Beskrivelse af Hococo Operations App
Med Hococo Drift App kan du effektivisere vedligeholdelsesprocesser, reducere administrative byrder og øge din ejendomsporteføljes værdi. Denne app-baserede løsning giver ejendomsforvaltere og ejendomsadministratorer et værdifuldt værktøj til at planlægge og overvåge vedligeholdelsesopgaver, håndtere serviceanmodninger og følge med i ejendommens status i realtid. Appen indeholder også funktioner til at overvåge forbrug af materialer og ressourcer, så du kan optimere omkostningerne og sikre effektivitet.
Hvem er Hococo Operations App egnet til?
Hococo Drift App er velegnet til ejendomsforvaltere, ejendomsadministratorer og ejere af boliger, lejligheder og kommercielle ejendomme. Herunder virksomheder af mange forskellige størrelser, alt fra små virksomheder til større organisationer.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Hococo Operations App vises i følgende kategorier
Hococo Operations App produktfunktioner
Ejendomssystem
Energiovervågning
Kontraktforvaltning
Meddelelse om udlejning
Planlægning af vedligeholdelse
Sagsbehandling
Statistik og rapporter
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.