Alternativ

Beskrivelse af Intras

Hos Intras.dk får i som virksomhed et kraftig intranet og digitale en arbejdspladsløsninger. Deres specialiserede platform tilbyder en bred vifte af funktioner, der inkluderer intranetportal, dokumentstyring, medarbejderprofiler og samarbejdsværktøjer. Platformen fungerer som en central hub for virksomhedens interne kommunikation og informationsdeling. Den giver medarbejdere adgang til relevante opdateringer, nyheder og dokumenter, hvilket forbedrer intern viden og sammenhæng. Samt tilbyder chat og videomøder, hvilket letter fjernarbejde og virtuel samarbejde.

Hvem er Intras egnet til?

Intras.dk har tiltrukket en bred vifte af virksomheder på tværs af forskellige industrier og størrelser. Deres kundebase inkluderer små startups, mellemstore virksomheder og større etablerede organisationer.

Virksomhedsstørrelse

Hvilken størrelse virksomhed passer systemet til?

1-100

Support

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Sprog

På hvilke sprog findes systemet?

DA

Geografisk område

Hvilke lande opererer leverandøren i?

DK

Prøveperiode

Kan man få en gratis prøveperiode?

Ja

Nej

Kender
du systemet?

Ligesom du gerne vil høre andres mening, vil andre også gerne høre din mening! Del gerne din mening!

Arbejder du
for denne virksomhed?

Læs her, hvordan du opdaterer information

Intras vises i følgende kategorier

Intras produktfunktioner

Intranet

Aktivitet og nyhedsfeed

Debattforum

Forvaltning af politikker

Kalender

Kommunikation og radio- og tv-spredning

Opgaveforvaltning

Videoopkald

Passer dette
system til mig?

Gør som 12000+ Nordiske virksomheder, lad vores algoritmer guide dig til det rigtige systemvalg.

Mest almindelige sammenligninger i Intranet

SharePointIntras
ziikIntras
CommunifireIntras
Powell IntranetIntras