Intempus logo

Intempus

Intempus

Alternativ

Beskrivelse af Intempus

Intempus gør timeregistrering nemmere end nogensinde før

Medarbejderne indberetter deres tid, fravær, kørsel, udlæg, materialer eller andet, direkte i Intempus App, som fungerer både online og offline. Med Intempus Termnial kan I også vælge at tjekke ind og ud på vagter via en fysisk terminal på arbejdspladsen.

Når medarbejderne har lavet deres indberetninger, overføres de automatisk til administrationssystemet, hvor administratoren kan holde overblik, planlægge og godkende med få klik. Når indberetningerne er godkendt, er dataen klar til at blive sendt til løn og fakturering.

Kan Intempus integrere til andre systemer?

Intempus integrerer til eksterne systemer, herunder både løn- og regnskabssystemer samt kvalitetssikring. Med en integration kan din data enten automatisk eller med få klik overføres fra det ene system til det andet. Det betyder mindre manuelt arbejde og færre fejl.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-500+

Mobilapp

Er der en app til systemet?

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Uddannelse

Hvordan kan I uddanne kunden?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

DA

EN

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Pris fra

Listepris fra leverandøren

59-129 DKK pr. bruger pr. måned samt et oprettelsesgebyr.

Hvorfor skal man vælge Intempus?

Hvorfor vælge jeres system?

  1. Skræddersyet løsning: Intempus er en brugervenlig og fleksibel løsning, der kan skræddersys til netop jeres behov.
  2. Overholder loven: Intempus hjælper jer med at overholde gældende lovkrav og overenskomstregler, så I altid kan holde jer på den rigtige side af loven.
  3. Integrationer: Intempus integrerer til nordens førende leverandører af løn- og økonomisystemer, så I kan få en mere automatiserede administration hvor I sparer tid og minimerer fejl.

Hvorfor vælge jer som leverandør?

  1. Fleksibilitet: Intempus kan tilpasses netop jeres behov – også løbende, hvis jeres virksomhed og behov ændrer sig.
  2. Spar tid: Vi tilbyder et af markedets nemmeste og mest automatiserede løsninger, så I sparer tid på den administrative arbejdsbyrde.
  3. Gør som 70.000 andre: 70.000 medarbejdere tager allerede Intempus med på arbejde hver dag.

Hvordan positionerer I jer på det danske marked?

Intempus er et førende tidsregistreringssystemer på markedet med ny og moderne software tilpasset netop hver enkelt virksomhed. Brugervenligheden og fleksibiliteten gør systemet ideelt til alle typer virksomheder og brancher.

Intempus har et åbent API og integrerer til landets førende systemer inden for løn og regnskab, så I nemt kan forbinde jeres tidsregistrering med den øvrige del af jeres administration.

Desuden tilbyder vi kompetent support alle ugens hverdage, hvilket giver jer tryghed og sikkerhed i jeres daglige administrationsarbejde.

Hvilke behov og udfordringer tilgodeser I hos kunden?

Tidsregistrering behøver ikke være en besværlig og tidskrævende proces, hverken for medarbejderen eller administratoren.

I stedet kan det foregå nemt og korrekt med en digital løsning fra Intempus.

Uanset hvilke medarbejdertyper, I har, og hvilke funktioner og integrationer, I har behov for I jeres løsning, kan vi skræddersy en løsning, der passer til jer.

Prøv systemet gratis i 14 dage eller book en demo for at få en uforpligtende snak med en vores dygtige konsulenter.

Hvad mener andre om systemet?

Anmeldelser og bedømmelser af Intempus

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Værdi for pengene

Integration & API

Kundetilpasning og fleksibilitet

Udbud af funktioner

Support og service

Samarbejde med leverandøren

Brugervenlig

Vi er glade for Intempus

Direktør

Mikrovirksomhed (1-10)

Godkendt person

Danmark

November 2024

Hvad synes du mindst om?

Faktisk så svarer systemet fint til vores behov

Hvad synes du bedst om?

Ikke alene sikrer systemet at lovens krav bliver overholdt, men vigtigst er det for os, at vi sparer en del administrationstid. Det er nemt og overskueligt.

Din virksomheds størrelse

Mikrovirksomhed (1-10)

Din rolle

Direktør

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Værdi for pengene

Integration & API

Kundetilpasning og fleksibilitet

Udbud af funktioner

Support og service

Samarbejde med leverandøren

Brugervenlig

Brugervenligt system, der sparrer mig tid

CEO

Mikrovirksomhed (1-10)

Godkendt person

Danmark

November 2024

Din rolle

CEO

Din virksomheds størrelse

Mikrovirksomhed (1-10)

Hvad synes du bedst om?

Brugervenligheden og muligheden for at integrere til mit lønsystem.

Hvad synes du mindst om?

Der kunne godt være mulighed for vagtbytte.

Hvilke forretningskritiske problemer oplever du, at Intempus løser?

Meget administrationstid er sparret fordi systemet kan integrere til mit lønsystem. Derfor behøver jeg ikke indtaste de samme data flere gange. Administrationen foregår nu meget mere automatisk, og systemet er meget nemt at bruge.

Brugervenlig

Samarbejde med leverandøren

Support og service

Udbud af funktioner

Kundetilpasning og fleksibilitet

Integration & API

Værdi for pengene

Hvor tilfreds er du overordnet set?

Intempus produktfunktioner

Planlægningsværktøj

AI-bistand

Eget lønsystem

Fraværshåndtering

Hierarkisk administrativ myndighed

Integreret med eksternt lønsystem

Intern kommunikation (chat, forum osv.)

Link til kollektive overenskomster

Specifikation af opgaver

Tidsrapportering

Tidsregistreringssystem

Analyseværktøjer til optimering

App

Arbejdstidsskema

Attestering

Fakturering

Fraværs- og flekstidsregistrering

Håndterer flere overenskomster

Indberetning til Skat

Integration med forskellige lønsystemer

Kørselsjournal

Modul i virksomhedssystem

Ordrer

Projektregnskab og rapportering

Push meddelelser

Rapportering

Rejser og udlæg

Skabeloner til løn

Tidsrapportering app

Arbejdstidsplaner

Attestation

Fakturering

Fravær og flex-registrering

Integration med forskellige lønsystemer

Kørselsjournal

Løngrundlag

Medarbejderkartotek

Projektrapportering

Statistik og rapporter

Ressourceplanlægning

Analyser

Arbejdsordrer

Budget

Kontaktregister

Projektstyring

Skemalægning

Tidsrapportering

Passer dette
system til mig?

Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Om Intempus

Om Intempus

Intempus er en dansk SaaS-virksomhed, der siden 2012 har leveret moderne og brugervenlige tidsregistreringsløsninger til virksomheder i alle størrelser og brancher.

I 2022 blev Intempus en selvstændig del af Visma-koncernen, som er en af ​​de førende leverandører af forretningskritisk software og services i Norden.

I dag har Intempus mere end 60.000 daglige brugere, der hver dag tager Intempus på arbejde, og mere end 2.500 kunder.

Mest almindelige sammenligninger i Ressourceplanlægning

Timelog PSAIntempus
TimeplanIntempus
QuinyxIntempus
MilientIntempus