Beskrivelse af iBinder
Her finder I en alt-i-en platform til projekthåndtering, der også indeholder et modul til dokumenthåndtering samt elementer der kan håndtere ejendomsadministration. Systemet giver virksomheder mulighed for at centralisere, opbevare og dele dokumenter på en sikker måde. Systemet indeholder alle de funktioner man som virksomhed kunne have brug for, her i blandt lagring og organisering af dokumenter, revisionskontrol, autorisationshåndtering samt generelle Workflow-funktioner der hjælper med at skabe en mere sammenhængende proces. Platformen sætter også stort foku på sikkerhed gennem funktioner som datasikring, da systemet har indbyggede sikkerhedsforanstaltninger der beskytter dokumenterne mod uautoriseret adgang og datatab.
Hvem er iBinder egnet til?
Ibinder er specielt populær hos virksomheder i bygge- og konstruktionsindustrien, da deres platform passer perfekt til projektdrevet arbejde samt dokumentation i felten. Når dette så er sagt, passer platformen generelt set ind hos de fleste virksomheder i forhold til størrelse og brancher.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
11-500+
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
NO
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
iBinder vises i følgende kategorier
iBinder produktfunktioner
Dokumenthåndteringssystem
Autorisationshåndtering
Avanceret søgefunktion
Dokumentskabeloner
e-signering
Kan integreres
Meddelelser
Sporbare ændringer
Styring i realtid
Versionshåndtering
Passer dette
system til mig?
Gør som 15000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.