
HiBob
HiBob
Beskrivelse af HiBob
HiBobs moderne HR-platform Bob udgør en fleksibel og samlet løsning, der varetager alle aspekter af medarbejderrejsen – fra onboarding til offboarding og alt derimellem. Takket være sit intuitive og brugervenlige design er Bob blevet førstevalget for tusindvis af moderne mellemstore og multinationale virksomheder.
Ved at digitalisere og automatisere HR Core-funktionerne skaber Bob øget fokus på mennesker, fremmer virksomhedskulturen og udvikler et stærkt medarbejderengagement. Bobs fuldt integrerede funktioner til onboarding, løn, jobpræstation, registrering af timer og fravær og meget mere gør det enklere end nogensinde at få det samlede HR-overblik.
Bob er:
- Udviklet med fokus på medarbejdere og ledere, ikke kun HR
- Fleksibelt og kan vokse sammen med virksomheden
- 100 % GDPR-kompatibelt med SOC- og ISO-certificeringer
- Anbefalet af G2 som en HR Data Analytics-løsning
Er Bob den rigtige HR-platform for jeres virksomhed?
Fleksibilitet er Bobs superkraft, hvilket især er en fordel for virksomheder, der vokser eller har planer om at ekspandere – nationalt eller globalt. Altså moderne og mellemstore virksomheder, der er klar til at tage det næste skridt i udviklingen og vil sikre, at virksomhedskulturen og medarbejderengagementet følger med og fortsat blomstrer i næste fase. Var der nogen, der sagde hybridarbejde? Bob kan let tilpasses forskellige arbejdsformer, så I kan skabe øget engagement og produktivitet i en sund virksomhedskultur, uanset om der arbejdes på stedet, hjemmefra eller begge dele. Bob er med andre ord klar til at tage alle de udfordringer op, som jeres virksomhed kan støde på under sin vækstrejse. Og Bob er klar til at støtte jeres HR-arbejde med en unik kombination af moderne teknologi og et fokus med mennesket i centrum.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Mobilapp
Er der en app til systemet?
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Uddannelse
Hvordan kan I uddanne kunden?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
EN
SV
FI
DA
NO
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
Global
SE
DK
FI
NO
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Hvorfor skal man vælge HiBob?
Hvorfor vælge jeres system?
Bob gør det nemt at håndtere global HR
- Forenkle det komplicerede: Bob hjælper dig med at administrere medarbejdere globalt og håndtere ændringer.
- Forbliv agil og fleksibel: Bob kan nemt tilpasse sig din organisations skiftende behov.
- Spar tid på centrale HR-processer: Bob strømliner HR-kerneprocesserne og leverer præcise resultater på kortere tid.
- Udnyt kraftfulde dataindsigter: Få vigtige oplysninger og opdag skjulte indsigter.
- Fremme globalt fællesskab og tilhørsforhold: Få medarbejderne til at føle sig godt tilpas og blive i virksomheden.
- Fremme mangfoldighed og inklusion: Med DEI&B indlejret i sin kerne hjælper Bob med at skabe personlige oplevelser for dine medarbejdere.
Hvorfor vælge jer som leverandør?
Bob er en cloudbaseret, fleksibel software, der nemt kan ændres i takt med arbejdslivet ændres.
- Vores kunder nyder godt af vores HR-community Heartcore med HR-professionelle og kunder, der stiller spørgsmål, får hjælp og deler ideer.
- Vi tilbyder global support til Bob i 4 forskellige tidszoner; London, Israel, Australien (Melbourne og Sydney) og USA (EST og CT),
- Supportpakker til professional services, implementering, rådgivning og meget mere.
Hvordan positionerer I jer på det danske marked?
- HiBob skaber en verden, hvor HR-teknologi hjælper virksomheder med at håndtere forandringer og opbygge en people first-strategi.
- HiBob er bygget op fra bunden til mellemstore virksomheder, der har brug for at styre HR-processer og medarbejdere globalt.
- Med sin intuitive og engagerende brugergrænseflade og integrationer med HR-teknologi og virksomhedsteknologi kan Bob hjælpe HR-teams i Danmark med at skabe engagerende, fleksible og funktionelle HR-processer, der hjælper deres forretning med at vokse.
Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?
- Forenkle det komplicerede: Bob er en HCM-platform, der er bygget til at strømline HR-processer og spare tid for HR-administratorer, lette feedback og undersøgelser og gøre det nemmere at oprette rapporter til ledelsen.
- Forbliv agil og fleksibel:Med Bobs unikke konfigurationsmuligheder kan HR skabe processer, der passer til deres egen organisation. Det gør det lettere at overholde lokale regler og markedsforhold, samtidig med at man tilbyder en enestående medarbejderoplevelse.
Hvad mener andre om systemet?
Anmeldelser og bedømmelser af HiBob
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Användarvänligt
Produktchef•
Medelstort företag (101-500)•
Godkendt person•
Sverige•
Februar 2025
Hvad synes du bedst om?
Vi blev väl omhändertagna under implementationen av systemet vilket var en trevlig upplevelse. Integrationerna till våra andra system fungerar som tänkt och alla interna stakeholders är nöjda.
Hvad synes du mindst om?
Mobilappen saknar några funktioner och vyer som hade varit smidiga att komma åt när datorn inte är tillgänglig
Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at HiBob løser?
Eftersom det är ett väldigt snyggt och användarvänligt system så upplever jag att våra medarbetare både förstår och använder det.
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Kan varmt rekommendera!
HR chef•
Medelstort företag (101-500)•
Godkendt person•
Sverige•
Februar 2025
Hvad synes du bedst om?
Med HiBob har vi koll på all vår HR data på ett ställe och vi kan komma åt den enkelt. När vi onboardar nya anställda får vi ofta positiv feedback vilket får oss att framstå som en bra arbetsgivare
Hvad synes du mindst om?
Jag har egentligen inte någonting negativt att säga
Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at HiBob løser?
Systemet är bra på att koppla samman alla våra kontor så vi har koll. Det fungerar perfekt för hela livscykeln.
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
Tilfreds med HiBob
CHRO•
Stor virksomhed (500+)•
Godkendt person•
Sverige•
November 2024
Hvad synes du bedst om?
Brugervenlighed og skarpe funktioner
Hvad synes du mindst om?
Jeg synes, at rapportfunktionen kunne have været lidt enklere.
Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at HiBob løser?
-
Brugervenlig
Samarbejde med leverandøren
Support og service
Udbud af funktioner
Kundetilpasning og fleksibilitet
Integration
Værdi for pengene
Hvor tilfreds er du overordnet set?
HiBob vises i følgende kategorier
HiBob produktfunktioner
HR-system
Administrer brugerrettigheder
Ansættelse
Automatiser arbejdsgangen
Bonus & provision
Certificering
Core HR
Digitaliser personalearkiver
Elektronisk underskrift
Enkeltlogon
Fraværsregistrering
HR 360 grader
HR-analytik
Håndtering af personalegoder
Karriereplanlægning
Kompensationsstyring
Kompetenceudvikling
Konsulent-bistand
Læringsstyring
Lønrevision
Lønsystem inkluderet
Medarbejdersamtaler
Præstationsstyring
Rapporter & KPI’er
Rekruttering
Sagsbehandling
Selvbetjening
Spørgeskemaundersøgelser
Tidsregistrering
Uddannelsespakke
HCM-system
Administrer brugerrettigheder
Ansættelse
Automatiser arbejdsgangen
Bonus & provision
Certificering
Core HR
Digitaliser personalearkiver
Elektronisk underskrift
Enkeltlogon
Fraværsregistrering
HR 360 grader
HR-analytik
Håndtering af personalegoder
Karriereplanlægning
Kompensationsstyring
Kompetenceudvikling
Konsulent-bistand
Læringsstyring
Lønrevision
Lønsystem inkluderet
Medarbejdersamtaler
Præstationsstyring
Rapporter & KPI’er
Rekruttering
Sagsbehandling
Selvbetjening
Spørgeskemaundersøgelser
Tidsrapportering
Uddannelsespakke
Onboardingværktøj
Browser med enkeltlogon
E-signatur/ MitID
Meddelelser (påmindelser)
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Støtte under introduktion (interaktive vejledninger)
Tjeklister
Undersøgelse på flere sprog
Video til uddannelse
HR analytics
Analyseværktøjer
Anbefalinger
Dashboard - Lønoversigt
Indsamling af oplysninger og data
KPI'er
Nem deling af resultater
Omkostningsoverslag
Rapporter
Personalesystem
Ansættelse
e-signering
Feedback
HR Analyser
Håndtering af løn
Medarbejdersamtaler/-møder
Registrering af fravær
Registrering af udgifter
Rekruttering
Passer dette
system til mig?
Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.
Om HiBob

HiBobs mission er at transformere den måde, organisationer arbejder på den moderne arbejdsplads med Bob HR-software.
Bob baner vejen for fremtidens arbejdsplads med sin stærke, smidige teknologi, der samler alle komplekse HR-processer i ét revolutionerende og brugervenligt værktøj, som omfatter alle medarbejdere i virksomheden.
HiBob blev grundlagt i 2015 og bruges af over 3.000 moderne, mellemstore virksomheder med over 600.000 medarbejdere på platformen.