Tycker att rapportfunktionwn kunde varit lite enklare.
Vad gillar du mest?
Användarvänligheten och de vassa funktionerna
Din företagsstorlek (antal anställda)
Stort företag (500+)
Din roll
CHRO
Hur nöjd är du överlag?
Värde för pengarna
Integration
Kundanpassning och flexibilitet
Utbud av funktioner
Support och service
Samarbetet med leverantören
Användarvänlighet
Pophouse x Hibob
HR Generalist•
Medelstort företag (101-500)•
Godkendt person•
Sverige•
November 2024
Din roll
HR Generalist
Din företagsstorlek (antal anställda)
Medelstort företag (101-500)
Vad gillar du mest?
Hibob är en användarvänlig HR-plattform som gör det enkelt att navigera i och snabbt komma igång med. Plattformen är flexibel, vilket gör att man kan anpassa och skräddarsy HR-processer så att de passar organisationens specifika behov. En annan stor fördel är Hibobs starka community och supportteam, som erbjuder snabb och hjälpsam service. Implementeringen av Hibob är dessutom smidig och okomplicerad, vilket gör att nya användare kan börja använda systemet utan onödiga hinder.
Vad gillar du minst?
Mobilversionen har vissa brister, vilket är en utmaning för de medarbetare som främst använder mobilen och inte datorn. Dessutom saknas möjligheten att välja andra grupper än sites i shoutouts, exempelvis för att rikta kommunikation till en specifik grupp som managers. Ett annat önskemål är att kunna skapa evenemang där medarbetare kan anmäla sig direkt i systemet, vilket skulle underlätta både planering och administration av aktiviteter.
Vilka affärskritiska problem upplever du att HiBob löser?
Erbjuder en enkel och strukturerad process för goal-setting och performance reviews, vilket gör det smidigt att sätta tydliga mål och följa upp prestationer. Dessutom har Hibob en användarvänlig survey-funktion som gör det möjligt att enkelt mäta och spåra trender inom organisationen, vilket ger värdefulla insikter om medarbetarnas engagemang och trivsel. Plattformen gör det också enkelt att följa upp olika händelser och aktiviteter, vilket minskar behovet av manuellt arbete och skapar en mer effektiv översikt över HR-processerna.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Omdöme HiBob - kund sedan 5 år
Chief People & Culture Officer•
Medelstort företag (101-500)•
Godkendt person•
Sverige•
Januar 2024
Din roll
Chief People & Culture Officer
Din företagsstorlek (antal anställda)
Medelstort företag (101-500)
Vad gillar du mest?
HiBob är ett flexibelt och användarvänligt system för mig som HR/Admin. Det ger mig möjlighet att sätta upp processer som passar oss som bolag och med HiBobs kontinueliga utveckling har systemet också följt med oss bra i vårt bolags tillväxt. Vi använder framförallt Performancemodulen på ett effektivt och bra sätt för organisationen och Analytics ger mig som HR-chef ett enkelt och snyggt sätt att fölka upp på olika KPI'er som är viktiga för vår framgång.
Vad gillar du minst?
Jag tycker att systemet borde ha ett bättre UX för chef, en sida där de kan se en övergripande dashboad över sina anställda, din personalomsättning, sina to-dos, medarbetarsamtal som ska göras osv osv. UX'et för chefer är överlag ganska dåligt ännu och det är lite svårnavigerat för chef.
Vilka affärskritiska problem upplever du att HiBob löser?
GDPR; Onboarding/offboardingprocesser, medarbetarsamtal/målsättning - systematiskt genomförande, dokumenterande och uppföljning av detta. Affärskritiska KPI'er.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
HiBob vises i følgende kategorier
HiBob produktfunktioner
HR-system
Administrer brugerrettigheder
Ansættelse
Automatiser arbejdsgangen
Bonus & provision
Certificering
Core HR
Digitaliser personalearkiver
Elektronisk underskrift
Enkeltlogon
Fraværsregistrering
HR 360 grader
HR-analytik
Håndtering af personalegoder
Karriereplanlægning
Kompensationsstyring
Kompetenceudvikling
Konsulent-bistand
Læringsstyring
Lønrevision
Lønsystem inkluderet
Medarbejdersamtaler
Præstationsstyring
Rapporter & KPI’er
Rekruttering
Sagsbehandling
Selvbetjening
Spørgeskemaundersøgelser
Tidsregistrering
Uddannelsespakke
HCM-system
Administrer brugerrettigheder
Ansættelse
Automatiser arbejdsgangen
Bonus & provision
Certificering
Core HR
Digitaliser personalearkiver
Elektronisk underskrift
Enkeltlogon
Fraværsregistrering
HR 360 grader
HR-analytik
Håndtering af personalegoder
Karriereplanlægning
Kompensationsstyring
Kompetenceudvikling
Konsulent-bistand
Læringsstyring
Lønrevision
Lønsystem inkluderet
Medarbejdersamtaler
Præstationsstyring
Rapporter & KPI’er
Rekruttering
Sagsbehandling
Selvbetjening
Spørgeskemaundersøgelser
Tidsrapportering
Uddannelsespakke
Onboardingværktøj
Browser med enkeltlogon
E-signatur/ MitID
Meddelelser (påmindelser)
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Støtte under introduktion (interaktive vejledninger)
Tjeklister
Undersøgelse på flere sprog
Video til uddannelse
HR analytics
Analyseværktøjer
Anbefalinger
Dashboard - Lønoversigt
Indsamling af oplysninger og data
KPI'er
Nem deling af resultater
Omkostningsoverslag
Rapporter
Personalesystem
Ansættelse
e-signering
Feedback
HR Analyser
Håndtering af løn
Medarbejdersamtaler/-møder
Registrering af fravær
Registrering af udgifter
Rekruttering
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om HiBob
HiBobs mission er at transformere den måde, organisationer arbejder på den moderne arbejdsplads med Bob HR-software.
Bob baner vejen for fremtidens arbejdsplads med sin stærke, smidige teknologi, der samler alle komplekse HR-processer i ét revolutionerende og brugervenligt værktøj, som omfatter alle medarbejdere i virksomheden.
HiBob blev grundlagt i 2015 og bruges af over 3.000 moderne, mellemstore virksomheder med over 600.000 medarbejdere på platformen.