Beskrivelse af Intras
Hos Intras.dk får i som virksomhed et kraftig intranet og digitale en arbejdspladsløsninger. Deres specialiserede platform tilbyder en bred vifte af funktioner, der inkluderer intranetportal, dokumentstyring, medarbejderprofiler og samarbejdsværktøjer. Platformen fungerer som en central hub for virksomhedens interne kommunikation og informationsdeling. Den giver medarbejdere adgang til relevante opdateringer, nyheder og dokumenter, hvilket forbedrer intern viden og sammenhæng. Samt tilbyder chat og videomøder, hvilket letter fjernarbejde og virtuel samarbejde.
Hvem er Intras egnet til?
Intras.dk har tiltrukket en bred vifte af virksomheder på tværs af forskellige industrier og størrelser. Deres kundebase inkluderer små startups, mellemstore virksomheder og større etablerede organisationer.
Virksomhedsstørrelse
Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?
1-100
Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Sprog
På hvilke sprog findes systemet?
DA
Geografisk område
Hvilke lande opererer leverandøren i?
DK
Prøveperiode
Kan man få en gratis prøveperiode?
Ja
Nej
Kender
du systemet?
Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!
Arbejder du
for denne virksomhed?
Læs her, hvordan du opdaterer information
Intras vises i følgende kategorier
Intras produktfunktioner
Intranet
Aktivitet og nyhedsfeed
Debattforum
Forvaltning af politikker
Kalender
Kommunikation og radio- og tv-spredning
Opgaveforvaltning
Videoopkald
Passer dette
system til mig?
Gør som 13000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.